2019-01-25, 21:22
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorthernAngel
Ja vi vet inte vad som pågått, bara för att han är en galen, ond självisk person blir ju inte hon felfri för det. Det vet vi inte ännu. Det han säger och vad denna person skriver (Om inte det bara är ett troll) tyder ju på att hon kanske inte hanterat situationen felfritt. Man måste i första hand tänka på sina barns säkerhet.
https://minfil.com/n4v0E9r7b9

Men den kärringen verkar ju inte ha koll öht, ändå kände hon honom? Var månne Elisabeth Linsdstöm lite kåt på barnamördaren?

1: Hans ex-fru som hängde sig dog 2007 (Barnen födda efter 2010)
2: Barnens mamma och barnamördaren var inte gifta, så det är inte hans ex-fru

Ändå sprids denna Elisabeths inlägg i var och varenda sida!
Citera
2019-01-25, 21:23
Medlem
Undra om pojkarna märkte något skumt med honom den kvällen
Citera
2019-01-25, 21:24
Medlem
NorthernAngels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagvet87
Antagligen visste hon int han va galen? Visst han mådde dåligt men vem gör inte de vid en skilsmässa? Dessutom har han rätt till sina barn aå länge inte hon har ensamvårdnad

kanske, det skulle vara intressant att veta mer från någon tredje part om vad som pågått egentligen. Hans vänner verkar ju vetat att han hade psykiska problem.
Citera
Medlem
JackDeLarges avatar
Fan vad dryg tråden har blivit. Folk ställer samma frågor om och om igen, leta och läs lite för helvete.
Dessutom skriver fler än varannan om vilket as SR var och hur synd det är om barnen och anhöriga - ja SJÄLVKLART är det så men ALLA behöver väl inte bekräfta detta faktum??
Kan vi diskutera relevanta frågor om fallet istället?

För övrigt bra att videon dök upp, bra jobbat!
Jag ser enbart ett skådespeleri. Köper inte att han väntar med att börja lipa tills att han vet att streamen är igång och att han under de sista sekunderna abrupt slutar och blir helt annorlunda igen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagvet87
Vem är hans syster
Han hade tre systrar. Tror att en av dem är V*kt*r*a R*sén, i,o
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InnoPerp
Precis som om något klickade i hans skalle, att om han inte fortsatte med det han hade planerat skulle han tappa kontrollen över situationen, och inte minst få stå till svars för vad han gjort.

Ja han va livrädd att hamna i fängelse
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pansarbritta
Möjligtvis denna: https://www.facebook.com/mohamad.ahmadi.102977

Just för att han ser ut att vara en anabola-afghan, samt att han gillat hennes bilder.

Han ser inte ut att vara en afghan för det första och han kan inte bruka anabola då han har en helt normal muskelbyggnad. Jösses är ni alla som tror han är "anabola" stor så otränade?
Citera
Medlem
Couplets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toolman
Jag undrar också hur vanligt detta är, lyssnade på en radiopod, P1-dokumentär
https://sverigesradio.se/sida/avsnitt/695340?programid=909 26:30 in i programmet berättar en kyrkogårdarbetare om en begravning av två flickor som blivit mördade av sin pappa. Denne tog också sitt eget liv. Vad är det som pågår, jag trodde detta bara skedde i filmen Shining.
Tack för länk.

Inom forskningen verkar det ju råda konsensus om att det absolut farligaste momentet är för en kvinna att avsluta ett förhållande med en instabil man. Det finns ju hur många vidriga exempel som helst och nåt enstaka med omvända könsroller. det ska bli intressant att se om någon journalist tar upp den här vinkeln. Frågan är om de vågar, det kommer ju inte komma ut någon FUP från det här fallet och det är ett jävligt känsligt ämne.
Citera
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bedirxan
Här har kommer snyftvalsen från Sveriges mest ynkliga och största egoist.

https://streamable.com/md44u

Vilken jävla fjolla, varför kunde du inte bara vara man nog att BARA ta ditt egna jävla liv! FJOLL!
Citera
2019-01-25, 21:25
Medlem
NorthernAngels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Men den kärringen verkar ju inte ha koll öht, ändå kände hon honom? Var månne Elisabeth Linsdstöm lite kåt på barnamördaren?

1: Hans ex-fru som hängde sig dog 2007 (Barnen födda efter 2010)
2: Barnens mamma och barnamördaren var inte gifta, så det är inte hans ex-fru

Ändå sprids denna Elisabeths inlägg i var och varenda sida!

Ja det kanske är påhitt
Citera
2019-01-25, 21:26
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pansarbritta
För dem som inte vill titta på videon, här är allt som sägs, samtidigt som han låter som att han är i målbrottet, är helt rödgråten och bölar.

Hallå...

Är jag live nu?

Andreas!
(Börjar storböla.)

Det här kommer va den värsta videon som har varit i hela världen.

Jag har nyss skjutit mina grabbar (rösten brister) medans han bölar.

Jag orkar inte längre, karin har varit ett sånt jävla svin och utpressat mig och allt. Jag orkar inte längre. Nu står jag på ordet, jag kommer att skjuta mig om några minuter. Dom är döda bägge grabbarna. Jag hatar Karin, hon har hittat en ny jävla Afghan-kille som hon är dö-kär i och har skickat så mycket sms till, så jag klarar inte det här.

Det här ska jag inte visa egentligen men jag lägger ifrån min telefon snart när jag skjuter mig. Dom sov grabbarna, så dom vet inte om det. Jag sköt dem med två skott var. Dom vantrivs hos sin mamma, och hon prioriterar bara jävla skit. Hon har träffat nån afghans anabolakille som är 26. Men jag klarar inte det där. Jag klarar inte det där som alla säger om att vara stark.

Snart kommer polisen, och jag tänker inte vara med om det längre. Jag har skrivit ett jättebra brev om hästar och hur jag vill att gården är och hur jag vill att alla ska få fixa.

Det här är det värsta jag trodde aldrig skulle hända. Men det är ingen som har brytt sig. Marianne, och min syrra har brytt sig, men Karin har varit så jävla iskall, empatilös och hon har totalt skitit i mig. Jag hoppas hon kanske tittar, men det gör hon inte antagligen. Hon har blockat mig från allt och sen tycker hon bara att jag är ett jävla svin. Det här kanske blir stoppat i facebook jag vet inte men jag har tänkt på det här längre. Jag har gjort i ordning och betalat alla räkningar så syrrorna får det lätt att fixa vid bouppteckningen.

Ingen kan hjälpa mig nu. Ni måste fatta, jag tänker inte sitta inne i ett helvt jävla liv för att jag har dödat grabbarna. Jag har två bössor här nu, jag kommer lägga mig i poolen och bara dö. Jag ville bara berätta hur sista tiden har varit, och ingen fattar och nu tror jag att snuten kommer. Vi hörs, hejdå.
TACK, en riktig transkribering och inte tolkade sammanfattningar som de tidigare texterna. Verkar som om väldigt många inte har en aning om vad en transkribering är för något.

Han var verkligen en patetisk tönt. Allt är bara Karins fel. Karin är känslokall och vill inte leva i ett olyckligt förhållande för att göra honom glad. Påstår att barnen inte trivs hos mamma = smutskastar Karin lite till samtidigt som han framställer sig själv som barmhärtig osv osv.

Jävla ryggradslösa kräk!
Citera
2019-01-25, 21:27
Medlem
Ni som brukar följa "aktuell brott och kriminalfall", hur vanligt är det att det kommer upp en film på gärningsmannen efter att hen begått sitt brott. Jag tänker på svenska brottsmän/kvinnor?

Jag blev så jävla paff, jag gick in i tråden av ren och skär slump. Jag följer mest politik/ekonomi/sport, men så fick jag bara en impuls av att gå in en av de här trådarna. Funderade på hur snacket går i de här trådarna som alltid ligger överst i "aktuella händelser" och så det första jag ser är en länk med det här filmklippet.

Fy fan vilket slag i magen. Så jävla bottenlöst sorgligt på alla plan. Så jävla mörkt på något sätt, hur han har planerat bouppteckningen så det ska bli lätt för systern, hur han är arg på hänger ut kvinnan han har barn med efter att han har dödat sina egna barn, och två minuter innan han tar livet av sig själv, ändå hoppas han att Karin tittar på livesändningen på Facebook.

Kan det bli mer tragiskt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in