Anonyma händer som utför sexuella handlingar på hennes kropp liksom sexuell beröring i allmänhet. Ordvalet "trevande" var kanske dåligt men menat att peka på många i ett mer grötigt uppträdande, lite som att händerna symboliskt slukar henne sexuellt.
Citat:
Skulle jag dra fram en fantasi ur rockärmen så är det fantasin av en perfekt formad kuk, både gällande bredd, längd, färg och ja, utseende i allmänhet. Jag föredrar modell stor/större. Det är dock viktigt att den inte är smal och lång till exempel, utan det måste vara bra proportioner dessutom för att det ska fungera som en fantasi. Beroende på hur kuken ser ut rent visuellt är det enorm skillnad faktiskt gällande min upphetsningsgrad, varför jag upplever mig som visuell just i den situationen. Den ska inte vara oeralistiskt stor som vissa porrfilmskukar är, då går tjusningen förlorad. Men den ska absolut inte vara för liten heller, samma sak där, tjusningen går lite förlorad.
En gammal pojkvän till mig var välhängd, och hade en riktigt fin sådan. Jag var helt såld på den, låter ju sjukt när man skriver det såhär, men så var det. Bara av att se den gick jag igång i princip.
Ok! Kan relatera till det här.
Citat:
Om jag tittar på porrklipp, så är det av två anledningar. Dels för själva kuken, porrfilmskukar är ofta väl tilltagna på olika sätt, samt att jag tänder på dominanta män (ej att förväxla med förnedring vilket jag inte tänder på).
I see. När jag väl ska använda visuella hjälpmedel så går merparten av tiden ut på att hitta någon som tillfredsställer ögat. Söker med andra ord aldrig på genrer som har med sexinnehållet/handlingen att göra utan utseendet. Och om en man överhuvudtaget medverkar i dessa videos så ligger fokuset på hur det ser ut när
hon tar emot en kuk i diverse ställningar. Skulle jag göra det mest effektiva hjälpmedlet med porr som utgångspunkt så hade det bestått av en kvinna som tar av sig kläder i någon minut och sedan det korta penetrationstillfället i olika ställningar.
Det som dock är särdeles dominerande i mina visuella hjälpmedel... är en kvinna rakt upp och ner. Vad hon gör är av ingen vikt och inte heller vad hon har på sig även om lite hud eller formtrogna kläder är att föredra. Hon kan vara på ett reklamblad, hon kan vara från vardagen (en mental bild/ett mentalt klipp från vardagen i mitt huvud är samma sak) hon bara infinner sig och -PANG- så infinner sig känslan av ett uppdrag med ett mål.
Citat:
Samtidigt som detta jag beskriver här som fantasi, är jag väldigt selektiv. Det kan ju låta nu som att jag är en sexmaniac som vill ha massa stora kukar, så är det inte. Det är fortfarande så att jag måste känna en emotionell koppling och ett förtroende för mannen för att ha sex med honom. Innan dess blir jag knappt attraherad. Men, nu talade vi ju om just fantasier, och då är det ett välhängt objekt som är nr1.
IRL så är jag också väldigt selektiv. Har inget behov i form av kvantitet utan kvalité. Det är väl helt enkelt svårt att överträffa min fantasi i praktiken...
Vilket gör att jag kommer på en annan sak. Många gånger - som i mer ofta än sällan - så får jag komplettera ett runk till visuella hjälpmedel med ett runk med enbart fantasi som stimulans... jag kan vara jättesugen på att se på hjälpmedel men landar i stort sett alltid i ett "Meh..." efteråt. Att bara se en kvinna rakt upp och ner som beskrivet ovan är dock det säkraste kortet.
Citat:
Rumpfantasin/känslan av "paket" mot rumpa håller jag föressten med om!
Intressant med sex är dock att det finns en hårfin gräns där det rör sig mellan upphetsning och förakt. Inte för den personen jag har med mig i mina egna sexakter, men vad jag menar är att jag kan tycka att porrfilm är helt sjukt och vidrigt på mång sätt, och i princip förakta deltagarna, kanske ofta då framförallt männen för att de uppför sig så jävla grisigt, samtidigt som det faktiskt kan vara upphetsande att se på. Trots att man själv ALDRIG skulle kunna tänka sig att delta.
Citat:
Jo här är vi säkert olika. Du har ovanligt hög spatial förmåga hörs det som. Min ligger runt medel.
Ja, men uppenbarligen mer lika än olika. Jag undrar dock hur väl jag representerar män i allmänhet... och med mina egna erfarenheter så blir nog svaret ganska lite. Det är väl hur driften manifesterar sig och uppträder som jag känner igen mig i medan resultatet/utloppet är en helt annan sak.
Citat:
Vad jag undrar är, menar du att du går igång på en bild, oberoende av vem bilden föreställer? Alltså, hade du, rent upphetsningsmässigt, kunnat ta en kvinna du möter på gatan, bara baserat på vad du ser, utan att tala ett ord med henne, dra hem och ha sex?
Det behöver såklart vara någon jag finner attraktiv men även vad hon förmedlar med sitt yttre kan vara det attraktiva (och då menar jag inte att det behöver vara något sexuellt per se). Det kanske kan räknas som en viss känsla. Det jag dock vill poängtera och som skiljer saken från en känsla i vanlig mening är att det - så gott som helt kliniskt - handlar om att infinna sig i känslan av sexuell eufori... och sedan amplifierar jag den känslan. Som ett MDMA-rus (det verksamma ämnet i drogen extacy) som byggs upp till ett sexuellt klimax... vilket kan förklara varför den där rakt upp och ner kvinnan är mer en nog och att föredra för min del.
Som att få en trigger och resten bygger jag upp i euforisk mening precis som jag bygger upp ett solo framför trummorna.
Citat:
Där måste väl finnas någon mer känsla med i bilden, typ spänning? Eller iallafall en betingning av att sex är skönt.
Spänning kan vara en trigger, exempelvis vad kvinnan uttrycker med sitt yttre. Att sex är skönt är snarare en förutsättning, skulle jag vilja säga.
Men som sagt ovan, tidigare och närmare förklarat - det är inte riktigt sexakten i sig som är i fokus utan snarare euforin. Det är berusningen av en kvinna som jag söker efter, det i sig är en form av spänning.
Citat:
En annan sak jag märkt i livet, är att män har en annan förmåga att gå igång på avstånd. Om jag varit i närheten vid enstaka tillfälle att ha någon form av "kk"relation så har det aldrig fungerat därför jag blir inte upphetsad på beställning...
Ja, det där kan säkerligen vara en fundamental skillnad. Vi män är ju på sätt och vis bortskämda av naturen med att kunna triggas.
Citat:
KK-relationer verkar vara mer utformat för manlig sexualitet, iallafall om jag utgår från mig själv.
Bor jag däremot ihop med en man, då kan upphetsningen dyka upp både ofta och mycket, då finns ju karln på plats.
Konstigt kan jag tycka. För ett KK-förhållande är ju som tillfälligt sex men med chansen att kunna prestera bättre/forma sexet mer gynnande för båda.
Citat:
Vidare är jag rätt övertygad om att en del av männens benägenhet till ONS, tillfälliga kontakter överlag, samt KK-relationer är att männen själva styr sin orgasm...
Ja, vi är som sagt bortskämda av naturen. Frågan är dock hur man ska se på saken - är det kvinnan som ger mannen orgasm genom att blott närvara vid sådana tillfällen eller är det mannen som ger sig själv en mer förädlad orgasm med en kvinna än det skulle ha varit med handen. Då menar jag alltså i sammanhang där mannen styr och kvinnan då är en passiv part (avsugningar och avrunkningar är väl en annan fråga i och för sig).
Citat:
För kvinnans del kan det bero på vinklar, storlek av kuk, beröringar som måste ske med exakt hastighet och intensitet. Precision är oerhört viktigt.
I know!

Vilket är väldigt kul för en trummis... att göra saker i eskalerande takt med hur en kvinnas kropp svarar på sak är oerhört effektivt (kvinnans andning är även som en slags dirigent). Dock svårt att få till en sådan precision med höfterna, för det skulle jag nog behöva vara dansare därtill. Har ingen vig kropp och höfterna belastar även fel.
Citat:
De flesta eller egentligen alla män jag varit i sexuell konakt med har samtliga kunnat komma genom bara penetrerande vaginalt samlag, med eller utan kondom. Det gör inte jag (och säkert många kvinnor med mig) om det inte är extremt väl synkat, d.v.s. man behöver känna partnern och partnern måste veta ens känsliga vinklar och punkter.
Låter väldigt främmande för min del men om du söker dig till mer välhängda män så kan det säkerligen finnas ett falskt förtroende för kapaciteten en kuk har.
Citat:
Detta gör skillnad för mig gällande upphetsningen, enorm skillnad. Tanken på en kondom drar ner upphetsningen rätt rejält. Det är nånting med hud mot hud känslan som är grymt upphetsande...
Ja, det mesta du beskriver är boss IRL men i fantasin är det väldigt annorlunda för min del. Det handlar väl om att fysiska kroppar ger sådant som fantasier inte kan... som utsöndring av kemi som kräver fysisk beröring och feromoner.
Citat:
Oj, det blev långt ser jag. Haha, nu drog jag igång med beskrivandet här märker jag, du får tolka det som att du ställde denna fråga i fel (eller rätt?) tid i den kvinnliga månadscykeln
Hehe... för långt even och när jag lägger på text. Kortar ner några av dina stycken så att de mer fungera som en markör för vad jag svarar på.