2019-01-23, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joccsen
Gangster ? Vet ej men från Uppsala och har väl jobbat på krog i Borlänge ( drev den ) och som jag förstår fick han väldigt bråttom från stan och nu uppenbarligen med skyddad identitet .

Därför har jag gång på gång frågat om det är han som är BO 2 men svaret har varit nej . Min fråga nu blir således . Har han del i det som hänt i Blge denna gång ? Är det hans gärningar som ändade i detta ?

Det är vad jag har försökt frågat om

Att han drog med kokset och lämnade Figge kvar med skulden ?
Citera
2019-01-23, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marre66
Någon som vet när och varför Peyman fått skyddad identitet?

Har för mig att de va ett tag sen han fick vittnesskydd om jag inte missminner mig helt.
Citera
2019-01-23, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast

Jag sätter mina stålars på det scenariot ja
Citera
2019-01-24, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ying-CreUyang
Har du haft flera av killarna som näms som klienter där du jobbar?
Troligtvis
Citera
2019-01-24, 06:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treekam1312
Har för mig att de va ett tag sen han fick vittnesskydd om jag inte missminner mig helt.

Så kontentan är eventuellt:

Den svettiga jävla peyman har haft affärer med Figge. Sen har han fuckat upp, och lovat att gola ner lite folk och grisen ger han vittnesskydd med skyddad identitet. De glömmer av att då får Figge ta hela smällen (motiv) och blir mördad. Så undrar hur ordningsmakten känner sig nu? Tycker de att de gjort bra ifrån sig, är det colllateral damage? Var det värt det? En liten knappt normalbegåvad rund kille som drömde om att få leka gangsterlivet på 24år från byhålan Vansbro blir avrättad på öppen gata och det där svettiga svinet peyman sitter säkert!!! Bra att sopan har sin facebook kvar och uppdaterade 24/11,då finns det ju bilder som folk kan röka ut han ifrån.
Citera
2019-01-24, 07:35
Medlem
RaveInTheGraves avatar
Tre döda i lägenhet i Sala inatt, någon koppling?
Citera
2019-01-24, 07:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RaveInTheGrave
Tre döda i lägenhet i Sala inatt, någon koppling?

Nja , då skulle förmodligen inte gärningsmannen vara misstänkt död . Jag tippar på ett utökat självmord i det fallet med kanske fru, barn och mannen som tagit bort sig själv efter utfört dåd .......alt man eller kvinna som straffar den andra med att döda ungarna och sen tar sitt eget liv . Psykisk ohälsa med andra ord
Citera
2019-01-24, 08:15
Medlem
RaveInTheGraves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joccsen
Nja , då skulle förmodligen inte gärningsmannen vara misstänkt död . Jag tippar på ett utökat självmord i det fallet med kanske fru, barn och mannen som tagit bort sig själv efter utfört dåd .......alt man eller kvinna som straffar den andra med att döda ungarna och sen tar sitt eget liv . Psykisk ohälsa med andra ord

Du har troligtvis rätt!
Citera
2019-01-24, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tnt-77
Så kontentan är eventuellt:

Den svettiga jävla peyman har haft affärer med Figge. Sen har han fuckat upp, och lovat att gola ner lite folk och grisen ger han vittnesskydd med skyddad identitet. De glömmer av att då får Figge ta hela smällen (motiv) och blir mördad. Så undrar hur ordningsmakten känner sig nu? Tycker de att de gjort bra ifrån sig, är det colllateral damage? Var det värt det? En liten knappt normalbegåvad rund kille som drömde om att få leka gangsterlivet på 24år från byhålan Vansbro blir avrättad på öppen gata och det där svettiga svinet peyman sitter säkert!!! Bra att sopan har sin facebook kvar och uppdaterade 24/11,då finns det ju bilder som folk kan röka ut han ifrån.

Hur vet du det? Är det sant eller en spekulation?
Citera
2019-01-24, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YourCruelDevice
Hur vet du det? Är det sant eller en spekulation?

Jag fick PM om detta tidigt i tråden och postade dessa uppgifter också men det var ingen som nappade på det då.
Citera
2019-01-24, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Det skrivs en hel del om Peyman i figges tråd!!!
Va jag vet så var figge skyldig peyman en massa pengar !!Sen att han ska ha vittnesskydd stämmer heller inte !!! Jag har haft med han och göra det går en massa rykten om han att han ska vara en golare och folk i Uppsala som jagar han osv!!!!När vi har kollat upp det så stämmer inte att han ska ha golat eller vara jagad!!!
Killen körde i Borlänge förut och folk gillade inte att tog så mycket av marknaden sen börja folk och prata!!!! Jag träffade killen förra veckan så en som har vittnesskydd ska väl ha vittnat mot någon vem har han vittnat i mot ???
Senast när killen åkte så fanns det 3 andra i hans lägenhet,han tog på sig allt !!!!
Citera
2019-01-24, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arier2500
Det skrivs en hel del om Peyman i figges tråd!!!
Va jag vet så var figge skyldig peyman en massa pengar !!Sen att han ska ha vittnesskydd stämmer heller inte !!! Jag har haft med han och göra det går en massa rykten om han att han ska vara en golare och folk i Uppsala som jagar han osv!!!!När vi har kollat upp det så stämmer inte att han ska ha golat eller vara jagad!!!
Killen körde i Borlänge förut och folk gillade inte att tog så mycket av marknaden sen börja folk och prata!!!! Jag träffade killen förra veckan så en som har vittnesskydd ska väl ha vittnat mot någon vem har han vittnat i mot ???
Senast när killen åkte så fanns det 3 andra i hans lägenhet,han tog på sig allt !!!!
Okej!!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in