2019-02-01, 08:35
Medlem
Geggamojas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Jag har sett den där filmen så många gånger och jag har precis samma uppfattning som dig.
Det enda jag är oense med dig om är om det finns någon anabolakille som hon har ett förhållande med.

Tror att det bara fanns i hans fantasi för i tråden uppges det att han var hennes PT.
En man som är så svartsjuk ser hot mot honom överallt i andra män.
Han skulle säkert ha blivit svartsjuk på en 95-åring med rullator också.
Ja absolut, det kan lika gärna vara så att hon inte har ett förhållande med anabolafghanen. Att han fokuserade på afghankillen och KA visar ju på vad som rörde sig i hans knashuvud.
Citera
2019-02-01, 08:55
Medlem
Snubban007s avatar
Oj vilken sandlåda det blivit här i tråden... förutsätter att alla som skriver i tråden är vuxna.. Så förvånad över mentaliteten .. 🤔

Klart som korvspad att Samuel mådde dåligt psykiskt , i hans värld så är en rad tråkiga händelser samt hur han tycker att Karin behandlat honom , orsaken till detta...

På samma sätt mådde säkert karin också dåligt, för troligtvis har ju inte separationen varit jobbig o krävande för bara en av dom...

Skillnaden mellan dessa... Karin lät inte sin eventuella psykiskt dåliga hälsa göra henne till en mördare. Så hur HON kan vara orsak till att han blev en mördare är ju helt galet!!! Hon kan som sagt vara en orsak till varför Samuel mådde dåligt, på samma sätt som han var en orsak till att hon säkert gjorde det...

Men steget till att bli en mördare tog han SJÄLV!!

Detta är så jävla löjligt att ens diskutera...

Någon som vet hur Karin har det nu? Är hon på psyk ännu? Någon som hört något om begravning ? Finns väl ingen risk att det blir gemensam begravning hoppas jag... 🤔 eller fy hemska tanke- gemensam grav? 🙈
Citera
2019-02-01, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaffeoteegott
En annan människa kan INTE vara orsak till att någon dödar sina barn, fattar inte hur ni kan få ihop det.
KA har inte drivit honom till detta, KA har inte drivit honom till sjukdom, vad menar ni?

Obs , jag har ingensomhelst kännedom om KA eller SR personligen.
Men han drev sig själv till detta, går inte att FÖRKLARA att nån annan har skuld!
Han var ju uppenbart sjuk, men det har inte någon annan skapat!!
Nej men det de menar är, Hur kan en människa bli så genomknäckt att den tycker att den bästa lösningen är att döda sig själv och sina barn.? Vilken typ av psykisk press var personen utsatt för,som han uppenbart inte klarade av.

och jo tänk på Knutbypastorn han bedömdes skyldig trots att barnflickan utfört själva handlingen och samma sak med Johanna Möller hon blev också dömd trots att hon inte själv rent fysiskt utfört dådet.
Citera
2019-02-01, 09:09
Medlem
Någon som vet om deras skilsmässa innebar bråk om hästarna på gården?
Citera
2019-02-01, 09:16
Bannlyst
Ett as mindre i Sala och två småbarn färre. Vidrig jävel som säkerligen utfört pedofila övergrepp på dem också. Ingen lär sakna aset.
Citera
2019-02-01, 09:27
Medlem
https://streamable.com/md44u
Citera
2019-02-01, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LawNumberSix
Om isf var det nog inte så hög köpeskilling för den halva hästen heller.
Har inget minne av denna försäljning men ska reka lite i den, däremot var denna häst riktigt bra under ett par år det minns jag.
Det var ingen försäljning,SR har stått som delägare för att kunna träna hästen. SR var en svarttränare var då tvungen att stå som delägare.Han hade B licens,vilket iinnebär att han fick träna egenägda,nära anhörigs hästar,samt delägda.
Citera
2019-02-01, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrBollocks
”Elitidrottare”? Tillåt mig att, i allt detta tragiska och absurda, småle.
Instämmer han var en skiten amatör!
Citera
2019-02-01, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Ja så var det.
SR har en enskild firma och ägde hästen tillsammans med PJ Blood Bank Breeding AB.
I december 2015 skulle hästen starta men blev struken.
151207 Spår 2 Distans 2660 m struken, hälta Kusk Widell Kaj Tränare Rehn Samuel

I juni 2016 var hästen såld och KA skulle träna den. Tydligen ovetande om att hon fick en så pass skadad häst i träning.
SR tjänade pengar på den som tränare. KA fick bara utgifter som tränare. Snyggt... nä...

Hallå..
Håll inte på med massa gissningslekar.. att man tar över skadade hästar och försöker en gång till är inte det minsta konstigt inom travvärlden. Att man inte lyckas och sedan får ta bort dem är heller inget konstigt!
Citera
2019-02-01, 09:51
Medlem
Dryeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deman
Ett as mindre i Sala och två småbarn färre. Vidrig jävel som säkerligen utfört pedofila övergrepp på dem också. Ingen lär sakna aset.

Vilket fantastiskt nyanserat och till ämnet tillförande inlägg...
Citera
2019-02-01, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dubbelnollan
Instämmer han var en skiten amatör!

Att säga att han var amatör är att förminska honom. Han var ändå ganska välrenommerad.
Citera
2019-02-01, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Att säga att han var amatör är att förminska honom. Han var ändå ganska välrenommerad.
Han var amatörtränare,inte proffs. Fakta!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in