2019-02-05, 17:17
Medlem
boidis12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fagro
Skåpbilen har existerat och hade reg. nummer men i maj mänad efter mordet på VB är den försvunnen, inte omöjligt att den är nedgrävd, eller drunknad, kan också ha brunnit upp det brinner bilar hela tiden i Sverige i dag, kanske självantändning.
Den kan också vara rapporterat stulen, och sökning pågår.

Självklart misstänker jag att skåpbilen deltog i kidnappningen, mordet, styckningen och transport av kroppsdelarna till gömstället och förvaringsplatsen i värnet.

Min bedömning är att när kroppsdelarna kom till fyndplatsen bars de hela vägen av de två gärningsmännen med en anordning, som gjorde de kunde gå flera kilometer om så erfordrades med lasten.
Gärningsmännen var professionella och skulle aldrig tagit risken och kört med bil ned till fyndplatsen och kanske hade då ingen bil.

Du kan se själv vad som hände när klanten anstiftaren skickade VB att gå på ljusan dag till bakhållet på Lejonbacksvägen, hon mötte personer att hennes väg blev avslöjad.

Sedan förnekades det av auktoriteten, att vittnet hade mött det som var VB, som medförde att det avslöjades att det var en konspiration att sätta dit KJ.
Att det var en konspiration mot KJ avslöjades med tårta på tårta hela vägen tills domarna föll mot den oskyldige.
Jag har rotat i många mord inte bara i Sverige, men det här var det absolut lättaste att hitta lösningen till, därför jag vet när jag har lösningen.

Om skåpbilen hade spårats upp och blivit undersökt är jag övertygad att mordet på VB hade blivit löst, som hade skett några veckor efter dådet, och den här utredningen hade kostat en spottstyver, mot det som nu är fallet med alla gigantiska arvoden till höger och vänster.

Hela rättssystemet brakar ihop om det inte redan har gjort det, med sådana här kolossala utgifter, som jag anser är mutor.

Du vet inte ett jävla skit om mordet på VB .
Du vet väl att lösningen i dina fantasier inte är den samma som i verkligheten va ?
Visst är det gigantiska arvoden , man skulle ha hängt KJ på fläcken .
Då hade man sparat massa pengar och han skulle vara väck för alltid .
En sån sjuk jävel som KJ kommer säkert att döda fler kvinnor i framtiden .
Kvinnomördare som KJ och alla dina andra mördarvänner har nämligen inget
existensberättigande efter att ha mördat oskyldiga kvinnor förstår du .
Det samma gäller de som kränker offren och försvarar mördaren i fråga .
Citera
2019-02-05, 17:26
Medlem
boidis12s avatar
Citat:
Jag vet ingenting hur polisen tänkte i fallet.

Men gäller det mig själv förstod jag omedelbart att det var ett anstiftat mord med lejda gärningsmän.
De som ingick i konspirationen var de som inte ville se att gärningsmännen åker dit.
Ett styckmord som var mycket lätt att se lösningen på.
Det fanns en anstiftare och två lejda gärningsmän, mycket enkelt att ringa in dem.
Ett mycket klantigt planerat mord, gärningsmännen var professionella men det var inte anstiftaren, som utförde planeringen.

Så du menar att de professionella asylninjorna följde anstiftarens anvisningar
till punkt och pricka och därmed riskerade att åka dit för mordet ?
Lejda gärningsmän gör alltid på sitt eget sätt där risken är minimal att åka dit .
Eller du kanske har ett ljudband eller ett skrivet kontrakt mellan anstiftaren
och asylninjorna som visar hur hela planeringen gick till .
Om inte så vet du inte ett skit och vem som gjorde eller sade vad .
Inse fakta att KJ är mördaren FÖR VB och lägg ner dina jävla upprepningar .
Ingen kommer någonsin att tro på dina jävla fantasier ändå .
Förresten tycker du inte att man skulle ha hängt KJ direkt för att spara pengar ?
Det hade väl varit skönt för alla Sveriges kvinnor och VB:s familj ?
Citera
2019-02-05, 17:28
Medlem
raacos avatar
jag såg nånstans troligtvis i den regionala blaskan att en advokat åtagit sig att fixa resning åt gm ...är det nån som vet hur det går ?
Citera
2019-02-05, 17:32
Medlem
Sibyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raaco
jag såg nånstans troligtvis i den regionala blaskan att en advokat åtagit sig att fixa resning åt gm ...är det nån som vet hur det går ?
Han kommer ju ut snart, varför skulle han försöka få resning i ett så här sent skede? Han har ju redan försökt få det prövat i HD (vilket jag finner helt galet).
Citera
2019-02-05, 17:33
Medlem
Imthisnices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarlJanne75
Kan det ha med hans funktionsstörning att göra?

När det begav sig fanns åsikten att KJ borde haft någon med sig på förhören
som va kunnig när det gäller hans problematik.

Funktionsnedsättning 🙈

Men ja, helt galet att låta någon med LSS sitta själv och hantera förhör, kan garantera att individen även kommer ha uppträtt udda, oavsett skuld eller ej.

Det är inte för inte det finns fördomar.
Okej om han hade SOL beslut. Men här pratar vi LSS och LSS mäts i grader.

Helt omöjligt att avgöra och ens lyssna in enligt andras utsagor om uppfattning om de ej är utbildad inom diagnoserna. Ex: VISA

Förvånar mig oerhört att individer ej inser detta... möjligt att det är okunskap.

Anser att det bör föreligga staten att stå till tjänst med funktionsstöd även i detta.

Då åsyftas ej advokat utan person med adekvat utbildning att hantera hans diagnos.
Citera
2019-02-05, 17:50
Medlem
Betongbalettens avatar
Citat:
Jag jämför mig inte med Leif GW, jag vet att han känner till att KJ mördade aldrig VB i bostaden, men han säger mycket klart och övertygande i sitt TVprogram att det är han som är gärningsmannen.
Jag kan inte se annat utan han vill ligga bra till hos auktoriteten som har utsedd KJ till gärningsmannen och därför följer han dem, vad de än kommer med.
Han vill vara i centrum och tjäna pengar på sina kioskdeckare och TV program och därför kan han inte gå emot dem.
Folk som kan tänka själva och har inte blivit indoktrinerade inser att det Leif GW kommer med är inte sanningen, utan det skall passa in för agendan.
Nu är det inte första gången han agerar på det sättet utan det är satt i system.

Låt mig gissa att du fortfarande är sur på GW för hans skrockande redogörelse för hur Mats Alm blev matad med friterade räkor av den kinesiska kidnappningstriaden..? Och att han även ansåg NB vara bevisat skyldig till mordet på Lisa Holm?

Det behöver ju inte vara så att alla som inte håller med om dina teorier är agendadrivna medlemmar av Konspirationen. Risken är att du till slut upptäcker att konspirationen verkar innefatta varenda människa utom dig själv. Då kanske du ska fundera på om det inte i själva verket är du som skapat en egen mini-konspiration?
Citera
2019-02-05, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boidis12
Så du menar att de professionella asylninjorna följde anstiftarens anvisningar
till punkt och pricka och därmed riskerade att åka dit för mordet ?
Lejda gärningsmän gör alltid på sitt eget sätt där risken är minimal att åka dit .
Eller du kanske har ett ljudband eller ett skrivet kontrakt mellan anstiftaren
och asylninjorna som visar hur hela planeringen gick till .
Om inte så vet du inte ett skit och vem som gjorde eller sade vad .
Inse fakta att KJ är mördaren FÖR VB och lägg ner dina jävla upprepningar .
Ingen kommer någonsin att tro på dina jävla fantasier ändå .
Förresten tycker du inte att man skulle ha hängt KJ direkt för att spara pengar ?
Det hade väl varit skönt för alla Sveriges kvinnor och VB:s familj ?

Sverige borde ha ett rättssystem där chefen för spaningsledningen är två polischefer och inga åklagare.
Under sig har de utredare, poliser m.m.
När förundersökningen är klar går den till två åklagare som avgör om det skall bli åtal eller inte, blir det åtal går det till domstol.
Med ett sådant system kan politikerna aldrig påverka ett fall därför polisen låter sig inte styras av politiker, utan utredningarna och åtalen blir justa.

Det som nu sker är gigantiska utredningar med skyhöga arvoden som gör att hela rättssystemet kommer garanterat att kollapsa om det inte redan har gjort det.
Oskyldiga blir dömda till långa fängelsestraff som nu i fallet med Kj.
Citera
2019-02-05, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Betongbaletten
Låt mig gissa att du fortfarande är sur på GW för hans skrockande redogörelse för hur Mats Alm blev matad med friterade räkor av den kinesiska kidnappningstriaden..? Och att han även ansåg NB vara bevisat skyldig till mordet på Lisa Holm?
Det behöver ju inte vara så att alla som inte håller med om dina teorier är agendadrivna medlemmar av Konspirationen. Risken är att du till slut upptäcker att konspirationen verkar innefatta varenda människa utom dig själv. Då kanske du ska fundera på om det inte i själva verket är du som skapat en egen mini-konspiration?
Jag påstår att Sverige har ett mycket dåligt rättssystem som behöver ändras som jag förklarat i annat inlägg.
Jag kan ge ett exempel, det var ett polismord för ett antal år sedan i Högdalen som är ouppklarad.
Naturligtvis vet man vem som var mördaren, men orsaken att han är fri från mordet, är politiska orsaker.
Tror du inte att poliskåren hade velat ställa honom till ansvar för gärningen ?
Senast redigerad av Fagro 2019-02-05 kl. 18:18.
Citera
2019-02-05, 18:19
Medlem
boidis12s avatar
Citat:
Sverige borde ha ett rättssystem där chefen för spaningsledningen är två polischefer och inga åklagare.
Under sig har de utredare, poliser m.m.
När förundersökningen är klar går den till två åklagare som avgör om det skall bli åtal eller inte, blir det åtal går det till domstol.
Med ett sådant system kan politikerna aldrig påverka ett fall därför polisen låter sig inte styras av politiker, utan utredningarna och åtalen blir justa.

Det som nu sker är gigantiska utredningar med skyhöga arvoden som gör att hela rättssystemet kommer garanterat att kollapsa om det inte redan har gjort det.
Oskyldiga blir dömda till långa fängelsestraff som nu i fallet med Kj.

Jag kan garantera att KJ skulle skratta ihjäl sig om han såg
dina fantasier du upprepar om och om igen tusentals ggr .
Han vet ju innerst inne exakt vad som hände så att läsa dina poster
skulle nog kunna få honom att erkänna för att få slut på skiten .
Hur skulle det gå för dina fantasier om detta skulle ske ?
KJ tar bladet från munnen och erkänner att det var han som dödade och styckade VB .
Var skulle hända då , har auktoriteten tvingat honom att erkänna ?
Eller skulle det bli som med NB , du är säker på att KJ är skyldig ?
Citera
2019-02-05, 18:24
Medlem
boidis12s avatar
Citat:
Jag påstår att Sverige har ett mycket dåligt rättssystem som behöver ändras som jag förklarat i annat inlägg.
Jag kan ge ett exempel, det var ett polismord för ett antal år sedan i Högdalen som är ouppklarad.
Naturligtvis vet man vem som var mördaren, men orsaken att han är fri från mordet, är politiska orsaker.
Tror du inte att poliskåren hade velat ställa honom till ansvar för gärningen ?

Så ännu ett fall där auktoriteten har varit framme ?
Är det inte dags att du kommer på ett nytt sätt att tackla hur
sketna kvinnomördare som riksfjollan KIM har blivit ditsatta för ett mord .
Men det måste ju vara bra att ha nån att skylla på som du aldrig kan namnge va ?
Jag frågar igen , vem var högsta hönset som drog igång apparaten för att sätta dit KIM ?
Vet du inte så finns det ju ingen auktoritet som är inblandad eller hur ?
Existerar inte auktoriteten så är det ju kört för din del .
Det räcker inte att upprepa samma saker för att bevisa att det är sant .
Du vet vad som menas med bevis va ? Det är inte det samma som troligtvis
eller sannolikt eller att du tror eller kan tänka dig saker .
Citera
2019-02-05, 19:33
Medlem
Grandiosos avatar
Citat:
Skåpbilen har existerat och hade reg. nummer men i maj mänad efter mordet på VB är den försvunnen, inte omöjligt att den är nedgrävd, eller drunknad, kan också ha brunnit upp det brinner bilar hela tiden i Sverige i dag, kanske självantändning.
Den kan också vara rapporterat stulen, och sökning pågår.

Självklart misstänker jag att skåpbilen deltog i kidnappningen, mordet, styckningen och transport av kroppsdelarna till gömstället och förvaringsplatsen i värnet.

Sedan förnekades det av auktoriteten, att vittnet hade mött det som var VB, som medförde att det avslöjades att det var en konspiration att sätta dit KJ.
Att det var en konspiration mot KJ avslöjades med tårta på tårta hela vägen tills domarna föll mot den oskyldige.
Jag har rotat i många mord inte bara i Sverige, men det här var det absolut lättaste att hitta lösningen till, därför jag vet när jag har lösningen.
Kan bilar drunkna? Trodde det bara var människor och djur som kunde göra det.

Kan bilar vara delaktiga i mord? Är de några besjälade väsen som kan vara mördare?
Kan man ställa aktuella skåpbilen inför rätta då om man lyckas få tag i den nån gång?
Finns det fängelsecell sedan stor nog hysa den ifall det blir en fällande dom?

Det är nog bara Stephen King och du som tror på nåt sånt med bilar som mördar.
https://www.youtube.com/watch?v=zNSDAaeIh7U

Citat:
Blodspåret utnyttjades sedan som att han skulle ha transporterat kroppsdelar som var helt omöjligt, hunden Unos markering ingick också i det.
Ska man därmed dra slutsatsen att till och med jycken Uno var med i konspirationen mot KJ?
Ja, har alltid själv varit misstänksam mot vovvar. Katter däremot, de kan man lita på alla i
väder.
Citat:
Jag jämför mig inte med Leif GW, jag vet att han känner till att KJ mördade aldrig VB i bostaden, men han säger mycket klart och övertygande i sitt TVprogram att det är han som är gärningsmannen.
Jag kan inte se annat utan han vill ligga bra till hos auktoriteten som har utsedd KJ till gärningsmannen och därför följer han dem, vad de än kommer med.
Han vill vara i centrum och tjäna pengar på sina kioskdeckare och TV program och därför kan han inte gå emot dem.
Jag tror den mannen redan har kosing så han klarar sig livet ut. Det bara ramlar in stålar hela
tiden.
Citat:
– Summa summarum, om man lägger ihop hans trovärdighet, mediala slagkraft och hans författarskap så pratar vi om hundratals miljoner kronor i något slags potentiellt varumärkesvärde
https://www.expressen.se/dinapengar/gw-perssons-rekord-omsatte-235-miljoner/
Han behöver inte krusa för eller bry sig om någon "auktoritet". Det är snarast "auktoriteten"
som mödar sig om att ligga bra till hos honom. He is the king in this ankdamm till country!

Sedan råkade det sig inte bättre med undertecknad för nån stund sedan än att han kände sig
lite smittad av ditt konspirationstänk med ondsint beställare och allt.
Och kom in på den här tankebanan:
Vatchareeya hade ju sitt ursprung i ett asiatiskt land. Likaså hade ju hon du vet, Linda Chen
i Falun. De som asiatiskor och de bör ju vara väldigt få i landet kanske kände till varandras
existens, vem vet?
Tänk om det nu var så att VB fått nys på nåt krokigt vis om hur det låg till med mordet på
stackars Linda och han du vet som skulle ha gift sig med henne blev mycket orolig och
kom i rena beställartagen. Så fram kom både lejda styckmördare och skåpbil i ett jädra nafs.
Är detta helt sanslöst otroligt?
Ja, jag har ju nu inte mer bevis för att styrka detta än vad du har för att styrka ditt.

Men nu känner jag faktiskt att det rann av mig det där konspirationstänket så det var
gudskelov inget bestående utan nu står man stadigt igen på jorden och
verklighetsförankringen tycks åter intakt.
Drar en suck av lättnad, började bli bekymrad där ett tag.

Det kan nog slutligen inses att du försöker trilskas som framhåller KJ som oskyldig i
inlägg på inlägg på inlägg dygnet runt i flera år.
Knappt nån som har framstått som mer skyldig än honom ju.
Ja, det skulle vara Lisa Holms mördare då.
Senast redigerad av Grandioso 2019-02-05 kl. 20:08.
Citera
2019-02-05, 19:41
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grandioso
Knappt nån som har framstått som mer skyldig än honom ju.
Där är du oense med hovrätten. Den kallar det ett indiciemål, och det har funnits mål som har starkare bevisning än så, alltså att den dömde har framstått som mer skyldig än Kim. De omständigheter som har framkommit efter domarna har inte gjort bevisningen starkare precis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in