Halojj!
Har skummat igenom tråden lite men den är för lång för att jag ska kunna hitta mitt svar.
Undrar bara hur länge cannabis finns kvar i kroppen/hur lång tid det måste gå innan det inte ger något utslag vid pisseprov, när cannabis rökts sporadiskt?
För att göra en lång historia kort; jag rökte cannabis dagligen under ca 2 års tid & blev "påkommen" av psykiatrin efter en överdos av olika receptbelagda preparat. Detta va ca 1,5 år sen. Dom plockade då bort vissa mediciner jag hade bl.a Elvanse. Accepterade detta & tänkte att jag testar ett tag utan Elvanse & fortsatte med cannabis fram tills i somras då jag bestämde mig för att jag ville testa med ADHD medicin igen, fick börja ge pisseprov 1 gång i veckan & när jag pissade rent fick jag tillbaka Elvanse.
Har nu varit ren från cannabis/THC sen i början av maj, alltså ca 10 månader & har inte behövt ge pisseprov sen i juli ungefär.
Ikväll ska jag på fest & hade verkligen velat unna mig några bloss, därav min fråga angående hur länge THC visas på pisseprov om jag endast röker max en spliff under kvällen. Förmodligen kommer psykiatrin inte ta något spontant pisseprov på mig eftersom dom inte begärt något sen i somras, men vill va på den säkra sidan.
Hoppas någon kan ge mig svar, tack på förhand!