2019-02-07, 03:54
Medlem
Luffis avatar
Tog diazepam valium blev ett pissprov 6h senare som skickades på labb, blev negativt!?!?
Det jag undrar är kan det vara så att det inte hunnit brytas ner till urin? hur lång tid tar det innan det bryts ner egentligen? Om jag på nästa pissprov nu 2 veckor senare pissar och det syns är det helt kört även om jag vart utan.
Citera
2019-02-07, 04:25
Medlem
bdbdbdbds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luffi
Tog diazepam valium blev ett pissprov 6h senare som skickades på labb, blev negativt!?!?
Det jag undrar är kan det vara så att det inte hunnit brytas ner till urin? hur lång tid tar det innan det bryts ner egentligen? Om jag på nästa pissprov nu 2 veckor senare pissar och det syns är det helt kört även om jag vart utan.

Måste vart nåt fel på det förta, vilken mängd? hursom bör det synas på det andra.
Citera
2019-02-07, 04:29
Medlem
Luffis avatar
20mg köpte av en vendor på FS när för något år sedan, tror de var från indien rätt billigt ROCHE hade jag för mig, ber till gud att de va fejk eller något. Annars är jag rätt så jävla körd, redan erkänt för jobbet men bara imovane och cb. Blev positivt för thc, hittar de något så får jag kicken, hur fan förklarar man detta? kommer bli sömnlösa nätter framöver....

Tack för svaret, nu är man rövkörd önska det kunde visats direkt på provet. Efter som det inte visades ville jag inte avslöja att jag tagit valium, satans jävla idiot man är
Senast redigerad av Luffi 2019-02-07 kl. 04:36.
Citera
2019-02-07, 04:36
Medlem
Citat:
20mg köpte av en vendor på FS när för något år sedan, tror de var från indien rätt billigt ROCHE hade jag för mig, ber till gud att de va fejk eller något. Annars är jag rätt så jävla körd, redan erkänt för jobbet men bara imovane och cb. Hittar de något så får jag kicken, hur fan förklarar man detta? kommer bli sömnlösa nätter framöver....
Värdena kan mycket völ vara under gränsen efter 6h, är upp till 12h på alprazolam, skulle gissa på samma gällande diazepam on man inte söker specifikt efter lägre värden på någon benzo.
Citera
2019-02-07, 04:40
Medlem
Luffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RetardedHaT
Värdena kan mycket völ vara under gränsen efter 6h, är upp till 12h på alprazolam, skulle gissa på samma gällande diazepam on man inte söker specifikt efter lägre värden på någon benzo.

Mindes att jag svalde vallarna runt 11tiden på kvällen och provet togs 08:00 men så från jag fick effekt till provet så ca 8-6h. Jisses det här är ju så konstigt, skickades ändå till karolinska tycker att de borde ha synts.....

Syftar du på halveringstiden nu? schysst av dig att du svarar
Citera
2019-02-07, 04:44
Medlem
Citat:
Mindes att jag svalde vallarna runt 11tiden på kvällen och provet togs 08:00 men så från jag fick effekt till provet så ca 8-6h. Jisses det här är ju så konstigt, skickades ändå till karolinska tycker att de borde ha synts.....

Syftar du på halveringstiden nu? schysst av dig att du svarar
Hoppas du klarar det, nör jag blev testad på s sticka 1 gång i veckan åt jag alltid 2mg alpra 6h innan och 2mg alpra precis nör jag pissade och var aldrig positiv, skickades dock aldrig pä analys det är ju längre värden.
Citera
2019-02-07, 04:48
Medlem
Luffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RetardedHaT
Hoppas du klarar det, nör jag blev testad på s sticka 1 gång i veckan åt jag alltid 2mg alpra 6h innan och 2mg alpra precis nör jag pissade och var aldrig positiv, skickades dock aldrig pä analys det är ju längre värden.

Värsta är att jag tagit vallar 4 gånger i mitt liv under 3års period, ska man bli av med jobb och allt pga av att det först inte syntes, och man ville inte erkänna att man tagit vallar utan erkänner att man tagit imovane och cb istället, så jävla idiotiskt.... ville bara förmildra det lite, kan ju även säga att jag blanda med lite imovane det syntes inte heller...
Citera
2019-02-07, 07:06
Medlem
bdbdbdbds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Nej det kan dom inte se
Detta oroar mig,mig också, så godtycligt allt inom jag kommer
Citera
2019-02-07, 12:28
Medlem
Åt 6 mg Xanor i måndags. Lämnade idag (torsdag) urin på sticka, vet ej cuttoff värdet, sån där multisticka! Allt var negativt i alla fall!

Nu måndag som kommer så kanske jag blir inkallad på ett till urinprov, denna gång analys, kommer jag vara ren även på det provet?

Tack
Citera
2019-02-07, 14:17
Medlem
Finns det något sätt att spä ut koncentrationen utav ett ämne utan att testet som skickas på analys blir ogiltigt, isåfall hur?
Citera
2019-02-07, 15:06
Medlem
bybbes avatar
Jag undrar om 3-ho-pcp syns på urin prov , kan den ge utslag för något annat?
Citera
2019-02-07, 18:17
Medlem
När exakt ska man sluta träna inför ett prov (thc)? Hört allt ifrån en dag till 7. När börjar det blir kritiskt där träningen stjälper istället för att hjälpa? Överväger sluta fyra dgr innan? Men skull heslt velat träna ngn dag till så man slutar tre dgr innan. För tätt inpå?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in