Citat:
Ursprungligen postat av
hvita.nhegrer
Är det typ färs och biff eller smörgåskött?
Det är kött, men bara rått och inget chark. väldigt bra, både det färdigstyckade biffar eller malt till färs men också det som säljs i bit.
Enebacken är lidls varumärke för svensk chark, också bra, men sedan några månader har det nästan försvunnit. Jag gissar på kvalitetsproblem, påläggskinkan varierade väldigt i kvalitet över tid.