Citat:
Ursprungligen postat av
MarkofTheBeast
Att han drog med kokset och lämnade Figge kvar med skulden ?
Det skrivs en hel del om Peyman i figges tråd!!!
Va jag vet så var figge skyldig peyman en massa pengar !!Sen att han ska ha vittnesskydd stämmer heller inte !!! Jag har haft med han och göra det går en massa rykten om han att han ska vara en golare och folk i Uppsala som jagar han osv!!!!När vi har kollat upp det så stämmer inte att han ska ha golat eller vara jagad!!!
Killen körde i Borlänge förut och folk gillade inte att tog så mycket av marknaden sen börja folk och prata!!!! Jag träffade killen förra veckan så en som har vittnesskydd ska väl ha vittnat mot någon vem har han vittnat i mot ???
Senast när killen åkte så fanns det 3 andra i hans lägenhet,han tog på sig allt !!!!