2019-03-05, 12:40
Medlem
Mannen sitter häktad för en brutalt överfall på en 8 åring har garanterat gjort något liknande förrut . Han bodde i närheten där mordet skedde på Malin och är såklart väl bekant m området . Det är en riktigt sjuk person . Gissar att hans brottsregister har flertalet prickar. Leif GW ordspråk ... hata slumpen passar väl in här som handsken . Han har isåfall lyckats hållits sig undan i många år ? och det gör att man blir ännu mer övertygad om att han ligger bakom flera mord/ överfall .
Har läst denna tråd i många år men första ggr jag skriver , däremot har tråden varit intressant och gissar att mannnen som är häktad blivit omnämd här .... kanske .
Men nog måste det vara ganska osannolikt att denna sjuka människa inte gjort något liknande när han kom undan ? Nej än en gång ... hata slumpen ! Det finns många sjuka människor men två brutala överfall och ev samma person har rört sig i området 🤔 ......
Får polisen träff nu även på Malin så är det bara att leta vidare .... han har garanterat lämnat fler offer efter sig .
Detta tillförde tråden såklart inget intressant eller nytt utan bara några funderingar som jag hade . Hoppas någon här får reda på vilken DN häktade mannen är och har även information om denne idiot .
Citera
2019-03-05, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rotvagen
Mannen sitter häktad för en brutalt överfall på en 8 åring har garanterat gjort något liknande förrut . Han bodde i närheten där mordet skedde på Malin och är såklart väl bekant m området . Det är en riktigt sjuk person . Gissar att hans brottsregister har flertalet prickar. Leif GW ordspråk ... hata slumpen passar väl in här som handsken . Han har isåfall lyckats hållits sig undan i många år ? och det gör att man blir ännu mer övertygad om att han ligger bakom flera mord/ överfall .
Har läst denna tråd i många år men första ggr jag skriver , däremot har tråden varit intressant och gissar att mannnen som är häktad blivit omnämd här .... kanske .
Men nog måste det vara ganska osannolikt att denna sjuka människa inte gjort något liknande när han kom undan ? Nej än en gång ... hata slumpen ! Det finns många sjuka människor men två brutala överfall och ev samma person har rört sig i området 🤔 ......
Får polisen träff nu även på Malin så är det bara att leta vidare .... han har garanterat lämnat fler offer efter sig .
Detta tillförde tråden såklart inget intressant eller nytt utan bara några funderingar som jag hade . Hoppas någon här får reda på vilken DN häktade mannen är och har även information om denne idiot .

Fallet i Billdal har verkligen lockat fram IQ-fattiga människor. För information är barnvåldtäktsmannen AE är topsad och hans Dna-prov har jämförts med andra spår från olösta brott (sånt sker automatiskt med sökning i register, en gång varje dygn har jag för mig) och han verkar inte vara aktuell i något annat fall.
Citera
2019-03-05, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VeckansErbjudande
Fallet i Billdal har verkligen lockat fram IQ-fattiga människor. För information är barnvåldtäktsmannen AE är topsad och hans Dna-prov har jämförts med andra spår från olösta brott (sånt sker automatiskt med sökning i register, en gång varje dygn har jag för mig) och han verkar inte vara aktuell i något annat fall.

Då hör du alltså till den skaran ? IQ -fattiga ?
Av alla ouppklarade mord har de då hittat DNA på alla ? I alla ouppklarade mord har ens kroppen hittats ? Nej precis ! Och gällande Malin så har ej DNA kunnat faställas än så vitt hi vet ? Eller är det något du har information om som vi andra inte hört ?
Citera
2019-03-05, 14:16
Medlem
PolisBatikhexans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VeckansErbjudande

+1
"Billdalsmannen" har med största sannolikhet inget att göra med detta mord.
Citera
2019-03-05, 14:41
Medlem
Bältet fanns att köpa i större varuhus i Göteborg däribland NK. Det ska bli väldigt intressant att få reda på hur många poliser, som har familjemedlemmar, som finns i dna-registret. När teknikerna var klara med bältet, så var det många poliser, som tog i bältet, då det bl.a. förevisades under ett antal förhör.
Citera
2019-03-05, 14:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PolisBatikhexan
+1
"Billdalsmannen" har med största sannolikhet inget att göra med detta mord.
Bara för att du vill att det ska vara TJS??
Du är fan skämmig! Du svarade inte på frågan, hur du vet att han har erkänt för en kusin?
Citera
2019-03-05, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bloodnose
Bältet fanns att köpa i större varuhus i Göteborg däribland NK. Det ska bli väldigt intressant att få reda på hur många poliser, som har familjemedlemmar, som finns i dna-registret. När teknikerna var klara med bältet, så var det många poliser, som tog i bältet, då det bl.a. förevisades under ett antal förhör.
Enl. en uppgift sågs Malin och hennes tjejkompisar ihop med en liten mörk kille med långt vågigt hår, när de var på Centralstation . Han hade faktiskt ett liknande bälte. Killen hade en liten svart hund med sig. Har det kontrollerats ?
Citera
2019-03-05, 17:04
Medlem
Du får läsa igenom basunderlaget. Malin lämnade sina vänner vid Shell bensinstation på Skånegatan (den finns inte längre) och försvann.
Citera
2019-03-05, 21:14
Medlem
Visst, men det var ju på kvällen. Men ungdomarna var på dagen vid Centralstationen också.
Citera
2019-03-05, 22:25
Medlem
PolisBatikhexans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blajan6717
Bara för att du vill att det ska vara TJS??
Du är fan skämmig! Du svarade inte på frågan, hur du vet att han har erkänt för en kusin?
Jag vill inte att nnå speciell ska ha gjort det, helst skulle ingen ha mördat henne. Nu var det en jävel som gjorde det och då vill jag att han ska åka fast.
Fråga till dig: varför har du så ont av att Tommy är så starkt misstänkt?
Citera
2019-03-06, 08:59
Medlem
1900-talet. På dagen var Malin och hennes kamrat i Härryda och passade hundar. Ganska långt från centrala Göteborg.
Citera
2019-03-06, 11:52
Medlem
Ja, då var det fel dag. Men Malin sågs i alla fall med ett gäng och den mörkhåriga kortväxte långhårige killen med svart, rätt liten hund på Centralstationen. (Men det har ju väl blivit så i landet ,att sanningen är inte så trodd nu.) Alternativ: det var en exakt likadan tjej,klädd i exakt likadana träningskläder, exakt likadan ljust syrenlila plånbok hon hade i handen. Ja, allt är möjligt..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in