Citat:
Ursprungligen postat av
Smeso
Och vad invände du emot i det jag skrev?
Att bara säga "Fel, fel, fel" utan att påpeka vad som du anser är fel är bara barnsligt och på barnprogramsnivå. Tror du att du kan höja dig över den nivån?
Jag försöker inte bevisa något. Jag kommenterar bara andras försök att få tokigheter och fantasier att framstå som bevis. Jag är däremot öppen att diskutera nya rön eller nya påståenden om de är relevanta, vilket du inte har presterat något av, vare sig nya rön eller något av relevans för ämnet.
Så, var är dina bevis? Alltså faktiska bevis.
Jag vill invända mot de flesta av dina vanföreställningar samt den mesta av din informations-misshandel.
Jag tycker som sagt att det är bättre om idioter lär sig läsa inläggen de kommenterar,
istället för att som du kritisera innehållet utan att först ha gjort en ansträngning till att förstå.
Det är onödigt att rätta idioters felaktiga uppfattning när texten redan finns att läsa tycker jag.
Min uppfattning är att upprepning är ganska onödigt. Ändå upprepar jag mig väldigt ofta.
Om du undrar vad som står i bibeln,
Så är det nog bättre att läsa och tolka den själv,
än att gissa vad som står och sedan få dina gissningar kommenterade.
Men för att göra det tydligt för dig skall jag upprepa mig ändå när du ändå önskar det:
Citat:
Är det inte ful idioti att peka på ens egen uppfattning om någon annan som ”bevis” för att den har fel?
Citat:
Jag vill vidare påstå att de som argumenterar i Tro att Sanningen skall komma fram Här på Flashback är dem yttersta av Idioter.
Tycker du själv att det är de största idioterna som skall få bestämma utfallet här i forumet?
Vill du erkänna att du också är en idiot, eller vill du sitta kvar där uppe/inne i bekvämligheten?
Jag skulle vilja likna ditt beteende vid en dum programledares (typ Camilla Kvartoft's i Veckans Brott).
Hon fick dock betalt för sin dumhet.. Vad tjänar du på din? Mer än falsk självbekräftelse då givetvis..
Vad har du bidragit med i ämnet förutom just idioti, eller att dumt peka ut någon annans?
Det är mig veterligen ingen i tråden som tror att "Gud kan göra vad som helst".
De flesta tror att "även Guds hand handlar genom det möjliga".
"Han har ju själv satt upp reglerna av en anledning".
Vidare är det ett väldans tal om "slumpen" här i tråden..,
Och att denna "slump" skulle vara upphovet till -och den övervägande makten- i universum..
Kan någon här bevisa att något sådant alls existerar?
Själv tror jag inte på tur eller otur, utan istället på att sanningen faktiskt existerar.
På grund av min uppfattning om upprepning som finns beskriven här ovan,
så är det stor risk att detta är mitt sista inlägg i ämnet.
Tack för mig