2019-02-20, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bad.Ass.Bitch
Frågan är väl vad männen gör åt det?!

Det finns bara två val, antingen så accepterar de kuken som den är eller så opererar man den.
Citera
2019-02-20, 19:26
Medlem
Citat:
Shrimpie brukar vi kalla dem...

Hur kompenserar du?

Kompenserar inte borde jag det?
Citera
2019-02-20, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WitnessTheFitness
Storkukslugnet har jag surfat på ända sedan tidiga tonår, mycket tillfredsställande känsla. Irriterande att man slår i livmodertappen när man försöker köra in hela bara, speciellt när man tar tjejen bakifrån. Måste hålla mig en liten bit ifrån skinkorna vid varje juck vilket är svårt när man är kåt. Vissa tjejer har dock gått bättre och vissa sämre. Så helt problemfritt är det bannemig inte.

Och det där med att operera kuken är ju inte riskfritt precis, finns en risk att du inte får upp den igen om jag inte missminner mig. Vad är värst? Att ha en kort spikkuk eller att riskera att bli impotent för en halv centimeter?
Jo, jag fattar... Det kan vara obehagligt med riktigt stora.
Men samtidigt så blir jag nästan förbannad när män med små inte kompenserar på något annat sätt när de har små. Tänker att de kunde övat upp andra skills, men icke... Det är som att om vi inte pratar om det, så existerar heller inte problemet.

PS. Jag har lyckligtvis varit mestadels förskonad från små. Tror min stora personlighet skrämmer bort män med små penisar. Träffat flest killar med storkukslugn om man säger så. Dock så driver jag frågan ändå pga att jag vet att problemet finns och det förstör.
Skit i att operera då men bli skillade på annat är mitt råd.
Citera
2019-02-20, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghostemane
Tramstråd för provokation. TS du verkar lite frustrerad? Du blir bara knullad av en liten prinskorv hemma va?
Vaddå trams? Jag vet många kvinnor som tycker detta är ett problem. Säkert även killar... Så frågan bör diskuteras. Vad gör man?
Citera
2019-02-20, 19:30
Medlem
Yeminas avatar
Erhm. Tja, Tycker väl inget särskilt. Är man född så är man född så. För egen del så föredrar jag en större penis på min partner, men det är ju min subjektiva åsikt.
Citera
2019-02-20, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G-mail
Det finns bara två val, antingen så accepterar de kuken som den är eller så opererar man den.
Eller blir jävligt skillade på annat? Kanske har en atrapp med?!0
Citera
2019-02-20, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skadad85
Kompenserar inte borde jag det?
Ja, det tycker jag verkligen.
Citera
2019-02-20, 19:34
Medlem
Citat:
Härär ytterligare en med en liiiiiiten...Känner du dig kränkt?
Nu kan vi väl försöka diskutera detta utan att dra in mig i detta. Detta är ju faktiskt ett stort problem både för män & för oss kvinnor.
Min är helt enorm, tackar som frågar. Funderar faktiskt på att operera den så den blir lite mindre. Även en ärkehora stöter statistiskt på ganska litet antal små kukar i sina dagar, så den gemensamma nämnaren är uppenbarligen du.
Nja, en kvinna med en äcklig fitta har exakt noll värde och det är ett riktigt problem, för er. Något ni erkänner och därför opererar er ("för att vara fina för er själva").
En man med en liten penis kan som sagt kompensera det mer än väl ekonomiskt, men även sexuellt. Därför ser man inte män operera sig i alls samma utsträckning.
Citera
2019-02-20, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IEndLives
Min är helt enorm, tackar som frågar. Funderar faktiskt på att operera den så den blir lite mindre. Även en ärkehora stöter statistiskt på ganska litet antal små kukar i sina dagar, så den gemensamma nämnaren är uppenbarligen du.
Nja, en kvinna med en äcklig fitta har exakt noll värde och det är ett riktigt problem, för er. Något ni erkänner och därför opererar er ("för att vara fina för er själva").
En man med en liten penis kan som sagt kompensera det mer än väl ekonomiskt, men även sexuellt. Därför ser man inte män operera sig i alls samma utsträckning.
Känns som att du är arg och kränkt #litensnoppkomplex...
Hur kompenserar du din lilla snopp?
Citera
2019-02-20, 19:38
Medlem
Ju snyggare tjej ju större blir den.

Kvinnornas fel
Citera
2019-02-20, 19:47
Medlem
Ärligt talat. Det går inte att operera! Det går att operera så den blir större slak, men vem fan bryr sig om det. Frågan är varför man ska kompensera, har man en liten kuk så får man försöka hitta rätt tjej. Jag har träffat flertalet brudar som är så tighta att man måste chilla i en kvart innan man kan knulla som man vill.
Citera
2019-02-20, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klopa
Ärligt talat. Det går inte att operera! Det går att operera så den blir större slak, men vem fan bryr sig om det. Frågan är varför man ska kompensera, har man en liten kuk så får man försöka hitta rätt tjej. Jag har träffat flertalet brudar som är så tighta att man måste chilla i en kvart innan man kan knulla som man vill.
De tjejer jag träffat är överens med mig om denna sak. Små snoppar = mindre skönt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in