Citat:
Ursprungligen postat av
Enne
Senaste TV-soffa inslaget, TV4s "efter fem" igår:
https://www.tv4.se/efter-fem/klipp/özz-nujen-svårt-att-leverera-skämt-när-man-är-nere-11963471
Özz o Måns intervjuas av Tilde de Paula, ca 8 min in i klippet kommer de in på att Özz mådde dåligt "för det som han anklagades för"... Måns ställer upp helt för Özz och försvarar hans agerande gällande Akilov.
Tack, 'Enne' för detta!
Då har härmed TV4 sällat sig till SvD vad gäller att helt okritiskt lyfta fram Özz Nujen som vore han nånting som Sverige skulle behöva vara stolt och tacksam för. Osmakligt.
Det är 15 min av ohöljd produktplacering och en närmast direkt uppmaning till folk i Sverige till att gå och se föreställningen
Världens Historia. Att t ex den anrika biografen Draken, känd för sin roll som Göteborgs Filmfestivals epicentrum, skall hysa dessa "komiker" under ett stort antal söndagar framöver, visar enligt mig att kulturen i Göteborg satts på undantag. Sorgligt.
Tack också till '
medianox' som klargjorde att Tilde de Paula "ägs" av bolaget ROA. Där försvann hennes trovärdighet, bra att veta!
Jag uppmanar alla att titta på hur "komiker"-paret Özz och Måns hysteriskt, arrangerat och avslöjande tillgjort skrattar i inledningen. Detta för att ge sken av att de är så härligt spontana, så positiva.
TdP undviker att ställa nån direkt fråga till Özz gällande vad han har kritiserats så mycket för, utan det skall mellan raderna framgå att han, naturligtvis helt oförskyllt -NOT!- har fått ilskna kommentarer för att han och hans familj svart anlitat Rakhmat Akilov, massmördaren från Drottninggatan.
OffT: Att jag sen aldrig kommer att kunna förstå hur nån kvinna ens kunde komma på tanken att gifta sig med Özz Nujen, denne oempatiske ärkenarcissist, det är nåt jag får leva med. Alltså min oförmåga att förstå.
Fast det höll ju bara nåt år. Det kan jag däremot alltså mycket väl förstå..
Edit: Noterar att Özz och Måns nu köpt reklamplats på Google och att jag styrs dit när söker på Özz Nujen.
Köp inga biljetter av denne cyniske utnyttjare av utsatta människor! Özz Nujen är en samvetslös parasit som trots mångmiljonförmögenhet ändå utnyttjar svart arbetskraft!