2019-02-20, 19:55
Medlem
BonitaPietilas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bad.Ass.Bitch
Frågan är väl vad männen gör åt det?!

Vi ligger givetvis i framkanten av detta. Långa studier. Ändå spetsforskning. Anser ribban bör höjas här.
Senast redigerad av BonitaPietila 2019-02-20 kl. 19:58.
Citera
2019-02-20, 19:57
Medlem
Citat:
De tjejer jag träffat är överens med mig om denna sak. Små snoppar = mindre skönt!

Jag säger inte emot dig. Men jag har en stark känsla av att du och dina vänner har en kroppsform som inte attraherar mig, så det säger liksom ingenting om hur verkligheten ser ut. Alla mina vänner gillar stora naturliga bröst med små bröstvårtor, innebär det att alla killar gör det?

Du missade iaf min poäng. Den är att det finns tjejer som är så tighta att det är ett problem, och småsnoppade killar bör försöka hitta dessa. Därför behöver dom bara tömma en gång i dig och gå vidare.
Senast redigerad av klopa 2019-02-20 kl. 19:59.
Citera
2019-02-20, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BonitaPietila
Vi ligger givetvis i framkanten av detta. Långa studier. Ändå spetsforskning. Anser ribban bör höjas här.
Jag håller med!
Citera
2019-02-20, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klopa
Jag säger inte emot dig. Men jag har en stark känsla av att du och dina vänner har en kroppsform som inte attraherar mig, så det säger liksom ingenting om hur verkligheten ser ut. Alla mina vänner gillar stora naturliga bröst med små bröstvårtor, innebär det att alla killar gör det?

Du missade iaf min poäng. Den är att det finns tjejer som är så tighta att det är ett problem, och småsnoppade killar bör försöka hitta dessa. Därför behöver dom bara tömma en gång i dig och gå vidare.
Äh, både jag och mina vänner är snygga. Dock så finns det killar med så små att det är ett problem. Spelar ingen roll om man är tajt.
Citera
2019-02-20, 20:12
Medlem
Citat:
Frågan är väl vad männen gör åt det?!
Män tar sig en redig kopp kok kaffe, sätter sig framför tvn å kollar flickorna på tv 2, lyfter lätt på ena skinkan å släpper en redig fis....
Citera
2019-02-20, 20:14
Medlem
BonitaPietilas avatar
Citat:
Jag håller med!

Bra. Detta får inte dras i långbänk. Vi gör processen kort.
Citera
2019-02-20, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lars-Inge-Kalla
Män tar sig en redig kopp kok kaffe, sätter sig framför tvn å kollar flickorna på tv 2, lyfter lätt på ena skinkan å släpper en redig fis....
Haha... Härligt!
Citera
2019-02-20, 20:19
Medlem
Citat:
Bra. Detta får inte dras i långbänk. Vi gör processen kort.
Ingen har ju kommit med några bra svar ännu, sååå...
Förstår att det är ett känsligt ämne mem tycker att det borde diskuteras mer.
Citera
2019-02-20, 20:27
Medlem
BonitaPietilas avatar
Citat:
Ingen har ju kommit med några bra svar ännu, sååå...
Förstår att det är ett känsligt ämne mem tycker att det borde diskuteras mer.

Du kan inte dra det understa kortet i leken sådär. Småkukskompensatoriska åtgärder är ett känsligt ämne. Om jag får gissa tror jag den vanligaste åtgärden är... en jävla massa träning. Så se upp för tränade snubbar.
Citera
2019-02-20, 20:29
Medlem
Citat:
Ja, det tycker jag verkligen.

Iofs så brukar jag ta dom i stjärten ist,
Citera
2019-02-20, 20:34
Medlem
Citat:
Du kan inte dra det understa kortet i leken sådär. Småkukskompensatoriska åtgärder är ett känsligt ämne. Om jag får gissa tror jag den vanligaste åtgärden är... en jävla massa träning. Så se upp för tränade snubbar.
Ja, just det... Gillar inte broilers.
Citera
2019-02-20, 21:46
Bannlyst
Alltså för stora går inte. Krävs nog sin kvinna till det. Personligen föredrar jag mittemellan eller max 17cm. Iz a tiny gurl.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in