2019-02-18, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Inte för din del, då du aldrig pratar politik IRL, förutom om landet med lägst skatt att flytta till med flickvännen...

Och så försöker du givetvis stoppa högermänniskor från att skapa kultur och istället koncentrera all effort med att göra det du inte gör IRL...genom internet...haha...du har fastnar i en logisk labyrint utan utgångar här, en du själv designad.

Hänger inte med alls i vad du skriver? När har jag stoppat högermänniskor att skapa kultur?

Politik är nedströms från kulturen. Så finner inte politiskt engagemang vara det intressanta. Både Sverige och palestinska Västbanken har sosse-regimer. Men de kulturella förutsättningarna gör länderna olika.
Citera
2019-02-18, 23:45
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Asiatiska kvinnor är populärast i världen. Feminina, familjeorienterade, intelligenta.

Varför tror du att de är så populära som du påstår? Om det nu stämmer.
Citera
2019-02-18, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Varför tror du att de är så populära som du påstår? Om det nu stämmer.
Jag skrev ju det. Feminina, familjeorienterade,intelligenta. Alla undersökningar världen över säger samma sak. Googla asian women popular och se vad du hittar. Själv tycker jag att bristen på upffostrat manshat är det trevligaste.
Citera
2019-02-18, 23:48
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MainStreet
Hänger inte med alls i vad du skriver? När har jag stoppat högermänniskor att skapa kultur?

Politik är nedströms från kulturen. Så finner inte politiskt engagemang vara det intressanta.

Vad försöker du göra här?

Försöka få en högerförfattare att istället ge all effort till att babbla (något) IRL. Vad man ska babbla om är osäkert dock då politik är meningslöst.

Att "argumentera genom internet" är också värdelöst argumenterar du för genom internet.

Du vill inte själv definiera hur du skapar kultur men författare och tänkare som skriver böcker är helt klart värdelösa...du vet, vad förändrade Plato, Locke, Rousseau, Marx, Nietzsche, etc. med sina böcker?

Eller för den delen Dostoevsky, Strindberg, Orwell, Huxley, Homer, Bibelns otaliga historieberättare?

Kanske du babblar kultur med sådan glöd att du kan slå herrarna ovan?

Seriöst, vet du ens längre vad du försöker argumentera för? Argumentation för argumentationens skull...
Senast redigerad av Naknekejsaren 2019-02-18 kl. 23:59.
Citera
2019-02-18, 23:49
Medlem
Citat:

Försöka få en högerförfattare att istället ge all effort till att babbla IRL. Vad man ska babnla om är osäkert dock då politik är meningslöst.

Att "argumentera genom internet" är också värdelöst argumenterar du för genom internet.

Du vill inte själv definiera hur du skapar kultur men författare och tänkare som skriver böcker är helt klart värdelösa...du vet, vad förändrade Plato, Locke, Rousseau, Marx, Nietzsche, etc. med dina böcker?

Eller för den delen Dostoevsky, Strindberg, Orwell, Huxley, Homer, Bibelns otaliga historieberättare?

Börja med att ge ut debutromanen innan du jämför dig med dylika herrar. Romanideen lät j-t spännande i mina öron.
Citera
2019-02-18, 23:54
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Börja med att ge ut debutromanen innan du jämför dig med dylika herrar. Romanideen lät j-t spännande i mina öron.

Skickar den gratis åt dig dagen den är färdig, du och thaifrugan kan ligga i sängen och mysläsa den åt varandra.
Citera
2019-02-18, 23:56
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Jag skrev ju det. Feminina, familjeorienterade,intelligenta. Alla undersökningar världen över säger samma sak. Googla asian women popular och se vad du hittar. Själv tycker jag att bristen på upffostrat manshat är det trevligaste.

Du förstod inte frågan.
Jag förtydligar. Vad är det som gör dem så feminina? Och familjeorienterade?
Intelligens kommenterar jag inte.
Citera
2019-02-18, 23:58
Medlem
Citat:

Försöka få en högerförfattare att istället ge all effort till att babbla (något) IRL. Vad man ska babbla om är osäkert dock då politik är meningslöst.

Du vill inte själv definiera hur du skapar kultur men författare och tänkare som skriver böcker är helt klart värdelösa...du vet, vad förändrade Plato, Locke, Rousseau, Marx, Nietzsche, etc. med sina böcker?

Du efterfrågade tips på saker att göra istället. Eftersom du påstod att du var bra på att övertyga folk om dina idéer IRL så tipsade jag om det. Varför frågade du om tips när du blir provocerad av blotta tanken att du ska göra annat än att posta saker på internet?

Det jag skriver här på internet skulle jag aldrig kalla för att ”tänka större” eller påstå bidrar till någon förändring.

Kultur har jag aldrig påstått att jag skapar. Du borde förövrigt ta åt dig av ditt eget tips att ej drabbas av storhetsvansinne. Jag skulle inte placera Flashback-kontot Naknekejsaren på samma nivå som ovan nämnda författare.

Lycka till med boken!
Citera
2019-02-19, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Du förstod inte frågan.
Jag förtydligar. Vad är det som gör dem så feminina? Och familjeorienterade?
Intelligens kommenterar jag inte.
Kultur och gener, antar jag.
Citera
2019-02-19, 00:02
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Du efterfrågade tips på saker att göra istället. Eftersom du påstod att du var bra på att övertyga folk om dina idéer IRL så tipsade jag om det. Varför frågade du om tips när du blir provocerad av blotta tanken att du ska göra annat än att posta saker på internet?

Det jag skriver här på internet skulle jag aldrig kalla för att ”tänka större” eller påstå bidrar till någon förändring.

Kultur har jag aldrig påstått att jag skapar. Du borde förövrigt ta åt dig av ditt eget tips att ej drabbas av storhetsvansinne. Jag skulle inte placera Flashback-kontot Naknekejsaren på samma nivå som ovan nämnda författare.

Lycka till med boken!

Du vet ju inte längre vad du argumenterar för.

Jag sa åt wordwarrior att tänka större än skadeglädje, horeri och pengar. Jag håller fast vid det.

Varför du började agera försvarsadvokat till wordwarrior vet du nog inte ens själv.
Citera
2019-02-19, 00:06
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Hur långt har du kommit mot ditt mål ungefär? När du startade denna tråd för fem år sedan skrev du att du skulle flytta snart.

Varför skriver du detta till wordwarrior för att några timmar senare agera hans försvarsadvokat?

Luktar kukmätning för kukmätningens skull...
Citera
2019-02-19, 00:08
Medlem
WordWarriors avatar
Dags att få lite åsikter från utanför den svenska åsiktsbunkern. Ukrainsk tjej pratar uppskattande om MGTOW:

https://www.youtube.com/watch?v=XmSNS1yiCDg

"It's a rational thing to do."
Senast redigerad av WordWarrior 2019-02-19 kl. 00:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in