Det här är en favorit!
”Hej!
Vill bara meddela att jag har för min skull kommit fram till ett beslut om att jag kommer att ta en paus från mina socialamedier.
Hur länge?
Det vet jag faktiskt inte 🤷🏻♀️ Det jag däremot VET, det är att jag försöker alltid vara generös, öppen, glad & positiv.
Jag vill dela med mig utav mitt liv & min resa genom livet. Både som privatperson & genom mitt yrke. Och jag har varit öppen med att allt i livet är inte enbart en dans på en vacker sommaräng i strålande sol varje dag.
Men det känns inte bra i nuläget och det gör mig mer ont & ledsen 😔
Jag kanske bara behöver en kort timeout....
Eller en lång....& vad är i sådana fall långt? Det vet jag inte heller i nuläget.
Det jag däremot också vet, det är att jag måste sätta mig själv i 1a hand - igen.
Jag vill redan nu tacka alla vänliga, kärleksfulla & uppmuntrande följare & medmänniskor för ALL VÄNLIGHET & KÄRLEK som ni gett & ger mig🙏🏼 NI ÄR GENUINT FINA! Och jag uppskattar allt mer än jag med ord kan beskriva här. Önskar alla en fortsatt fin sommar & allt gott i livet. Hälsan & det inre & personliga välbefinnandet - är det absolut viktigaste. Tills vi eventuellt möts här igen - var rädda om er själva & varandra🙏🏼 Med kärlek❤️. Anna.”
Och så här lät det sedan:
https://www.expressen.se/tv/noje/noj...-om-framtiden/