2019-02-01, 18:58
Medlem
poolos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av who-
Vad får man ut av Challenges rifts? Tänkte prova på det senare. Men vill först veta vad man får ut av det.

En massa crafting materials och blood shards. Helt klart värt att köra en gång i veckan
Citera
2019-02-01, 20:43
Medlem
who-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poolo
En massa crafting materials och blood shards. Helt klart värt att köra en gång i veckan

Aha såpass =) låter ju bra faktiskt. Då ska jag testa på det helt klart.

Tack för infon

Bless
Citera
2019-02-11, 16:11
Medlem
who-s avatar
Vad är det bästa att nöta för ett bra vapen till Necromancer ? Bounties eller rifts?
Citera
2019-02-11, 16:17
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Vad är det bästa att nöta för ett bra vapen till Necromancer ? Bounties eller rifts?

Allt är random, men högre GR ger fler drops än t.ex ett T13 rift.

Sen om du ska ha t.ex en 2 hands staff, så kan du även uppgradera gul item till legendary och hoppas att du får rätt staff.

Detta är extra effektivt om din build använder en vapentyp det inte finns många legendaries för, t.ex en polearm.

Sen självfallet om din build kräver något som endast kommer från Bounty reward, då är det bounties som gäller, dock är det väl ingen build som använder det om man bortser från RRoG
Citera
2019-02-11, 20:40
Medlem
who-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Allt är random, men högre GR ger fler drops än t.ex ett T13 rift.

Sen om du ska ha t.ex en 2 hands staff, så kan du även uppgradera gul item till legendary och hoppas att du får rätt staff.

Detta är extra effektivt om din build använder en vapentyp det inte finns många legendaries för, t.ex en polearm.

Sen självfallet om din build kräver något som endast kommer från Bounty reward, då är det bounties som gäller, dock är det väl ingen build som använder det om man bortser från RRoG

Okey tack för tipset.

Hur vet /ser man om builden behöver något från bounti rewards? Jag kör med trag oul eller vad den nu heter grönt set. Och vad är RRoG förkortning på? Sorry för noob frågor men håller på och lär mig.

Mvh
Citera
2019-02-11, 20:47
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Okey tack för tipset.

Hur vet /ser man om builden behöver något från bounti rewards? Jag kör med trag oul eller vad den nu heter grönt set. Och vad är RRoG förkortning på? Sorry för noob frågor men håller på och lär mig.

Mvh

RRoG - Ring of Royal Grandeur.

Builden får du kolla build videon etc
Citera
2019-02-15, 16:42
Medlem
who-s avatar
Börjar lessna på necromancer så tänker börja med en ny karaktär. Funderar på att börja med en demon Hunter season karaktär faktiskt.
Citera
2019-02-15, 22:46
Medlem
manfred85s avatar
Har en fråga , vart hittar man keywardens?

Är dem slumpmässigt utplacerade , i sådana fall blir det ju lite svettigt att hitta dem.

Finns det inget enklare sätt?
Citera
2019-02-15, 22:55
Medlem
liddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manfred85
Har en fråga , vart hittar man keywardens?

Det finns en nyckel på kartan bredvid det stället du ska teleportera till, det finns ingen i akt 5.
Citera
2019-02-16, 00:09
Medlem
manfred85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lidden
Det finns en nyckel på kartan bredvid det stället du ska teleportera till, det finns ingen i akt 5.

Okej tack för hjälpen
Citera
2019-02-17, 12:32
Medlem
who-s avatar
När slutar säsong 16? Undrar om.det finns tid att börja med en ny karaktär eller lika bra att fortsätta med den som redan är level 70?
Citera
2019-02-17, 16:10
Medlem
Citat:
När slutar säsong 16? Undrar om.det finns tid att börja med en ny karaktär eller lika bra att fortsätta med den som redan är level 70?

Oj vad har det gått, en månad? En säsong är väl 3-4 månader, så det är långt kvar. Det finns communities som heter något med boost där jag ser folk skriva hela tiden om att boosta. Någon boostar upp tre andra spelare på en kvart eller något.

Eller just det, du spelade på PS4 va? Men ni har communities där med kanske?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in