Citat:
Ursprungligen postat av
HerrGickhan
Om du är äldre än jag är du pensionär. Att du får för dig att jag skyddar någon visar bara att du inte ens kan lägga ihop enkla samband. Det handlar förmodligen om din uppdämda aggression.
.
Jag förstår att det är besvärande när jag klär av dina fördomar och påhitt till platt intet. USA:s rättssystem håller personer inlåsta utan att ha utrett hur det förhåller sig. Jag förstår att det passar dig som fantiserar ihop saker som du sedan tror är sanningen.
Nej, det är inte bra när man frihetsberövar utan att säkerställa vad som verkligen har hänt. Dina taffliga försök att beskriva något är fullständigt irrelevant i sammanhanget. Du är ointresserad av vad som hänt. Du vill döma människor utifrån rykten. Det vill bara korkskallar.
Ingen i vänsterfållan delar mina åsikter.
Hur gammal du nu påstår att du är speglas inte av vad du skriver.
Tycker inte heller alls att det är besvärande när du orerar, snarare är det underhållande.
Att USA höll Bosse inlåst är ju jättebra! I Sverige hade han blivit släppt samma dag, om han ens blivit gripen.
Vad är det du menar att jag fantiserat ihop?
Vilken lirare du verkar vara
Citat:
Ursprungligen postat av
Prora
Det är ju naturligtvis svårt att säga med exakthet, men det är rimligt att anta att de första ryktena om Bosse Hanssons eventuella sexuella preferenser kom till min kännedom i samband med att jag såg på fotbolls-vm 1982. Det ger väl en fingervisning om min ungefärliga ålder, mest sagt för att förebygga eventuell pajkastning i den frågan.
Alla rykten som jag har hört har uteslutande rört homosexualitet vuxna män emellan. Detta tycks ha sin upprinnelse i att han inte visat intresse för kvinnor. Förståeligt, men om man tänker efter lite så måste man väl ändå inse att det finns andra möjliga förklaringar. Världen är inte bara svart eller vit.
Sedan skulle jag vilja se prov på alla dessa "iakttagelser från oberoende personer", som ju lyser med sin frånvaro i tråden, och gärna också en förklaring till hur dessa iattagelser helt plötsligt har omvandlats till "fakta".
Jag menade att det är fakta att många personer, oberoende av varandra, påstår att Bosse äcklat sig. Menar inte att det är sant, bara att det framkommit så pass mycket genom åren att det troligtvis ligger någon substans bakom alla påståenden.