2019-01-24, 20:12
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Undrar om folk tycker synd om Hitler också? Han tog ju livet av sig han med, efter att ha låtit mörda några miljoner.
Han kan ju också ha mått dåligt psykiskt.

Det fanns människor under hans tid som försvarade honom långt efter hans gärningar under WW2 när de uppdagades.

Påminner om denna tråden faktiskt. Det är ingenting ont i det. En del människor kan ha väldigt svårt med att förlika sig med att andra vanliga människor kan utföra onda gärningar.
Citera
2019-01-24, 20:13
Medlem
Diskuterarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsharpangel
Att se en person som just skjutit sina 2 barn låvar jag dig att du inte vill uppleva. Jag tror inte heller någon som sett filmen är specielt intreserad av och dela den eller se den igen. Släpp filmen nu.

Jag vill se den ja. För mig är det intressant att få ett klargörande i det hela
Citera
2019-01-24, 20:13
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diskuterarn
Detta är ett av de underligaste och mest absurda fallen jag läst om under min tid på Flashback. Hoppas man kan komma till botten med motiv, och övriga oklarheter.

Jag tycker mordet av barnen och frugan i lunds stenbrott var ganska sjukt det med. Men den muppen överlevde
Citera
2019-01-24, 20:14
Medlem
Gorbis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flyer1
Fattar ni inte denna barnamördare kan ha mördat sin tidigare sambo också ! Barnen tydligen strypta o tidigare sambo hängd. Förstår om senaste sambon dvs barnens mor flytta ut i augusti, kanskle pga rädsla ? Barnamorden kan ha varit barnslig hämd på henne? Nu undrar jag om nån vet nåt mer om det hastiga sjukdomafallet där anhörig dog för 10 dagar sedan ? Hittades den död i hemmet? Vem dog o hur ? Tror nog polisen läser dessa trådar o farbror blå kan behöva hjälp.

Bra tänkt, vi kan ha att göra med en mycket svårt störd seriemördare som lyckats manipulera sin godtrogna omgivning i många år.

Han kan ha hängt sin fd sambo och fått det att se ut som självmord som bondepolisen i norra sverige glatt avskriver som ett självmord.
Citera
2019-01-24, 20:15
Medlem
Hursomhelstings avatar
Vilken djävla gris som tog med sig sina två barn.

En bidragande orsak utgör media och sociala nätverk typ fejan, men visst att det är något fel i huvudet ifrån dag 1, något som finns latent varför en del tar slut på sig själva där andra tågar på in i väggen och ut på den andra sidan med skilsmässor, strul mm.
Citera
2019-01-24, 20:16
Medlem
Vart kommer infon om att han skulle kvävt barnen? Han sa ju i videon att han skjutit dom?
Citera
Medlem
Kreun.Kormans avatar
Jag skulle inte bli förvånad om det finns en vårdnadstvist i bakgrunden och att socialen har varit djupt insyltade.
Socialen idag är en sjuk sekt med psykfall i mängder.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diskuterarn
För mig, bland annat. Mannen är inget offer, det bör du förstå. Om videon inte innehåller explicit material, vad är då felet med att dela den?
Min förståelse är det inget fel på. Men däremot förstår jag inte ditt behov av den (videon).
Hyenor, i min bok.
Citera
2019-01-24, 20:17
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JackDeLarge
Senaste inlägget av någon som kände honom på hans Facebook:
Man brukar säga: att det finns alltid någon som har det värre, men när en far dödar sina barn och sig själv, så finns det nog ingen som har det värre än han. Hoppas att du är på en trygg plats med dina pojkar. Vi kommer att sakna dig.
Dessa människor måste tillhöra en sekt eller något.
Hur kan man sakna ett sådant ärkesvin. Han hade fått livstid för dubbelmord på sina två barn.
Citera
2019-01-24, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MickeNybrunk
Vart kommer denna info ifrån? Han sa ju i videon att han ”skjutit bägge pojkarna”.

Varför har detta blivit en tråd där så många drar ut lösa meningar ur sitt rätta sammanhang?
Hade du och många med dig inte gjort så så hade du sett att mitt svar var svar på ett inlägg om de hur de båda barnen i Bjärred blev mördade som.
De här barnen i Sala blev avrättade med skjutvapen.
Citera
Medlem
Var mannen på väg att förlora sina barn i vårdnadstvistutslag?
Citera
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flyer1
Fattar ni inte denna barnamördare kan ha mördat sin tidigare sambo också ! Barnen tydligen strypta o tidigare sambo hängd. Förstår om senaste sambon dvs barnens mor flytta ut i augusti, kanskle pga rädsla ? Barnamorden kan ha varit barnslig hämd på henne? Nu undrar jag om nån vet nåt mer om det hastiga sjukdomafallet där anhörig dog för 10 dagar sedan ? Hittades den död i hemmet? Vem dog o hur ? Tror nog polisen läser dessa trådar o farbror blå kan behöva hjälp.

Vart har du fått strypta barn ifrån? Blandar du ihop fall nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in