Citat:
Ursprungligen postat av
Japhy
Vi ser Terge, DeEzz, Ondahamstern et. al samtliga skriva inlägg där de försvarar skiten vi alla kan bevittna. Det är komiskt och talande.
Väx upp för i helvete, jag förklarade för dig att du måste presentera bevis för vad du vill framföra en bra bit innan Moderatorerna började be dig om bevis i from av att du ska skicka ett PM till dem, detta är för att om du inte kan presentera något som backar upp det du säger så kommer du absolut inte att kunna föra fram någonting.
Det är exakt samma sak som om/när man hamnar i en konflikt på en arbetsplats, om du anser att en medarbetare eller rent av en chef bryter mot reglerna till så pass stor grad att denne bör eller måste bytas ut så kan du inte bara gnälla om det och hoppas på att något ska hända, du måste presentera bevis som stärker att det du säger inte bara är ett påstående utan faktiskt är något som sker.
Men ditt argument börjar lukta riktigt illa om jag ska vara helt ärlig, du gnäller och näst intill gråter om hur hemska moderatorerna är men du klarar inte av att presentera bevis, vilket är något som har efterfrågats flera gånger av både andra användare samt av minst 3 moderatorer som ganska tydligt har förklarat för dig (precis som även jag gjorde) att du delvis måste lära dig att rapportera inlägg och sedan att bara för att folk har en annan åsikt så betyder det inte att det är offtopic.
Det bör dock poängteras att det som har presenterats är att du vill kupa bort minst en moderator.
Så för din egna skull presentera dina bevis och sluta tjafsa, för det enda du lär göra genom detta tjafs är att se till att moderatorerna undermedvetet lägger ditt användarnamn på minnet och därmed skapar onödiga problem för dig.