Det finns betydligt fler kvinnor som är okända för Flaschback, så pass många så att grannarna hade ett och annat att säga om saken. Kanske var det anledningen till att en tog sitt liv och den andra fick plikta med sina söners liv.........det blir nog en och annan som gör avbön vad det lider, den här killen var defenitivt ingen svärmorsdröm, det kommer att komma fram vad det lider.......
Efter ha sett filmen känner jag mindre hat för pappan.
Ser en söndergråten jättebaby som gått igenom jättemycket elände senaste åren.
Han känner sig inte ett piss värd och hatad av nån han älskar.
Han är desperat och förtvivlad och vill inte leva längre.
I hans förvirrade värld tror han pojkarna får det bättre utan mamman och hennes nya kille.
En mycket tragisk historia som jag hoppas myndigheter och berörda personer och folk i liknande situationer kan ta lärdom av!
Beror lite på ammo.
Hagelkulor pulveriserar huvudet. Tro mig, jag har hamnat lite fel på internet förr :/
En s.k "slug", alltså en stor klump ren bly, skapar nog ett väldigt stort hål, och den som träffas ser nog även då rätt deformerad ut.
Oavsett, så gör vapnet tillräckligt med skada för att det skall vara solklart att man inte behöver följa upp med ett skott. DU SER klart och tydligt att dem är stendöda efter ett litet barnhuvud mött en hagelbössa
2st Jaktgevär helt klart. Knappast hagel.
Då får man hoppas det aset hade halvautomatiskt gevär. Dock inte så troligt. De flesta studsare är ju repeterare. Då måste den ena sonen ha varit vaken när han sköts. Ingen hinner skjuta två skott med repetition mellan varje på nån sekund. Skulle säga minst 2-4 sekunder.
Hon har förlorat båda sina barn på ett synnerligen fruktansvärt sätt och detta är vad hon skriver?
Inte ett ord om sina pojkar, sorgen, smärtan???
Var är detta hämtat från?
Hon har haft ork nog att ändra sitt Insta-konto till ”privat” nu....
Hon är ju i chock, hon har nog inte fattat en procent av det som skett, än...
Man kan se i videon att svartsjuka ligger bakom hans illdåd. Han må ha mått dåligt av hans förra frus bortgång, vännen som dog, lite trauma från traktorn osv... Men det som fick honom att göra detta var av ren svartsjuka.
Han säger själv "klarar inte av att se smsen hon skickar" eller något sånt..
Han får ha vilken diagnos som helst men det var ändå svartsjuka till 100% som låg bakom detta.. Tror inte han hade skjutit pojkarna om någon mer dog. Han skulle säkert klarat mycket sorgliga saker utan att döda pojkarna.. helt klart.
Min teori är att han var kontrollerande. Mega svartsjuk. Säkert en otäck jävel. Sen var han säkert kärleksfull med barnen och säkert en bra pappa fram till detta hände. Tror pojkarna betydde mycket. Men han såg ingen annan utväg. Han ville inte lämna pojkarna med en afghansk "pappa". Han borde skjutit afghanen istället för pojkarna... undra hur han tänkte där..
har också tänkt på det. Varför straffade han sig själv och de mest oskyldiga av alla, barnen?! Mest logiskt gett sig på afganen faktiskt
Vi är nog flera här som mår riktigt dåligt av att ha sett videon. En pappa som har mördat sina barn och som sitter och gråter över sig själv. Tack och lov att jag inte arbetar som blåljuspersonal! Fy fan att ha behövt se de stackars mördade barnen.
Tänk det andra barnet som vaknar av smällen.,.vilken fasa. Dessa barn blir änglar o återföds sen (om man tror på reinkarnation, jag vill tro)
Tycker också att det ena barnet borde ha vaknat. Även om han påstod att de båda sov. Nu kan ju vissa människor sova extremt tungt men man bör ju vakna av en gevärsknall i sitt hem.
Tycker också att det ena barnet borde ha vaknat. Även om han påstod att de båda sov. Nu kan ju vissa människor sova extremt tungt men man bör ju vakna av en gevärsknall i sitt hem.
Utan sömnmedel sover man nog inte efter gevärsskott. Fast de kan ju sova i olika rum..men ändå