Citat:
Ursprungligen postat av
Naknekejsaren
Hotet mot civilisationen är att Västvärldens europeer blir till minoritet i våra egna hemländer, feminismen i sig är bara en extra motor som accelererar oss mot den oundvikliga katastrofen och jag skulle lätt avfärda feminismen och bara leva mitt liv ifall inte vänsterliberalismen dessutom söker sig på folkutbyte av ultrakonservativa för att inhemska kvinnor inte får barn.
Så, att säga att lösningen är att undvika svenska kvinnor och undvika fortsätta ha svenska barn är ju bara att hitta en lösning spå hur man har ett något skönare liv och inte en lösning på civilisationens problem.
Det är tvärtom så att du gör fittan till målet (då kan man ju importera djungeltroll med kacklande ljud till språk och låta de vara mammor och uppfostrare till ens små dvärgar till söner), medan jag ser den större fågelperspektivet och undrar hur vi ska rädda civilisationen.
Det är kört.
Problemet är dock ännu större, män feminiseras och gör inget vettigt också.
Det handlar om konkurrenskraft på flera nivåer och försvarsförmåga (som behövs någon gång förr eller senare).
Vi låter någon annan tänka i vårat ställe.
Att det sker en hopblandning av kulturer på sikt är naturligt. Men att vi degenererar vår egen kultur, ja det är inte ens någon utsmetning. Det är utrotning. Och vi har ju haft sunda värderingar, som människor idag inte ens förstår vad de betyder).
Svenskar är skadat gods. Det finns ingen drivkraft om könen inte kan sammarbeta.
Svenska kvinnor har inget att ge, annat än att distrahera dig från det borde göra. De är de fruktansvärt duktiga på.