2019-01-27, 14:57
  #2389
Medlem
everythingiss avatar
Jag hade en känsla av att Bosse kunde ha misstolkats vad gäller hans tafsande, men efter hans utspel om att han blev irriterad bla. bla, så känns det som att han försöker komma med en löjlig bortförklaring.... Han är nog så skyldig som det påstås trots allt.
Citera
2019-01-27, 16:39
  #2390
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av everythingis
Jag hade en känsla av att Bosse kunde ha misstolkats vad gäller hans tafsande, men efter hans utspel om att han blev irriterad bla. bla, så känns det som att han försöker komma med en löjlig bortförklaring.... Han är nog så skyldig som det påstås trots allt.
Det tror jag med. Samtidigt, vad är oddsen för att bli anmäld för gubbsnusk två gånger samma dag?
Citera
2019-01-27, 16:56
  #2391
Medlem
Studsbolls avatar
Hur påverkas Bobos situation av att hans advokat lagt ner arbetet? Kommer saken dra ut på tiden eller tuffar allt på som tidigare?
Citera
2019-01-27, 19:25
  #2392
Bannlyst
verkar som att det alltid lika inkompetenta konsulatet lurat pa bosse en dyr advokat, e väl nagon snoris som hört att bosse e kändis o därför anlitar man en dyr jurist.
De fattar inte att killen varit statligt anställd hela livet och han inte kviterat ut de miljonlöner tv halloorna kvitterar ut idag.

Sedan aterigen man kan ju vara orolig för bosses hälsa med.
Citera
2019-01-27, 19:39
  #2393
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Hur påverkas Bobos situation av att hans advokat lagt ner arbetet? Kommer saken dra ut på tiden eller tuffar allt på som tidigare?
Om inte Bosse betalat blir han nog sittande på sitt rum tills rätten kallar. I USA är dom inte lika ömsinta mot gamla pedofiler som i Sverige förmodligen där det är synd om allt och alla. Tror till och med att det kan vara till hans nackdel att han är gammal vilket blir ännu äckligare i folks ögon. Det är inte heller möjligt att han 2 ggr samma vecka antastar flera personer och att få folk att tro det var debut. Han har nog mycket erfarenhet och pedofiler är ofta skickliga på att manipulera omgivningen. Att han åkte till detta simpla hotell i förorten som var omgiven av parker var nog ingen tillfällighet. En riktig snuskhummer vilar bakom det skinnet.
Citera
2019-01-27, 22:12
  #2394
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Undrar hur det går om han håller fast vid sin historia att pojken blev arg för att han sa till honom att han var usel på sit ups och sämre än tjejerna. Därför skulle han hämnas på profil Bosse. Vilket skitsnack som jag tror kommer reta upp domstolen.

Precis, säger han det i en ev. rättegång så har han grävt sin egen grop.
Citera
2019-01-28, 09:11
  #2395
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tryckkokaren
Det tror jag med. Samtidigt, vad är oddsen för att bli anmäld för gubbsnusk två gånger samma dag?
Och dessutom när man är 85 år efter ett helt liv med rent lakan. Jag har ingen aning om Bo är skyldig eller inte men det kan ju vara så att han med sina gedigna sportkunskaper bara ville lära de unga lite om träning.
Citera
2019-01-28, 12:21
  #2396
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Och dessutom när man är 85 år efter ett helt liv med rent lakan. Jag har ingen aning om Bo är skyldig eller inte men det kan ju vara så att han med sina gedigna sportkunskaper bara ville lära de unga lite om träning.
Naivt att tro det, men visst det är inte omöjligt.
Citera
2019-01-28, 12:38
  #2397
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Och dessutom när man är 85 år efter ett helt liv med rent lakan. Jag har ingen aning om Bo är skyldig eller inte men det kan ju vara så att han med sina gedigna sportkunskaper bara ville lära de unga lite om träning.

Det är troligen ganska vanligt att gamla gubbar skäller på barn, och även på vuxna, som gör fel. Men "grinig gubbe" betyder INTE "pedofil".
Citera
2019-01-28, 16:05
  #2398
Medlem
En sak har gnagt lite i mig senaste veckan. Om nu Bosses hjälp vid armgången var ett övergrepp och så jobbigt att man anmäler det, varför la inte killen benen på ryggen redan då, gapandes, skrikandes? Istället knallar killen lugnt iväg och sätter sig för att göra sit ups och låter ännu en gång Bosse komma fram för att hjälpa till, med ännu mer handpåläggning som följd.

Så har jag förstått det påstådda händelseförloppet. Jag följde tråden från början men när det blev mer och mer skit i den så har jag släppt den. Det skrevs någonstans om övervakningskameror. Finns det bilder/filmer på händelserna?

Skulle ni agerat så om ni råkade ut för ett brott? Det stämmer liksom inte! I alla fall inte i min värld.

Observera att jag är inget fan av sexbrottslingar av något slag! Däremot är jag ett stort fan av rättvisa och rättssäkerhet!
Citera
2019-01-28, 17:05
  #2399
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Palkranen
En sak har gnagt lite i mig senaste veckan. Om nu Bosses hjälp vid armgången var ett övergrepp och så jobbigt att man anmäler det, varför la inte killen benen på ryggen redan då, gapandes, skrikandes? Istället knallar killen lugnt iväg och sätter sig för att göra sit ups och låter ännu en gång Bosse komma fram för att hjälpa till, med ännu mer handpåläggning som följd.

Fast det är två olika situationer, två olika dagar och två olika killar. Den ena försökte han hjälpa med situps. Den andra, vid nästa situation försökte han hjälpa till att lyfta upp på stången som han skulle hålla i (monkey bar) som de kallar den för.
Citera
2019-01-28, 17:26
  #2400
Medlem
Han slet ju upp tröjan på en av grabbarna. Farbror Bosse var nog slarvig och gick hårt fram för att han klarat sig genom åren utan att åka dit och kände sig safe. Sen kan ha ju också varit påverkad av lite sprit eller annat då han levt diffust och isolerat. Bara valet av hotell visar att det fanns en plan och att det inte var första gången som han "kommit åt" pillesnoppar.

Han har nog tänkt ut hur han ska gå tillväga och låtsas vara någon expert och gammal atlet. En riktig serie-pedofil skulle jag uttrycka han som. Han har nog bara tur att inte fler drabbade poppar upp men det kan ju bero på att dom varit yngre och att det känns skambelagt. Sen är nog farbror Bo väldigt listig och slug vilket ingår i övergreppen. Offren har nog bara trott att han kommit åt av misstag? Han kan gott sitta där han gör tills det är dags att gå in på anstalten. Bo kommer ut den dagen det är dags.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in