Han slet ju upp tröjan på en av grabbarna. Farbror Bosse var nog slarvig och gick hårt fram för att han klarat sig genom åren utan att åka dit och kände sig safe. Sen kan ha ju också varit påverkad av lite sprit eller annat då han levt diffust och isolerat. Bara valet av hotell visar att det fanns en plan och att det inte var första gången som han "kommit åt" pillesnoppar.
Han har nog tänkt ut hur han ska gå tillväga och låtsas vara någon expert och gammal atlet. En riktig serie-pedofil skulle jag uttrycka han som. Han har nog bara tur att inte fler drabbade poppar upp men det kan ju bero på att dom varit yngre och att det känns skambelagt. Sen är nog farbror Bo väldigt listig och slug vilket ingår i övergreppen. Offren har nog bara trott att han kommit åt av misstag? Han kan gott sitta där han gör tills det är dags att gå in på anstalten. Bo kommer ut den dagen det är dags.