2019-01-10, 16:01
Medlem
Tråden kanske borde byta rubrik till "Parasiternas skryt-tråd. Tips och tricks!" ?
Citera
2019-01-10, 16:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Tråden kanske borde byta rubrik till "Parasiternas skryt-tråd. Tips och tricks!" ?
Varför inte: ”Hur du blir rik och tjänar miljoner genom att ta hand om dina barn”.

Eller kanske: ”Hur du sparar miljoner genom att ta med dig barnen på jobbet istället för att låta parasiterande kvinnor ta hand om dem”.
Senast redigerad av Ipsi 2019-01-10 kl. 16:49.
Citera
2019-01-10, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
He he!

"Hemmafruns bästa tips för hur du utnyttjar kreaturet mannen maximalt!"

Det finns en cancer på Sveas kropp .....
Citera
2019-01-10, 16:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
He he!

"Hemmafruns bästa tips för hur du utnyttjar kreaturet mannen maximalt!"

Det finns en cancer på Sveas kropp .....
Nej, hemmamannens bästa tips för hur du lurar parasiterande kvinnor på miljoner genom att ta hand om dina barn själv.

Sluta göda cancern: Var hemma själva eller ta med barnen på jobbet så är problemet löst. Eller betala en manlig barnvakt. Noll kronor till kvinnorna! Tjohoo!
Senast redigerad av Ipsi 2019-01-10 kl. 16:57.
Citera
2019-01-10, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Japp, ni kan gott betala mer till kvinnor för att de föder och tar hand om era barn, men här sitter ju stolpskott och gnäller och tycker att barnafödande kvinnor parasiterar på vägbyggande män.

Jag tycker inte kvinnor som föder barn parasiterar. Män är ofta villiga betala mycket för barn.

Vad jag tror upprör män är att betala till någon som har vänt dem ryggen och blivit deras fiende finns ett exempel i serien: two and a half men,där en man är tvungen parasitera på sin bror för att kunna försörja sin ex-fru.

Det är mentalt nedbrytande att behöva stödja en fiende.

Nu är det skillnad om det är han själv har skapat situationen eller om hans ex har gjort det. Om han själv har upphört att vara lojal mot sin ex-fru och hon är trogen så finns det rättvisa att han ska bidra , men om hon skapat illojaliteten tycker jag att underhållet borde vara minimalt.
Citera
2019-01-10, 17:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Jag tycker inte kvinnor som föder barn parasiterar. Män är ofta villiga betala mycket för barn.

Vad jag tror upprör män är att betala till någon som har vänt dem ryggen och blivit deras fiende finns ett exempel i serien: two and a half men,där en man är tvungen parasitera på sin bror för att kunna försörja sin ex-fru.

Det är mentalt nedbrytande att behöva stödja en fiende.

Nu är det skillnad om det är han själv har skapat situationen eller om hans ex har gjort det. Om han själv har upphört att vara lojal mot sin ex-fru och hon är trogen så finns det rättvisa att han ska bidra , men om hon skapat illojaliteten tycker jag att underhållet borde vara minimalt.
Då får väl män sluta skaffa barn få om de nu inte vill betala för att de tycker att kvinnor vänt dem ryggen.
Citera
2019-01-10, 17:19
Medlem
Citat:
Då får väl män sluta skaffa barn få om de nu inte vill betala för att de tycker att kvinnor vänt dem ryggen.

Fast det är bättre att fler kvinnor slutar att bli fiender till sina män.
Citera
2019-01-10, 18:10
Medlem
CelenoIIs avatar
Citat:
Jag har inga ungar. Slipper jag skatt då?
Citera
2019-01-10, 18:12
Medlem
CelenoIIs avatar
Citat:
Japp! Visserligen mycket mycket sämre betalt, men de ska vara tacksamma att de ens får nåt överhuvudtaget.
Nämn en tacksam feminist.
Citera
2019-01-10, 18:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CelenoII
Jag har inga ungar. Slipper jag skatt då?
Ja, om män börjar ta med sig barn på jobbet istället för att parasiterande kvinnor ska ta hand om dem så kanske du slipper en del i alla fall.
Citera
2019-01-10, 18:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CelenoII
Nämn en tacksam feminist.
Arja Saijonmaa tackar ju livet i alla fall.
Citera
2019-01-10, 20:18
Medlem
CelenoIIs avatar
Citat:
Ja, om män börjar ta med sig barn på jobbet istället för att parasiterande kvinnor ska ta hand om dem så kanske du slipper en del i alla fall.
Då hoppas jag på det!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in