2019-03-12, 23:22
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Nån som vet om det brukar finnas nåt bra kebabkött, vitlökssås och pita bröd på Lidl?
Citera
2019-03-13, 06:22
Medlem
cromos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Nån som vet om det brukar finnas nåt bra kebabkött, vitlökssås och pita bröd på Lidl?

De hade fryst gyros av 100% fläskkött under grekiska veckan för ett tag sen som inte var så dum. De har kebab i ordinarie sortimentet men det är såna där flarn som inte är något särskilt.

De har pitabröd men jag tror inte det är varken bättre eller sämre än något annat. Vi brukar göra kebabrullar av deras stora tunnbröd som heter "8 Dürüm", det är riktigt bra.
Senast redigerad av cromo 2019-03-13 kl. 06:25.
Citera
2019-03-14, 15:55
Medlem
Ferdinand-Piechs avatar
Citat:
Är det typ färs och biff eller smörgåskött?

Det är kött, men bara rått och inget chark. väldigt bra, både det färdigstyckade biffar eller malt till färs men också det som säljs i bit.

Enebacken är lidls varumärke för svensk chark, också bra, men sedan några månader har det nästan försvunnit. Jag gissar på kvalitetsproblem, påläggskinkan varierade väldigt i kvalitet över tid.
Citera
2019-03-14, 16:01
Medlem
Ferdinand-Piechs avatar
Vad har hänt med reklambladen, nästa veckas blad finns varken i butiken eller på hemsidan?

Jag brukade alltid använda nästa veckas blad för att planera meny och inköp, nu har mitt lidl-shoppande mattats av, jag gillar att planera och utan bladet blir det inte va.
Citera
2019-03-14, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ferdinand-Piech
Vad har hänt med reklambladen, nästa veckas blad finns varken i butiken eller på hemsidan?

Jag brukade alltid använda nästa veckas blad för att planera meny och inköp, nu har mitt lidl-shoppande mattats av, jag gillar att planera och utan bladet blir det inte va.

De har ändrat så nästkommande veckas reklamblad kommer upp på lördagen.
Citera
2019-03-14, 16:44
Medlem
Swan65s avatar
Citat:

Ladda ner deras app vettja
Citera
2019-03-14, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swan65

Samma i appen som på hemsidan.
Citera
2019-03-14, 22:17
Medlem
Ferdinand-Piechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo01
De har ändrat så nästkommande veckas reklamblad kommer upp på lördagen.

Citat:
Ursprungligen postat av Swan65

Citat:
Ursprungligen postat av Zingo01
Samma i appen som på hemsidan.

Tack för uppdateringen, jag håll långsamt på att bli knäpp av att försöka få fram nästa veckas blad på hemsidan. Trodde att det var fel på funktionen där man ska välja "min butik".

Det här borde Lidl backa på, återinför nästa veckas blad!!
Citera
2019-03-15, 13:12
Medlem
Jon.Holmss avatar
Kan verkligen rekommendera de djupfrysta tyska potatiskroketterna för 20kr. Besökte Lidl igår och såg att de hade en massa kvar från Alpenfest-veckan.

Finns med två olika sorters fyllningar. Spenat & mozzarella, och ost & örter. Smakar utmärkt med t.ex. grillad bratwurst och lite sallad.
Citera
2019-03-16, 23:21
Medlem
Citat:

De har iaf fryst kebabkött riktigt bra!
Citera
2019-03-16, 23:23
Medlem
Citat:
Maultashen; dumplings; paltkoma...? Vad är detta för nåt - jag har aldrig hört talas om nåt av det..?

Kör de Thaivecka eller?
Citera
2019-03-17, 18:41
Medlem
arneankanns avatar
Citat:
Tack för uppdateringen, jag håll långsamt på att bli knäpp av att försöka få fram nästa veckas blad på hemsidan. Trodde att det var fel på funktionen där man ska välja "min butik".

Det här borde Lidl backa på, återinför nästa veckas blad!!

Jag är säljledare på en Lidl-butik och tro mig, vi jobbar på attfå detta ändrat igen. Alla, verkligen alla, klagar på det här men äggen på marknadsföring fattar inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in