Citat:
Ursprungligen postat av
Vanstertrollet
Vad är det för mening med att fettot ska försöka kvala sig kvar? Han har ju inget där att göra och vill väl inte ens vara där själv heller. Låt honom bara få åka hem istället...
Speciellt fet är han inte och andra deltagare som har varit med har varit mycket fetare, Tomas Brolin tex.
Sen har Tommy en personlighet som gör att folk tror att han inte vill vara där. Han är lite blyg och tillbakadragen och har alltid varit det.
Ska personligheten ligga honom till last för att han inte är livlig och framåt som så många andra?
Nu var ju faktiskt Salo sjuk och då är det inte lätt att prestera. Han blev sjuk efter första grenen och hade svårt att andas och pulsen gick upp så fort han ansträngde sig.
Men han talade inte om för dom andra att han mådde dåligt förän efter ett tag.
Tommy Salo tvingades uppsöka läkare under ”Mästarnas mästare”
Mikaela Laurén om kollegan: ”Hela hans kropp skrek”
Han har kommit sist och brutit flera tävlingar.
Samtidigt insjuknade Tommy Salo under ”Mästarnas mästare” – och tvingades uppsöka läkare.
– Jag har svårt att andas, säger han till Nöjesbladet i samband med inspelningen.
I förra veckans program, när deltagarna skulle simma ut flera vändor i vattnet tog det också stopp för Tommy Salo, som till slut, märkbart påverkad, valde att bryta tävlingen.
– Han kollapsade ju ihop under simningen. Hela hans kropp skrek, säger Mikaela Laurén om kollegan.
Fick uppsöka läkare
– Jag mår sämre. Läkaren får titta på det och så får vi se hur det känns. Vi får hoppas det blir hyfsat lätt imorgon för nu har jag ju varit sjuk i tre dagar.
– Jag fick en hel medicinlåda med tabletter, men efter det var det bara att köra.
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/MgeXXo/tommy-salo-tvingades-uppsoka-lakare-under-mastarnas-mastare