2019-01-27, 13:50
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashig78
De kan ha träffats emellanåt när man lämnat över barnen till den andre. Kanske pratat ang barnen osv. Hon kan då ha suttit och messat med den här killen och helt enkelt inte varit intresserad av att prata med SR. Hon kan också ha berättat om den här nya killen och att de var kära. Varför konspirationsteorier om keylogger etc? Varför krångla till det?

Men hur vet han vem hon smsar? Jag vet inte vem min fru smsar när hon smsar, men han visste.

Menar du att mamman sa, oj nu fick jag sms från min nya 26 åriga kralliga afghanska pojkvän. Sällan, han hade koll på allt hon gjorde.
Citera
2019-01-27, 13:50
Medlem
En sak jag funderade på. Liven på Facebook var väll ca 4 minuter lång. Ingen jättelång tid men ingen ringde honom under dessa minuter för att ”stoppa” eller liksom kolla vad som händer.... inte polisen , Karin ... någon ..
Citera
2019-01-27, 13:54
Medlem
Flashig78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Men hur vet han vem hon smsar? Jag vet inte vem min fru smsar när hon smsar, men han visste.

Menar du att mamman sa, oj nu fick jag sms från min nya 26 åriga kralliga afghanska pojkvän. Sällan, han hade koll på allt hon gjorde.
Hon kanske faktiskt berättade det. "Vem messar du med hela tiden?". Och hon besvarar frågan. Och det är inte säkert att han VISSTE. Han kanske bara misstänkte, trodde, antog.... Känner man sig sårad och sviken kan hjärnspöken dyka upp. Det kan ha varit ren inbillning. Jag har inte en aning, men du som tydligen vet allt kanske kan svara på det?
Citera
2019-01-27, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anits85
En sak jag funderade på. Liven på Facebook var väll ca 4 minuter lång. Ingen jättelång tid men ingen ringde honom under dessa minuter för att ”stoppa” eller liksom kolla vad som händer.... inte polisen , Karin ... någon ..
Sant. Och samtidigt vittnas det om att polisen fått en massa samtal under denna tiden.
Citera
2019-01-27, 13:56
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Hon kanske faktiskt berättade det. "Vem messar du med hela tiden?". Och hon besvarar frågan. Och det är inte säkert att han VISSTE. Han kanske bara misstänkte, trodde, antog.... Känner man sig sårad och sviken kan hjärnspöken dyka upp. Det kan ha varit ren inbillning. Jag har inte en aning, men du som tydligen vet allt kanske kan svara på det?

Jag vet inte ett skit om detta, det är därför jag skriver att jag spekulerar din nöt!
Citera
2019-01-27, 13:58
Medlem
Citat:
Och om det är rätt afghan som är länkad här så är han ju inte speciellt biffig så att man ska kalla honom anabola afghan, han var nog bara allmänt svartsjuk på alla män hon hade runt sig.

Det går inte att se ut så utan att trycka. Tro mig, han trycker.
Citera
2019-01-27, 14:01
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Det går inte att se ut så utan att trycka. Tro mig, han trycker.

Jag lyfter själv och juiceade när jag var yngre, jo man kan aboslut se ut så utan att trycka!
Citera
2019-01-27, 14:02
Medlem
Sdhatarens avatar
Finnes en stor tråd på Facebook på en grupp
Som heter kriminalfall världen över
Där en andvändare skrev något intresant
Precis som det spekuleras mådde han sämmre sista tiden,
Först dör mamman sedan bästa vännen vem var vännen????

////////

En nära vän till honom som verkar vara en viktig person för honom och hans barn, har gått bort för en vecka sen,
Han skrev följande kommentar på inlägget om hennes bortgång:

Finns inte nå rättvisa här i livet längre 😢 😤grabbarna och du godismarianne hade sett fram emot Walters födelsedag idag och dom såg alltid fram emot när du hämta dom på dagis 😍vet inte hur många hundra mil vi åkt på trav ihop och prata om precis allt o både blivit osams och bästa kompisar 🙏enormt stor saknad och chock och beklagar sorgen till alla er barn och släkt och vänner 💖😢

Måste nämna att han sålde ett bord föe 3 dagar sen, vikket betyder att han var inte helt bestämt för mordet.

Så tragiskt, må de villa i fred
Citera
2019-01-27, 14:03
Medlem
Jafattars avatar
Citat:
De kan ha träffats emellanåt när man lämnat över barnen till den andre. Kanske pratat ang barnen osv. Hon kan då ha suttit och messat med den här killen och helt enkelt inte varit intresserad av att prata med SR. Hon kan också ha berättat om den här nya killen och att de var kära. Varför konspirationsteorier om keylogger etc? Varför krångla till det?

Tror jag med, behöver inte vara krångligare än så.
Senast redigerad av Jafattar 2019-01-27 kl. 14:05.
Citera
2019-01-27, 14:06
Medlem
Citat:

Kan vara så lätt som några säger, att hon berättat att hon träffat en ny och vem, sen kan i hettans stunder blivit mer sagt än man normalt kanske skulle ha sa men antagligen bidragande till det här tragiska som skett. Vi vet som sagt inget och vi sitter och talar om för varandra hur dum viär som inte fattar varför osv. Förstår inte klimatet mellan många här inne, varför så otrevliga och så många i frågasättningar gentemot varandra. I frågasätta bör man väll ändå bara göra om man sitter med fakta. Bollar tankar och ideer absolut men under mer respekterande former kanske?
Citera
2019-01-27, 14:07
Medlem
Citat:

Kan ha varit någon vän som upplyst honom om detta som i sin tur fått information någonstans i från liten ort vänner som känner båda någon som råkar säga något för att de ansett att mamman svikit SR.
Är ju inte direkt ovanligt att bekantskapskretsen tar ställning för endera part när det sker separation
Citera
2019-01-27, 14:08
Medlem
Nån dag så kommer säkert alla hobbypsykiatriker härinne drabbas av något hemskt, och så kommer man att inse att livet inte är svart och vitt. Sitta och jiddra i hur hans förhållande med exet var, vem som bär skuld, huruvida han är psykiskt sjuk eller inte. Helt rökta i skallen hela högen.

Depression är en psykisk sjukdom, det har framkommit flertalet gånger att han lidit av depression till och från under många år, så alla förståsigpåare som sitter och häcklar kan ju hålla käften.

Vad gäller hans relation med exet så lär ju ingen av er veta ett skit, såvida det inte är ni som är 26-åringen som hon ska ha knullat runt med. Fjantar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in