Citat:
Ursprungligen postat av
HerrGickhan
Är du född igår? Maken till naiv pojkspoling. Naturligtvis är det mycket som kommer, om inte från tomma luftan, så från tomma människors förvridna världsuppfattning. Rättshaverister hittar på saker, avundsjuka människor hittar på saker, asociala element hittar på saker, sjuka människor hittar på saker.
Rykten bygger på att göra en höna av en fjäder och ibland något utifrån ingenting klädd med fördomar framburiet av mindre begåvade som hugger på allt de hör.
Vad du är upptagen av min ålder, med ditt resonemang så tippar jag på att jag är äldre än dig.
Visst upppkommer det falska rykten, absolut, men i Bosses fall handlar det om decennier av rykten och iakttagelser från oberoende personer som varken har påverkat eller känner varandra. Det är fakta. Punkt.
Att du sedan sitter, som en jävla idiot, och skyddar den här sortens beteende är anmärkningsvärt.
Citat:
Ursprungligen postat av
HerrGickhan
Det är med dessa mänskliga beteenden och tillkortakommanden, vilka du så tydligt uppvisar, som Nigeriabrev, falska nyheter och rykten om stearinljus i röven kommer fram. Det är uppenbarligen så rättsväsendet i USA numera fungerar (eller inte fungerar) om vi ser på den situation som denna tråd nu avhandlar.
Nej rättssystemet i USA fungerar inte så. De har höga straff och tar i med hårdhandskarna mot homofiler och andra brottslingar. Är inte det bra menar du, skulle du skyddat Bosse om han kladdat på småbarn och krupit omkring i buskarna på lekplatsen där du bor?
Du är dum på riktigt, totalt kodum.
Citat:
Ursprungligen postat av
HerrGickhan
Pajasland utan förmåga till att hitta balans i något avseende.
Vänsterideér.
Citat:
Ursprungligen postat av
Redoxreaktion
Som jag skrev tidigare i tråden så tror jag visserligen att han har gjort det, men jag kan givetvis ha fel. Oavsett vilket, så skulle det vara en skitsak, om än obehagligt för offren.
Hade du tyckt att det var en skitsak om Bosse kladdat på ett barn som var närstående till dig?
Citat:
Ursprungligen postat av
Redoxreaktion
undkommit[/i] nazisterna...
Ted Gärdestad var misstänkt för detta har jag för mig. Samtidigt kan du inte jämföra honom och judejävlar med Bosse.
Men förstår din poäng här, dock så har ingen av dessa personer decennier av rykten omkring sig som Bosse. Det är stor skillnad.