2019-02-07, 22:38
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Du verkar helt besatt av fanskapet men jag vidhåller att den karln är så skyldig man kan bli.

Vad du vidhåller är ju fulkomligt ointressant. Bara en idiot kan vidhålla något som den inte har någon insikt i alls.

Jag är inte besatt. Däremot dedikerad att lyfta på locket till de idiotiska teorier som vissa har och absolut engagerad i att visa på vilket rättsvidrig system USA har.

Citat:
Som jag skrev tidigare. Tror du själv att dom skulle sätta dig en gamling utan anledning?

Ja, de saknar urskiljningsförmåga. Det är bevisat genom att de tidigare fängslat oskyldiga och hållit dem fängslade under oförsvarbart lång tid trots att det senare visat sig att de var oskyldiga. De har tyvärr ett system som är villigt att offra oskyldiga. Det är eländigt och jag lovar dig att du inte skulle vilja bli utsatt för det även om du bakom tangentbordet kan tycka att det är bra på distans.

Citat:
Tyvärr så kommer inte pedofil-profilen sätta sin fot mer på svensk mark. Han kommer ruttna bort i fängelset.

Tyvärr? Det är ju precis vad du vill.
Senast redigerad av HerrGickhan 2019-02-07 kl. 22:43.
Citera
2019-02-08, 01:13
Medlem
Han var ju gammal, kanske har han dött nu
Citera
2019-02-08, 06:24
Medlem
USA:s rättssystem är inte rättsvidrigt. Däremot det svenska. I vilket land sitter en påstådd massmördare inlåst i åratal för att plötsligt vara oskyldig till allt? (Quick)
Citera
2019-02-08, 06:51
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buckshot
USA:s rättssystem är inte rättsvidrigt. Däremot det svenska. I vilket land sitter en påstådd massmördare inlåst i åratal för att plötsligt vara oskyldig till allt? (Quick)

Det är ju mycket vanligare i det amerikanska systemet. I det svenska hör det till undantagen. Det amerikanska har, som jag skrivit, en tröghet som gör att många blir sittande länge (flera år) utan att det finns några andra bevis än misstanke. Ouick erkände ju de påstådda dåden, även om metodiken bakom detta självklart var förkastlig. De händelser som lgällde fallet-Quick var dock fan så mycket allvarligare än detta. Då handlade det om mord. Här handlar det om att påstås ha tagit en pojke utanpå byxorna vid ett tillfälle. Proportioner?

I detta fall hade man ju förväntat sig en helt annan aktivitet än att frihetsberöva utan att kunna förete starkare bevis och svårare omständigheter. Hade det varit så skulle slaskpressen vrit mer på tårna. Nu är det ju ingen rapportering alls så fallet verkar iskallt, men Hansson sitter fast.
Senast redigerad av HerrGickhan 2019-02-08 kl. 06:54.
Citera
2019-02-08, 07:05
Medlem
Skrämmande hur många svenskar som vill försvara pedofiler. Verkar som att vi har en nation av pedofiler överallt. Svenska pedofiler åker till Thialnad och knullar småflickor, svenska pedofiler importerar muslimska pedofiler och svenskar har världens mest slappa straff för pedofiler.

Sverige är en nation av och för pedofiler.

Bo Hansson är om han döms skyldig, en peodfil, som bör avrättas.
Citera
2019-02-08, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gulblendkarringen
Skrämmande hur många svenskar som vill försvara pedofiler. Verkar som att vi har en nation av pedofiler överallt. Svenska pedofiler åker till Thialnad och knullar småflickor, svenska pedofiler importerar muslimska pedofiler och svenskar har världens mest slappa straff för pedofiler.

Sverige är en nation av och för pedofiler.

Du verkar inte begripa någonting av det som skrivs!
Citera
2019-02-08, 09:47
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulblendkarringen

Vem bör avrättas om det visar sig att han fängslats och frihetsberövats på osanna grunder?
Citera
2019-02-08, 11:23
Medlem
kanske redan postats

https://www.youtube.com/watch?v=ee8ungm6fqM
Citera
2019-02-08, 18:10
Avstängd
Gorbis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Vem bör avrättas om det visar sig att han fängslats och frihetsberövats på osanna grunder?

Jag föreslår att vi avrättar Gulblenkärringen på samma lösa grunder som Bo Hansson har fläkts ut som skrevtafsande pedofil i Amerikans lokal-TV. Fy tusan vilken mardröm det hade varit att i TV på väldigt lösa grunder porträtteras på det sätt som sportbosse har fläkts ut.

Bo verkar va en otursförföljd person, dessa finns i verkligheten som genomlider ett helt liv i utanförskap och förtalad på väldigt lösa grunder, de som förtalar på dessa otroligt lösa grunder som Gulblendkärringen och Tryckkokaren är de som borde kölhalas i första hand för att de skall inse deras "confirmation biased" syn på andra människor.

Det är inte så lätt om man är en privat och isolerad person utan vänner eller socialt nätverk att försvara sig mot illasinnade idioters förtal.
Citera
2019-02-08, 19:45
Medlem
Kreun.Kormans avatar
Jag fattar inte vad det är för fel på folk. Det är så extra fint med bögar så de mäste försvaras till varje pris.
Jag antar att ni rent reflexmässigt försvarar alla som gillar att våldta småpojkar analt.
Era sjuka jävlar!
Citera
2019-02-08, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kreun.Korman
Jag fattar inte vad det är för fel på folk. Det är så extra fint med bögar så de mäste försvaras till varje pris.
Jag antar att ni rent reflexmässigt försvarar alla som gillar att våldta småpojkar analt.
Era sjuka jävlar!
Mest fel verkar det vara på dig. Fast du kanske skrev i fel tråd. Om det är någon tröst så tycker jag synd om dig. Du verkar olycklig.
Citera
2019-02-08, 20:29
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Den frågan kan du ställa till dig själv.
Fast nu är det ju din åsikt jag efterfrågar, eftersom du har så mycket att skriva om.

Citat:
Vore jag polis i USA som arbetade med förundersökningen skulle jag sagt upp mig innan galenskapen satte igång. Vad tror du själv att den uteblivna rapporteringen beror på?
Skulle gissa på att du inte skulle komma in på polisutbildningen i Gambia ens. Vad är det som är galenskap i detta fall, enligt dig? Bosse satt inte häktad många dagar direkt.

Har du hört talas om förundersökningssekretess? Polisen brukar inte gå ut med mycket information under pågående utredning.

Vilken rikspajas du är
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in