Citat:
Ursprungligen postat av
Jonsson99
Ja enligt tidigare inlägg i tråden hade han mer än en anmälan på sig under 70 och 80-talet. Men vaaaar är beviiiiiiiiisen....
Jag bemödade mig nu om att gå igenom alla inlägg i tråden fram till årets gripande. Knappt tvåhundra inlägg. Det rörde sig om det gamla vanliga: vandringssägner om uppstoppade föremål som antagligen förekommit i alla länder i alla tider gentemot förment homosexuella, samt jämförelser med andra kända personer som antagits vara homosexuella utan att officiellt gått ut med detta, såsom t.ex. Liberace.
Vad som däremot helt saknades i dessa inlägg var anklagelser om tafs, ofredanden och pedofili. Inte heller några ögonvittnesskildringar om Bosse och andra män tillsammans. Mest snack om frimärkssamlande, tabellbitande och svettlukt. Och det i en skvallertråd om en av Sveriges mest profilerade sportjournalister som alla innehavare av en tv-apparat (ca) 1970-1995 med säkerhet skulle kunna peka ut på gatan.
Som sagt hittade jag inget om anmälan på 70- eller 80-talet och jag undrar om du kunde vara så snäll att peka ut det inlägg, förmodligen från i år, där det talades om anmälningar.