Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
Det är snarare du som är helsnurrig.
Målsäganden har ljugit som en häst travar tidigare i samband med att hon åkte fast för narkotikabrott 2015 och hennes extremt märkliga försök att muta en vakt med rätt mycket pengar så att hon skulle kunna fly rättvisan pekar på en gränslös och hal personlighet som i princip kan hitta på vad som helst bara det gagnar henne själv.
Om vi ställer denna lögnaktiga tidigare dömda kokerska i en krass jämförelse med den tidigare ostraffade fotbollsmästaren så borde utfallet ligga i hans favör vad gäller ärlighet och trovärdighet.
Det är ingen speciellt bra och ärlig brutta du tar i försvar din virrhjärna.
Nu är det såhär.
1981 i allsvenskan mot IFK Norrköping så sparkade Glenn Schiller ut en boll över motståndarens kortlinje.
Men Glenn insisterade/ljög att han inte alls var sist på bollen.
Domaren dömde hörna och Blåvitt gjorde mål.
Denna lögn visar att Glenn med största säkerhet redan då planerade att begå en våldtäkt och senare ljuga om det!
Jag har även från Svennis memoarer kunnat läsa om att Schiller ofta drack direkt från mjölkpaketet men alltid ljög om detta!
Denna konstanta lögnhals tar du i försvar!
Dricker man direkt från mjölkpaketet och ljuger om det är man en mycket möjlig våldtäktsman!
Ska man vara mer seriös är fin kvinnosyn vidrig.
Att man ljugit tidigare i livet gör enligt fig kvinnor helt oförmögna att tala sanning om en senare våldtäkt.
Du bör söka hjälp.
Själv ljuger jag ofta när jag går genom tullen på grönt.
Det innebär inte att jag ljuger om våldtäkter.
Jo, jag vet att detta låter underligt i dina öron.