2019-01-25, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagvet87
Han säger i videon att barnen inte vill vara hos mamman... är de inte vanligt att barn kan säga så för att göra den andra föräldern glad? De har väll märkt att han mått dåligt alternativt pratat skit om mamman till dom och då sagt de inte vill vara hos mamman för hans skull.

Tror han tog deras liv pga att de inte skulle ha de bra hos mamman..

Han sa i videon de sov lugnt när han gjorde de och märkte ingenting men den ena måste ju vaknat till när han sköt brodern först Jag mår så dåligt för pojkarnas skull! Synd ingen visste vad han hade planerat så de kunde stoppats
Han ska ha haft 2 vapen som han då måste ha avlossat samtidigt.
Citera
2019-01-25, 09:37
Medlem
Citat:
Han säger i videon att barnen inte vill vara hos mamman... är de inte vanligt att barn kan säga så för att göra den andra föräldern glad? De har väll märkt att han mått dåligt alternativt pratat skit om mamman till dom och då sagt de inte vill vara hos mamman för hans skull.

Tror han tog deras liv pga att de inte skulle ha de bra hos mamman..

Han sa i videon de sov lugnt när han gjorde de och märkte ingenting men den ena måste ju vaknat till när han sköt brodern först Jag mår så dåligt för pojkarnas skull! Synd ingen visste vad han hade planerat så de kunde stoppats
Barn är oftast lojala med den förälder de vistas hos. Säger det den föräldern vill höra. Anpassar sig utifrån hur den vuxne förhåller sig till den andra föräldern.
Citera
2019-01-25, 09:38
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wima2016
Sök bakåt på sidorna så finns all text från filmen där.

En sida eller hundra sidor?
Citera
2019-01-25, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
En sida eller hundra sidor?

På sid 111.
Citera
2019-01-25, 09:40
Medlem
Citat:
Han har fått fel medicinering också och bett om hjälp länge säger anhöriga
Precis vad många här misstänkt. Psykvården måste upp till diskussion på riktigt och politikerna göras ansvariga. Det är inte enskilda psykologer och läkare det är fel på utan organisationen. Vi vill inte ha Usa här där man rättfärdigar brist på vård och människor i kris med att de är onda!
Citera
Medlem
Såhär skriver en som kände honom

I massmedia skrivs mkt nu och många reagerar med hat, mest för att de inte förstår. Jag ser nog samuel som ett offer för psykisk ohälsa, han älskade sina barn över allt annat..men han orkade inte mer. Han var så ledsen och hade ångest. Man måste nog ha mått så dåligt själv för att nånsin kunna förstå känslan, när man inte tänker klart utan bara agerar på det man tror just då är rätt. Som visade sig vara ett fruktansvärt beslut😢😢😢Gråtit floder..men kan ändå se honom för den fina människa han va och absolut ingen mördare. Allt är bara fruktansvärt sorglig..förhoppningsvis lär vi oss något när sånt här händer. Man önskar bara att man hade kunnat gjort mer för att hjälpa❤️
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Okej. Men någon skrev igår att mamman kom dit före polisen. Stämmer det? Hon bodde väl ganska nära?
Hon bor 5 km därifrån men man vet ju inte om hon var hemma. Hon kanske var på boendet hos Afghanen ?
Citera
2019-01-25, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wima2016
Barn är oftast lojala med den förälder de vistas hos. Säger det den föräldern vill höra. Anpassar sig utifrån hur den vuxne förhåller sig till den andra föräldern.

Ja de jag menar
Citera
2019-01-25, 09:43
Medlem
Vad jag har hört så var det han som bad henne att flytta ut och inte hon som lämnade. Vet inte sanningshalten eftersom det inte kommer från förstahandskälla men allt annat jag hört tyder på att det absolut inte är omöjligt att det var så.
Citera
2019-01-25, 09:45
Medlem
Secs avatar
Hans ex ( som hängde sig) såg ju ovanligt bra ut för att vara tillsammans med detta jävla as.

Undrar om inte det kan stämma att han drev henne till självmord.

https://imgur.com/a/Wm4CEQS
Citera
2019-01-25, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BornToDance
Vad jag har hört så var det han som bad henne att flytta ut och inte hon som lämnade. Vet inte sanningshalten eftersom det inte kommer från förstahandskälla men allt annat jag hört tyder på att det absolut inte är omöjligt att det var så.

Hon träffade en ny
Citera
2019-01-25, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
Precis vad många här misstänkt. Psykvården måste upp till diskussion på riktigt och politikerna göras ansvariga. Det är inte enskilda psykologer och läkare det är fel på utan organisationen. Vi vill inte ha Usa här där man rättfärdigar brist på vård och människor i kris med att de är onda!
Det finns många frågetecken i den fruktansvärt tragiska historien. Klart är att hjälp finns, i synnerhet för den som har det gott ställt, vilket SR hade. Du kan leda en häst till vattnet, men du kan inte tvinga den att dricka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in