Citat:
Lars Bern menar ju att Bilderberg satsat på fel häst i och med Lööf och att de själva vet detta. Hon levde helt enkelt inte upp till förväntningarna: fåfäng, vedervärdig, otålig och allmänt avskydd. Även om vår kära Bonnierpress och vår kära skattefinansierade statstelevision ånyo gör vissa försök att bygga upp hennes varumärke känns det dock som att det ligger mycket i den kritiken. Om Lööf blir ett fiasko (kom ihåg att blatterösten är reserverad åt vänstern, det är svenskarnas röster mongot måste ha) så känns det som ett farligt spel att ha gjort sig av med de trogna globalistsvinen i L. Om Lööf hade varit karismatisk och populär skulle din teori varit mycket mer sannolik tycker jag.
"Bilderberg" satsar på Lööf och C. Då får L vika. Det överväger.
(Jag har många inlägg i AfS-tråden. Jag tycker det står klart att de inte är äkta. Det nästan enda parti som ännu inte svikit är SD menar jag. Men å andra sidan har de heller ännu inte fått visa var de egentligen står.)
(Jag har många inlägg i AfS-tråden. Jag tycker det står klart att de inte är äkta. Det nästan enda parti som ännu inte svikit är SD menar jag. Men å andra sidan har de heller ännu inte fått visa var de egentligen står.)
OffTopic: Eftersom AfS säger det jag tycker ("ut med packet och dränera träsket") så är det mycket svårt för mig att inte sympatisera med dem. Är faktiskt medlem t o m. Men det är allas vårt ansvar att hålla ögonen öppna för falsk opposition. SD under Karlssons styre känns däremot sådär numer, de missar förtusan alla öppna mål i debatterna och rövslickandet av moderaterna i valrörelsen ledde bara till att de sjönk - uslingarna som är så rädda för att rösta på allt utanför 7k fick självaste Jimmies ord på att det var OK att stanna hos 7k, kanske t o m hos S om dessa bara styrde upp invandringspolitiken vilket Jimmie hoppades att de skulle göra.
(Kan komma ihåg fel, hinner inte kolla nu.,)