Anfall är bästa försvar. Du är en riktigt ful fisk du. Att följa dig här är mycket intressant, ditt intresse för tråden, dina bevekelsegrunder. Ditt svar gör att jag är övertygad nu.
Den läkare som satte ME-diagnosen på Moa ska in bakom lås och bom. Det är helt orimligt att se i tråden hur vi ska övertygas om att barnen var sjuka.
Det är inte omöjligt att "ME-läkaren" och O ingick i en peddoring. Flera sådana har avslöjats under senare år. Just pedofilspåret får både dig och din kompanjon i tråden att vilja returnera anklagelserna med slag under bältet. Irrelevanta för övrigt. Därför tror jag nu.
Spekulation:
1. O begick övergrepp på båda barnen.
2. Han fick hjälp av en läkare att sätta ME-diagnoser på barnen, utifrån sin beskrivning av symptomen. Barnens trötthet berodde på att de inte kunde sova på nätterna, på grund av rädsla för övergrepp.
3. Morden skedde mot bakgrund av att barnens och pappans hemligheter avslöjades.
Efter dina sjuka angrepp går det inte att ta dig på allvar, eller,
vi ska ta dig och dina aktiviteter i tråden på största allvar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Gullgulligullan
Ha ha ha ha.
Jag är ledsen men jag kan inte ta dej på allvar.
Den fantasivärlden som du lever i finns inte på riktigt.
Du är en fara för dej själv och behöver söka hjälp hos någon riktigt duktig psykolog.
Jag undrar verkligen vad du har råkat ut för i ditt liv, som har påverkat dej så djupt.
Du är anonym här - vill du berätta?