Citat:
Ursprungligen postat av
FemHaxx
Nån dag så kommer säkert alla hobbypsykiatriker härinne drabbas av något hemskt, och så kommer man att inse att livet inte är svart och vitt. Sitta och jiddra i hur hans förhållande med exet var, vem som bär skuld, huruvida han är psykiskt sjuk eller inte. Helt rökta i skallen hela högen.
Depression är en psykisk sjukdom, det har framkommit flertalet gånger att han lidit av depression till och från under många år, så alla förståsigpåare som sitter och häcklar kan ju hålla käften.
Vad gäller hans relation med exet så lär ju ingen av er veta ett skit, såvida det inte är ni som är 26-åringen som hon ska ha knullat runt med. Fjantar.
Ingen ifrågasätter väl om han var psykiskt sjuk eller... 🤔 han lär ju lidit av diverse psykiska problem , däribland depression .. ingen normalfuntad människa tar livet av sina barn , berättar om det i livesändning på facebook och lägger skulden på någon annan ... sjukaste jäveln jag läst om på länge! Men bara för att det i detta fallet är helt uppenbart att grisen inte var psykiskt stabil , så är inte hans handlingar "försvarbara" .. tycker jag! Men det verkar ju alla vänner tycka vilket är helt jävla sjukt enligt mig!