2019-01-23, 07:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fjisken
Visst är det så, procenten där det verkligen blir hämnd är jävligt låg. Vet inte hur många trådar man sett där det ”kommer komma hämnd, var så säkra” och några år senare har inget hänt. Lustigt att folk snackar om krig och skit, som om det någonsin skulle hända liksom.

Hämnas eller håll käften.
Ja men precis. Gäller ju Svensson i villan också. ”om min dotter råkar ut för...” eller ”om det va någon i min familj skulle jag...”. Men den typen av hämd är ju mer eller mindre obefintlig i Sverige. Då är det väl större risk att det faktiskt sker i kriminella kretsar. Vilket det säkert gör... men det verkar ju inte vara speciellt ofta! Väntar fortfarande på att skit tunga Joe’s coola gäng i Falun ska hämnas... bara typ 18 år sedan.
Citera
2019-01-23, 08:33
Medlem
15GramAmfetaminas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laddochluder
Jag har varit där flertalet gånger
Ja, men det var inte det jag frågade. Du har vart där flera gånger. Men hur vet du just att det var tatuerarens lägenhet som polisen slog till på och inte S.Hs?
Citera
2019-01-23, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 15GramAmfetamina
Ja, men det var inte det jag frågade. Du har vart där flera gånger. Men hur vet du just att det var tatuerarens lägenhet som polisen slog till på och inte S.Hs?

Det var både S.H och tatuerarens lgh, dom gick alltså in i bådas. Känner några äldre i samma port som har bekräftat detta.
Citera
2019-01-23, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fjisken
Visst är det så, procenten där det verkligen blir hämnd är jävligt låg. Vet inte hur många trådar man sett där det ”kommer komma hämnd, var så säkra” och några år senare har inget hänt. Lustigt att folk snackar om krig och skit, som om det någonsin skulle hända liksom.

Hämnas eller håll käften.

Folk spekulerar, du behöver inte leka moderator.
Citera
2019-01-23, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tnt-77
Krig? Mellan vilka? Hur vet du att hela sveriges x-team kommer sluta upp? Sen undrar jag vad x-team har med saken att göra i det här fallet? Enligt tidningen så eftersöktes 3 personer med kopplingar till BMC. Är det vad du går på?

Bor tillsammans med BMC och bor hos en president för ett chapter. Mer än så behöver jag inte säga.
Citera
2019-01-23, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mbabrtime
Bor tillsammans med BMC och bor hos en president för ett chapter. Mer än så behöver jag inte säga.

Som ett BMC kollektiv?

Har missat om S.H är medlem i BMC eller Xteam.
Citera
2019-01-23, 10:52
Medlem
Vad är BMC förkortning för nu igen??
Citera
2019-01-23, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Som ett BMC kollektiv?

Har missat om S.H är medlem i BMC eller Xteam.
Min karl är BMCare och vi bor för tillfället hos Presidenten medans våran lägenhet är under renovering
Citera
2019-01-23, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen
Varför ser man aldrig denna armé med BMC och Chicanos och X-team?

Om du vill ha det här fallet relaterat till 1% så får du nog komma med något mer relevant som bidrar till tråden.
Säger inte att det är relaterat till 1% are. MEN alla håller ihop om det behövs.
Citera
2019-01-23, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ssstartklar
Vad är BMC förkortning för nu igen??

Bandidos MC
Citera
2019-01-23, 11:22
Medlem
Har någon säker info om MGM tillhör någon form av gruppering? Jag kan ha missat det men, någon som sitter på info?
Citera
2019-01-23, 11:27
Medlem
Någon som vet när och varför Peyman fått skyddad identitet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in