2018-11-19, 17:32
Medlem
Papegojan21s avatar
Sweden will remain Sweden but just in name
https://www.youtube.com/watch?v=pSlNGUGmImo
Senast redigerad av Papegojan21 2018-11-19 kl. 17:33. Anledning: u
2019-02-09, 14:20
Medlem
Messials avatar
Snart är ni svenskar i minoritet i ert egna land, hur känner ni inför det?

Enligt uppgifter så var 31,5% utav Sveriges befolkning, de som bor lagligt i Sverige, utländska födda eller människor med utländskt ursprung födda i Sverige.
De är lite mer än 3 miljoner människor.

Vi invandrare behöver alltså "bara" bli 1,5 miljoner fler människor för att ni svenskar skall bli minoritet i ert egna land och för att ni skall tvingas ner på knä för invandrarna och främst muslimerna i Sverige.

Hur känner ni inför att bli en minoritet i ert egna hemland om 15-20 år?
Om vi leker med tanken att de i Sverige om 15-20 år kommer vara ytterligare 1,5-2 miljoner muslimer, och om muslimerna kommer ta kommandot i de nya Sverige, hur känner ni inför att ni inte kommer få fira jul eller påsk eller midsommar och inte dricka alkohol eller äta fläskkött utav respekt för Islam?

Är ni medvetna om att Alternativ för Sverige eller Sverigedemokraterna aldrig kommer få 50% i ett riksdagsval? Inför nästa riksdagsval kommer några hundratusen muslimer få rösträtt och om Sverigedemokraterna inte får 50% i nästa riksdagsval så finns de ingen chans i framtiden för 50% för detta politiska parti.
Är ni även medvetna om att de rödgröna kommer cementera sin maktposition inom svensk politik inom den närmaste framtiden och att de s k konservativa blocket inte har demografin på sin sida?

Jag har en känsla utav att många, majoriteten, utav er hårda unga män på I&I kommer bli muslimer den dagen muslimerna tar kommandot i Sverige. Vid datorskärmen är många människor tuffa, men öga mot öga med en återvändande IS krigare är de flesta som små kattungar.
Tror de rödgröna politikerna att de kommer få en mildare behandling i framtiden bara för att de är positiva till massinvandringen?

Ni som inte tror att muslimer kan enas, i form utav IS har de visats att flera tusen unga sunnimuslimska män kan enas och jämfört med många svenskar så är dessa unga sunnimuslimska män beredda att gå i döden för sin muslimska tro jämfört med konflikträdda svenskar.
2019-02-09, 14:29
Medlem
Citat:
Jag har en känsla utav att många, majoriteten, utav er hårda unga män på I&I kommer bli muslimer den dagen muslimerna tar kommandot i Sverige. Vid datorskärmen är många människor tuffa, men öga mot öga med en återvändande IS krigare är de flesta som små kattungar.

Min kära, goda utländska vän. Vad exakt får dig att tro det..?
2019-02-09, 14:35
Medlem
hur ska grundlagana ändras menar du.
2019-02-09, 14:37
Avstängd
Talking-Donkeys avatar
Tja, det är ändå en värld full av människor. Inget nytt under solen.
2019-02-09, 14:40
Medlem
Mad monks avatar
Känner äckel. IS är ett gäng bögar de har inget på mig.
Senast redigerad av Mad monk 2019-02-09 kl. 14:43.
2019-02-09, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Messial
Enligt uppgifter så var 31,5% utav Sveriges befolkning, de som bor lagligt i Sverige, utländska födda eller människor med utländskt ursprung födda i Sverige.

Vi invandrare behöver alltså "bara" bli 1,5 miljoner fler människor för att ni svenskar skall bli minoritet i ert egna land och för att ni skall tvingas ner på knä för invandrarna och främst muslimerna i Sverige.

Om vi leker med tanken att de i Sverige om 15-20 år kommer vara ytterligare 1,5-2 miljoner muslimer, och om muslimerna kommer ta kommandot i de nya Sverige, hur känner ni inför att ni inte kommer få fira jul eller påsk eller midsommar och inte dricka alkohol eller äta fläskkött utav respekt för Islam?

Är ni medvetna om att Alternativ för Sverige eller Sverigedemokraterna aldrig kommer få 50% i ett riksdagsval? Inför nästa riksdagsval kommer några hundratusen muslimer få rösträtt och om Sverigedemokraterna inte får 50% i nästa riksdagsval så finns de ingen chans i framtiden för 50% för detta politiska parti.
Är ni även medvetna om att de rödgröna kommer cementera sin maktposition inom svensk politik inom den närmaste framtiden och att de s k konservativa blocket inte har demografin på sin sida?

Tror de rödgröna politikerna att de kommer få en mildare behandling i framtiden bara för att de är positiva till massinvandringen?

Ni som inte tror att muslimer kan enas, i form utav IS har de visats att flera tusen unga sunnimuslimska män kan enas och jämfört med många svenskar så är dessa unga sunnimuslimska män beredda att gå i döden för sin muslimska tro jämfört med konflikträdda svenskar.

Kan ts försöka bestämma sig om h*n själv är svensk eller utländsk härkomst till å börja med!?

I byn där jag kommer ifrån diskuteras ibland hur länge man ska ha bott för å kallas riktig bybo osv. Vissa tycker andra generationen. Jag vet andra som tycker tredje. Andra tycker att är man inflyttad från samma län å gift med nån som är tredje generation så är man bybo efter 10-15 år bara. Egentligen måste jag säga att jag inte bryr mig ett skvatt.

Jag är själv utflyttad sen 10 år, men min familj på ena sidan bott där 5 generationer å andra sidan 2. Gillade inte inaveln i byn. Ville se mig om i andra delar av kommunen. Är väl utböling 10-20 år igen om jag flyttar tillbaka.haha

Jävligt lam å tråkig trådstart , tror ts verkligen denne kan få fb mobben att skrika utifrån sånt tjafs här ännu!?!?
2019-02-09, 14:52
Medlem
Messials avatar
Man kan som invandrare i Sverige bli svensk medborgare, men aldrig svensk eftersom svensk är en etnicitet.
Anders Gustafsson kan aldrig bli italienare om den människan flyttar till Italien.
Samma sak om den människan flyttar till Kina eller Japan, den människan kan aldrig bli kines eller japan.

De finns ingen öppen svenskhet.
Citat:
Ursprungligen postat av Siasoss
Kan ts försöka bestämma sig om h*n själv är svensk eller utländsk härkomst till å börja med!?

I byn där jag kommer ifrån diskuteras ibland hur länge man ska ha bott för å kallas riktig bybo osv. Vissa tycker andra generationen. Jag vet andra som tycker tredje. Andra tycker att är man inflyttad från samma län å gift med nån som är tredje generation så är man bybo efter 10-15 år bara. Egentligen måste jag säga att jag inte bryr mig ett skvatt.

Jag är själv utflyttad sen 10 år, men min familj på ena sidan bott där 5 generationer å andra sidan 2. Gillade inte inaveln i byn. Ville se mig om i andra delar av kommunen. Är väl utböling 10-20 år igen om jag flyttar tillbaka.haha

Jävligt lam å tråkig trådstart , tror ts verkligen denne kan få fb mobben att skrika utifrån sånt tjafs här ännu!?!?
2019-02-09, 14:53
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:

Jag har sagt detta decennier tillbaka att det skulle ske men blivit kallad foliehatt och massa andra glåpord. Nu händer det och svenskar kommer att bli en minoritet, vilket är matematiskt ofrånkomligt.

Det kommer självklart inte vara kul att bo i ett land där araber styr med tanke på hur öppet fientliga de är idag. Många svenskar kommer att lämna landet p.g.a. förföljelser. Likheter med Libanon kommer att vara tydlig.
2019-02-09, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Jag har sagt detta decennier tillbaka att det skulle ske men blivit kallad foliehatt och massa andra glåpord. Nu händer det och svenskar kommer att bli en minoritet, vilket är matematiskt ofrånkomligt.

Det kommer självklart inte vara kul att bo i ett land där araber styr med tanke på hur öppet fientliga de är idag. Många svenskar kommer att lämna landet p.g.a. förföljelser. Likheter med Libanon kommer att vara tydlig.

Du menar att när muslimerna når 51% av befolkningen så måste vi andra gå ner på knä och börja inse att landet är förlorat?

Din foliehatt verkar sitta stadigt kvar, då även TS.
Senast redigerad av Bruz-Lee 2019-02-09 kl. 15:12.
2019-02-09, 15:03
Medlem
Krusensnorres avatar
Svenskar kommer aldrig att bli minoritet i Sverige. Vet att massa skinnskallar utan verklighetsuppfattning kommer kalla mig hjärntvättad nu, men det är snarare tvärt om. Vi har allt för många invandrare i Sverige, mycket mer än vi klarar av. Och det kommer komma fler. Men om man på allvar tror att Svenskarna kommer bli en minoritet i Sverige så är man inget annat än dum i huvudet.
2019-02-09, 15:12
Medlem
Citat:
Man kan som invandrare i Sverige bli svensk medborgare, men aldrig svensk eftersom svensk är en etnicitet.
Anders Gustafsson kan aldrig bli italienare om den människan flyttar till Italien.
Samma sak om den människan flyttar till Kina eller Japan, den människan kan aldrig bli kines eller japan.

De finns ingen öppen svenskhet.

Du svarade inte på om du själv var svensk eller utländsk !? Din trådstart är en aning otydlig där.

Min fundering angående om när man räknas som fullvärdig bybo i den lilla by jag kommer ifrån, hur ser du på den?

Och nästa givna fråga när du säger att man endast är svensk om man har svensk etnicitet, om jag förstår dig rätt... när är man då svensk? Hur mkt etnisk svensk måste man vara? Med alla dessa inflyttade, utflyttade, uppblandade vidareflyttade människor. Blir det för mig en lite svår gränsdragning . Men har du ett tydligt och enkelt svar så kom gärna med det och upplys mig!

(Några exempel: Min kompis med afrikansk mamma som kom hit som ung och engelsk/svensk pappa, som levt hela sitt liv i Sverige, har lika blek och fräknig hy som mig och aldrig bott i annat land. Är hon svensk? Kanske? Men hennes syster vars genetiska lottdragning gav en mer olivfärgad hy och mörkare hår, är hon också svensk i så fall? Räknas ytan eller det som kankse inte syns därunder? Vänner från grannland som just flyttat hit är ju inte svenska. Men kankse mer lika oss genetisk, vem fan vet. Om jag får ett barn med nån från ett annat land är det svensk eller utländsk, vad blir mina barnbarn, beroende på vem den andra förälderns blir. Jävligt krångligt blir det att reda ut alltihop till slut. Men vi blir åtminstone inte inavlade då. &#129315

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in