2019-02-03, 13:39
Medlem
Kan inte någon ställa sig en bit ifrån begravningen med mörka solglasögon, eventuellt rock och paraply och se mystisk ut?
Citera
2019-02-04, 02:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monsteria
Respekt ges bara om personen förtjänar den.

Du uttalar dig som om du pratar om tidernas värsta seriemördare som torterade hundvalpar som hobby, lägg ner. En ung kille hamnade snett i livet och det kostade honom livet, plus att det kostat hans familj en son/bror/kusin/osv. Kan man inte respektera en död kille kan man åtminstone visa respekt för hans familj. Lite jävla hyfs, tack.
Citera
2019-02-04, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Appleseeds
Du uttalar dig som om du pratar om tidernas värsta seriemördare som torterade hundvalpar som hobby, lägg ner. En ung kille hamnade snett i livet och det kostade honom livet, plus att det kostat hans familj en son/bror/kusin/osv. Kan man inte respektera en död kille kan man åtminstone visa respekt för hans familj. Lite jävla hyfs, tack.

På dig låter det som att figge var guds bästa barn! Så var det nog inte. Har man gett sig in i leken får man leken tåla! Leken kostade honom livet..
Citera
2019-02-04, 08:46
Medlem
Jag skiter i om han var guds bästa barn eller inte. En ung kille blir avrättad, det är tragiskt hur det än är. Visa lite respekt, det är allt jag ber om.
Citera
2019-02-04, 12:29
Medlem
Nej guds bästa barn kanske inte figge var.
Men jag fick alltid uppfattningen av figge som att han var en allmänt bra kille.
Trevlig/rak och bra att göra affärer med osv.

Men problem har han haft länge, vet att han sprang med väst på sig vid flera tillfällen 2016/2017 med tillhörande saker.
Men någon av gångerna hade att göra med mordet på JE uppe på hagalund, som jag vet tog hårt på figge.

Men hur just detta skedde har jag ingen aning alls, då jag inte pratat med figge på länge (så ingen idé att fråga)
Vet dock med säkerhet att han hängde i Uppsala och mest med den yngre generationen i Uppsala.
Så spekulationer i tråden låter ju stämma rätt bra.
Citera
2019-02-04, 13:50
Medlem
ying-CreUyangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaxtheAxe
Jag skiter i om han var guds bästa barn eller inte. En ung kille blir avrättad, det är tragiskt hur det än är. Visa lite respekt, det är allt jag ber om.

Det är tragiskt, och det kan bli fler.
Han borde tagit lärdom av det som hände på Hagalund.
Det kunde varit han där och då?

Om du inte orkar läsa spekulationerna här, då bör du undvika att vara inne och läsa.
Det är spekulationer.
Personerna som är offer och gärningsmän borde tänkt på sig och sina anhöriga?
Det är inget vi behöver göra. Sitt rykte och spekulationerna har dom själva skapat.
Citera
2019-02-04, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lozmuppiz8787
Men jag fick alltid uppfattningen av figge som att han var en allmänt bra kille.

Han var skyldig folk flera hundra tusen, ja jävlar vilken rak och ärlig kille att göra affärer med.

Ung och odödlig är ingen bra kombination.
Citera
2019-02-04, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ying-CreUyang
Det är tragiskt, och det kan bli fler.
Han borde tagit lärdom av det som hände på Hagalund.
Det kunde varit han där och då?

Om du inte orkar läsa spekulationerna här, då bör du undvika att vara inne och läsa.
Det är spekulationer.
Personerna som är offer och gärningsmän borde tänkt på sig och sina anhöriga?
Det är inget vi behöver göra. Sitt rykte och spekulationerna har dom själva skapat.

Har ingenting emot varken spekulationer eller att folk skriver vad dom tycker, det hör till, men att folk kan visa lite respekt, är det för mycket begärt?
Citera
2019-02-04, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaxtheAxe
Har ingenting emot varken spekulationer eller att folk skriver vad dom tycker, det hör till, men att folk kan visa lite respekt, är det för mycket begärt?

Jag vill flika in här att det jag skrev var inte riktat mot Figge överhuvudtaget eller för att vara respektlös
Citera
2019-02-04, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Jag vill flika in här att det jag skrev var inte riktat mot Figge överhuvudtaget eller för att vara respektlös

Jag vet det nu, eftersom du skrev det, men innan jag visste det så tyckte jag att det var respektlöst. End of story.
Citera
2019-02-05, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lozmuppiz8787

Men problem har han haft länge, vet att han sprang med väst på sig vid flera tillfällen 2016/2017 med tillhörande saker.
Men någon av gångerna hade att göra med mordet på JE uppe på hagalund, som jag vet tog hårt på figge.

Men hur just detta skedde har jag ingen aning alls, då jag inte pratat med figge på länge (så ingen idé att fråga)
Vet dock med säkerhet att han hängde i Uppsala och mest med den yngre generationen i Uppsala.
Så spekulationer i tråden låter ju stämma rätt bra.
JE?
Citera
2019-02-05, 08:35
Medlem
DoubleChecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av escen
JE?
Denna kanske?
ttps://www.flashback.org/t2744497
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera