Flashback bygger pepparkakshus!
2019-01-24, 13:04
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashig78
Men att ta livet av sina barn är ju att kliva över en spärr som inte borde GÅ att kliva över. Och DÄREFTER ha sinnesnärvaro att gå ut live och berätta dessutom.

Jag begriper att man inte orkar i vissa fall. Jag begriper att man inte orkar med livet i vissa fall. Jag förstår också att man kan bli självmordsbenägen och löpa linan ut och begå självmord. Men jag kommer aldrig någonsin begripa hur man kan ta livet av sina barn helt kallblodigt. Två små gulliga grabbar.

Men det är ju den där svartsjukan som kommer in, finns många som inte kan hantera uppbrott bra och de blir oerhört självegna och självupptagna och det är bara synd om den personen. Har stött på några sådana i mitt liv och då är det bara exets fel och han har minsann inte gjort något alls, trots att även den personen kan ha varit otrogen och var anledningen till uppbrottet. Det är inte alltid logiskt
Citera
2019-01-24, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Det var självklart inte den utlösande faktorn. Men det säger någonting om en människas psyke om man har många skrotbilar på sin tomt.
Det är inte alls säkert, men nu i efterhand är det såklart lätt att hitta sådana tecken om man letar efter dem. Som man normalt inte alls skulle reagera på.
Citera
2019-01-24, 13:08
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olikafarger
Förutom att exet var otrogen mot GM så ska GM tydligen ha skickat en video privat till henne där han avrättar barnen och sagt grattis på födelsedagen.

Hurvida detta är sant eller ej är oklart. Men det är uppgifter från en källa i Möklinta. Då en vän till mig har familj och vänner därifrån.

Fy faan om det stämmer. Ibland hoppas man att det finns ett helvete och de får straffas där i all evighet
Citera
2019-01-24, 13:08
Medlem
Citat:
Förutom att exet var otrogen mot GM så ska GM tydligen ha skickat en video privat till henne där han avrättar barnen och sagt grattis på födelsedagen.

Hurvida detta är sant eller ej är oklart. Men det är uppgifter från en källa i Möklinta. Då en vän till mig har familj och vänner därifrån.

Inget av det du skriver stämmer.
Citera
2019-01-24, 13:09
Medlem
Flashig78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Ja eller så får man vänta för länge, många i tråden förstår inte att den riktiga Samuel aldrig skulle göra något sånt här utan det är sjukdomen som förvrängt hans gärna totalt. Han skulle naturligt varit intagen på någon vårdplats för psykiskt sjuka.
Kika på Kalla Fakta som gick i veckan. En kille som tas in för självmordsförsök, om och om igen. Med uttalade suicidtankar. Han släpps varje gång dagen efter. Till slut lyckades han ta livet av sig. Psykvården av idag är inte värt någonting alls. Jo, om du är ledsen och behöver prata. Men allvarligare än så får det inte vara, då är man körd.

S*muel verkar ha fått hjälp med mediciner, läste jag nånstans (rätta mig om jag har fel). Men det hjälpte inte. Och hjälper inte mediciner så kan inte psykvården göra ett skit, för det har de inte kompetens till.
Citera
2019-01-24, 13:10
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsharpangel
Inget av det du skriver stämmer.

Känner du folk i Möklinta? Kan vara falska rykten, rykten går fort när sånt här händer men det är senaste surret i Möklinta och Sala iallafall.
Citera
2019-01-24, 13:11
Medlem
Flashig78s avatar
Citat:

Men sluta sprida sånt du inte har en aning om. Det är grovt förtal och är straffbart enligt brottsbalken.
Citera
2019-01-24, 13:12
Citat:
Ursprungligen postat av Flashig78
Men sluta sprida sånt du inte har en aning om. Det är grovt förtal och är straffbart enligt brottsbalken.

Det är skillnad på att skriva "ska tydligen ha". och "har gjort".
Jag har varit tydlig med att det är hörsägen. Hur som helst är GM död.

Vi diskuterar omständigheterna kring morden och detta är vad jag har hört. Pajas.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Försöker men uppladdningshastigheten är för dålig... den är riktigt magstark av det man hör.
Du snackar skit? Vi kommer aldrig få se videon, motbevisa gärna.
Citera
Medlem
Jesusandmes avatar
Se ovan

Citat:

Trollar du? För nu vattnas d i munnen på en o annan mupp här
Senast redigerad av Jesusandme 2019-01-24 kl. 13:13. Anledning: Felstavning
Citera
2019-01-24, 13:13
Medlem
Citat:
Känner du folk i Möklinta? Kan vara falska rykten, rykten går fort när sånt här händer men det är senaste surret i Möklinta och Sala iallafall.

Det surras nog en hel del men otrohet stämmer inte. Låter det räcka så.
Citera
2019-01-24, 13:13
Medlem
Vilket svin, jag tror att han mådde så dåligt efter uppbrottet med mamman i somras så hans ilska har växt, och som hämnd skjuta barnen på hennes födelsedag, måste vara fruktansvärt för henne.

Undrar hur de lät honom ha hand om barnen om han var i så dåligt skick..?
Någon på expressen vittnar ju om att medicin inte hjälpte o att de såg att han behövde annan hjälp.

Undrar även om det var meningen att skjuta barnen, men han var så feg att ta skuld så han sköt sig själv, eller om det var meningen att alla tre skulle dö. Låter mest som det första tycker jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in