2019-01-25, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kexet65
S nämner i sin live-sändning sin ”syster Marianne” som den enda som förstått honom!
Kan Marianne som hastigt dog pga sjukdomsfall den 14 januari möjligen ha varit hans storasyster?
Om så är fallet, kan hennes död varit den utlösande faktorn till hans agerande?
Fanns ”ingen kvar” som förstod honom?
(Jag kanske är helt fel ute men bara en tanke....)

Syrran och Marianne. Du är fel ute.
Citera
2019-01-25, 22:20
Medlem
NorthernAngels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jafattar
Inlägg från Karin idag.
https://streamable.com/s/yv3gq/vhjkuw

Det visar att det tidigare inlägget som "försvarade" GM var fake för där skrev hon att barnen hade olika mamma.
Citera
2019-01-25, 22:20
Medlem
Citat:
S nämner i sin live-sändning sin ”syster Marianne” som den enda som förstått honom!
Kan Marianne som hastigt dog pga sjukdomsfall den 14 januari möjligen ha varit hans storasyster?
Om så är fallet, kan hennes död varit den utlösande faktorn till hans agerande?
Fanns ”ingen kvar” som förstod honom?
(Jag kanske är helt fel ute men bara en tanke....)
Om man tänker som honom så betyder 'Ingen kvar som bryr sig' att det finns ingen kvar som håller med honom i hans eskalerande psykos?
Citera
2019-01-25, 22:21
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagvet87
han sitter utan tröja pga blodstänk på den förmodligen
Jag tor också han ville tvätta sig ren, nån slags skruvad impuls, ha det lite skönt också...
Citera
2019-01-25, 22:21
Medlem
Citat:
Jag finner det som högst osannolikt och näst intill fullständigt omöjligt att avlossa två gevär exakt SAMTIDIGT.
Alla som skjutit gevär vet att det blir en kraftig rekyl och dessutom kräver ett gevär tvåhandsfattning.
Tror inte det var så ”barmhärtigt” tyvärr 😔. Vi lär nog aldrig få veta exakt vad som hände. Den kunskapen tog SR med sig i graven...
Tänk det andra barnet som vaknar av smällen.,.vilken fasa. Dessa barn blir änglar o återföds sen (om man tror på reinkarnation, jag vill tro)
Citera
2019-01-25, 22:22
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagvet87
Hur vet du de va huvudet

Det hoppas jag. Det lider de inte av om det sker i sömnen. Instant death. Vad tror du?
Citera
2019-01-25, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Tänk det andra barnet som vaknar av smällen.,.vilken fasa. Dessa barn blir änglar o återföds sen (om man tror på reinkarnation, jag vill tro)
Ja fy helvete... Kan låta jävligt men jag hoppas det gick snabbt.
Citera
2019-01-25, 22:23
Medlem
pansarbrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grannen007
Tror du?

Beror lite på ammo.
Hagelkulor pulveriserar huvudet. Tro mig, jag har hamnat lite fel på internet förr :/

En s.k "slug", alltså en stor klump ren bly, skapar nog ett väldigt stort hål, och den som träffas ser nog även då rätt deformerad ut.

Oavsett, så gör vapnet tillräckligt med skada för att det skall vara solklart att man inte behöver följa upp med ett skott. DU SER klart och tydligt att dem är stendöda efter ett litet barnhuvud mött en hagelbössa

2st Jaktgevär helt klart. Små ingångshål. Inte lika självklart att de är döda. Därav logiskt att följa upp med ett skott till. Knappast hagel.
Senast redigerad av pansarbritta 2019-01-25 kl. 22:27.
Citera
Medlem
MaBarkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grandpa
Hämtat från Sveriges dödsbok:

Hur skulle denna kvinna kunna ha ett barn som idag skulle vara 7-8 år?
Finns det fler kvinnor som är okända för Flashback?
Det finns betydligt fler kvinnor som är okända för Flaschback, så pass många så att grannarna hade ett och annat att säga om saken. Kanske var det anledningen till att en tog sitt liv och den andra fick plikta med sina söners liv.........det blir nog en och annan som gör avbön vad det lider, den här killen var defenitivt ingen svärmorsdröm, det kommer att komma fram vad det lider.......
Citera
Medlem
Kexet65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jafattar
Inlägg från Karin idag.
https://streamable.com/s/yv3gq/vhjkuw

Hon har förlorat båda sina barn på ett synnerligen fruktansvärt sätt och detta är vad hon skriver?
Inte ett ord om sina pojkar, sorgen, smärtan???
Var är detta hämtat från?
Hon har haft ork nog att ändra sitt Insta-konto till ”privat” nu....
Citera
2019-01-25, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pansarbritta
Beror lite på ammo.
Hagelkulor pulveriserar huvudet. Tro mig, jag har hamnat lite fel på internet förr :/

En s.k "slug", alltså en stor klump ren bly, skapar nog ett väldigt stort hål, och den som träffas ser nog även då rätt deformerad ut.

Oavsett, så gör vapnet tillräckligt med skada för att det skall vara solklart att man inte behöver följa upp med ett skott. DU SER klart och tydligt att dem är stendöda efter ett litet barnhuvud mött en hagelbössa

2st Jaktgevär helt klart. Knappast hagel.
På kort avstånd så gör även slugs stor skada, förstärkt av mynningsflamman (om han nu satte pipan nära).
Citera
2019-01-25, 22:24
Medlem
Nej det är inte nytt. Det var en äldre vän till honom och som var som en extrafarmor för barnen. Hon dog i början av januari, hastigt och oväntat.

Till det andra så säger han i videon att det bara var Marianne och hans syster (systrar?) som förstod honom. Inte att det var Marianne som var hans syster.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in