Citat:
Ursprungligen postat av
bjornhagberg
Svenskarna är i klar minoritet redan nu. Vi är runt 6 miljoner Svenskar - invandrarna är över fem miljoner - officiellt dvs. Samtidigt vet vi att illegala invandrare flödar in i landet helt fritt.
Men men lycka till Svea Rike. Det finns inget hopp på himlen just nu. Jag ser med klarhet exakt hur detta kommer att utspelas men folk lever i total förnekelse. 2018 var absolut sista chansen att förändra något på demokratisk väg.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mertillen
Japp. Slutkörda, är jag osäker på. Lata, förgiftade som du skriver samt väldigt naiva, definitivt. Naiva, som den jag svarade. Ja Sverige är ju vidöppet. Det ska krascha och det kraschar för fulla muggar. Du och jag får invänta när det går upp för folk. Och vi behöver inte göra något själva. Det är dessutom inte lönt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Doktorphil
Finns en uträkning på en av de statliga verken
Där det i samma takt som nu kommer muslimer vara i majoritet 2032-2034.
Den rapporten är ju naturligtvis begravd bland allt annat som är viktigare .
Och sekretessbelagd
Citat:
Ursprungligen postat av
Sygnotive
Både folk som vill tona ner det s.k folkombytet (eller tycker det är bra) och de som vill "stärka" svenskarnas hopp genom att trots allt visa att "vi" fortfarande är flest, glömmer ofta att VÄLDIGT många svenskar i statistiken inte kommer generera flera svenska barn. När den "befolkningspuckeln" lämnar jordelivet så kommer demografin se väldigt annorlunda ut på kort tid.
Det är glädjande att åtminstone en liten del av befolkningen inser att detta bokstavligt talat går åt helvete.
Tråkigt nog så är majoriteten upptagen med som de anser viktigare sysslor tex. facebook, #metoo, twitter och annat skit, än att se till att deras eget land har ekonomisk stabilitet och arbetsplatser samt att deras egen ålderdom blir tryggad, och slutligen att barnens framtid, och även barnbarnens framtid blir ljus.
Vår analys och våra prognoser på UC har nästintill alltid träffat helt rätt gällande den politiska utvecklingen i Sverige.
De senaste månaderna efter riksdagsvalet 2018 har visat att vi hade rätt om att Sverige inte får en regering av normalt snitt. (Denna prognos gjordes under första halvan av 2018 långt före valet)
Som jag tidigare skrivit i ett annat inlägg så är mänskligt beteende högst förutsägbart och den
demokratiska majoriteten i Sverige kommer att rösta för samma kurs och riktning för politiken som tidigare.
Härvid skall noteras att man ej tar lärdom av historien som har mycket att visa för den som är uppmärksam och villig att lära.