Citat:
Ursprungligen postat av
Japhy
Nej. Precis som andra får du klara av den biten själv. Spm underbegåvad Trumpofob är du privilegierad vad gäller modereringen och därför kritiserar du de sanningar jag här för fram. Det är självklart. Du och DaEzz och Klyban och Ondahamstern står självklart på moderatorernas sida i denna fråga. Det är ju inte era inlägg som plötsligt försvinner och det är inte ni som varnas för diverse petitesser. Men du är nog glad åt att prata med KLyban på egen hand. Mitt tips till moderatorerna är att skapa två delforum - ett där Bernard tillåts bete sig äckligt och ett utan honom så kan kan vi se var medlemmarna väljer att posta.
Jag står ganska neutralt i frågan så varför du lyfter upp mig hela tiden är ett mysterium såvida detta egentligen inte är en tråd som är skapad för att gnälla.
Jag kommenterar inte ens lika ofta i USA tråden just för att de som är flitigast på att posta där som är starka Trump supportar alltid upprepar samma saker eller fokuserar mer på att håna de som de diskuterar om eller med vilket i sin tur leder till att diskussionen blir ganska tråkig.
Det jag finner att du har postat i tråden är väldigt...lite... Åtminstone när det kommer till PM.
Om du har bättre pm som stödjer ditt påstående och du inte vill visa det öppet i tråden så rekommenderar jag att du tar det med en valfri moderator som har skrivit i tråden.
Men jag rekommenderar även att du tar till dig vad minst 2 olika moderatorer utöver Bernard har sagt och säger.
Ingen av oss står över regelverket det finns tillfällen där jag har fått varningar som jag inte håller med om men majoriteten av de tillfällena så har jag även påpekat det direkt till samma moderator som har delat ut varningen, men jag har även varit tydlig med att jag respekterar deras beslut att dela ut en varning under samma omständighet.
Mitt tips till dig är helt enkelt fökjande: ta några andetag, ta disskusionen med den eller de moderatorer som du anser gör fel och både förklara i lugn ton varför du anser att de gör fel och hur de kan agera bättre, om det inte hjälper så ta det med en annan moderator.
Om du fortfarande anser att det inte hjälper tänk efter hur du presenterar det du vill ha sagt, låter det lugnt och sansat?
Om svaret är nej, så bör du kanske gå tillbaka till första steget och lugna ner dig eller kanske bara försök att tänka på hur du skriver.
Sedan när bevis efterfrågas så bör du kanske presentera det även om du anser att det blir tjatigt, om du inte vill tjata ner tråden med bevis så kan du ta det via pm med dem.
Sedan bör du kanske inte öppet säger till folk att ditt mål är att kuppa bort moderatorer eller öppet säga att ditt mål är att banlysa en moderator, det stärker inte det du säger.
Oavsett vad så får jag önska dig en fortsatt underbar lördag!
Mvh