2018-12-13, 22:13
Medlem
Rikspsykoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananajoe33
Lösa upp och skjutA på toan på mataffärens toaldtt
Äh inte så pundigt ju, har fan löst tjacket med vatten som jag dragit upp ur sjö/ån medans en alkis pissar i vattnet 10meter uppströms....dragit i mig min polares blodiga dos när han gav upp,
Tagit fram min färdiga spruta på socmöte och pangat i mig framför soc, fick lvm för det... Gjorde inbrott i min egen lägenhet när jag hade psykos och trodde jag va hos någon annan, listan kan göras hur lång som helst
Senast redigerad av Rikspsykos 2018-12-13 kl. 22:45.
Citera
2019-01-14, 02:36
Medlem
Satt på behandling å var väldigt missnöjd så bestämde mig för att beställa rc för en tusenlapp å fara ut å punda ett tag för att sedan pissa rent när jag torskar och på så sätt bevisa att jag kunde vara ren utan behandling så löste pengarna slutade med att jag stack ut och köpte en kabbe horse för 400 spänn som tog slut på 2 timmar även fast jag aldrig hade provat det ens men beställde sen 1 gram hex-en och ett gram a-pihp väntade på att det kom fram till en kompis och sen stack jag med bussen kom fram hann gå 10 minuter så hade jag skjutit i mig 50-100 mg hex ögonmåttat mådde bättre än någonsin å sket fullständigt i om jag skulle torska men det gjorde jag inte då iallafall gick väll en dag ungefär av att driva tid hemma hos en kompis genom att göra nya rykare såfort man slagit i sig den förra sen fic jag en stilnoct å tänkte att jag kunde bli efterbliven utan att torska på piss ändå så slog i mig den och glömde direkt bort planen att pissa rent så tog 2 minuter så satt jag och gjorde i ordning 60 mg attentin som åkte rakt upp i armen och gjorde mig nog skärpt för att komma ihåg att jag just förstört allt 😂 men fortsatte en dag till med att panga pihp och hex sen var allt slut så jag stack ut och jagade benso pga all ångest och snutnoja såg dom överallt fick tag i nitrazepam och ksasol så åt upp 5 av varje å sköt i mig några också bara för att få skjuta hamnade iallafall i nnågra städer bort blev misstänkt för några brott och blev tillbaka körd till behandlingen
Citera
2019-01-14, 18:21
Medlem
Tagit morfin av farsan som lider av kronisk smärta. När jag var på besök hos farsan för ett tag sen så var jag i badrummet och letade efter en nagelsax en dag... hittar längst ned i gubbens gamla necessär (inte använd på minst 5 år) en hel karta morfin meda 10mg! Just då kände jag mig som Kapten Krok som precis grävt upp en sjörövarskatt. Nu i efterhand skäms jag för mitt beteende.

Jag vet dock att gubben har ett litet lager av oxy, tramadol mm. Detta rättifärdigar ju ingenting, men så ni inte tror jag är helt ohumansk
Citera
2019-01-17, 03:00
Medlem
Presentpappers avatar
Har dessvärre fått en ovana att kunna röra mig ryckigt, även när jag är nykter och ren. Försöker aktivt jobba bort detta.
Citera
2019-01-17, 18:58
Medlem
Zigarettens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Presentpapper
Har dessvärre fått en ovana att kunna röra mig ryckigt, även när jag är nykter och ren. Försöker aktivt jobba bort detta.

Magnesium har jag märkt hjälper mot dessa ryckningar. Börja ta det varje dag.
Citera
2019-01-18, 04:30
Medlem
Ociviliserads avatar
Suttit utmattad men hoppfull hos läkaren och talat ut om mitt missbruk, att även jag äntligen kommit till insikt om att jag inte kan fortsätta såhär, att jag känner att jag verkligen kommer göra allt för att bli nykter en gång för alla om de vill hjälpa mig. Jag menade 100 % allvar där och då med vad jag sa. Talade ur hjärtat. Tre timmar senare var jag både full och påtänd igen.
Citera
2019-01-18, 05:03
Medlem
Ociviliserads avatar
Andra pundiga beteenden är väl typ de där desperata ögonblicken när pulvret är slut och zipbags sköljs ur, fat liksom kort och tillochmed sedlar slickas av. Eller när jag käkade piller så som benso, då kunde jag helt maniskt genomsöka lägenheten efter piller eftersom jag inte fattat att jag käkat upp så många utan trodde att jag tappat ut eller gömt några till mig själv på ett smart ställe.

Allra pundigast har jag väl betett mig under ensamma tjackrace, kan sitta och snöa in på olösta brott (och fastna totalt i oviktiga sidospår) eller att läsa på om olika teorier angående något, sedan koppla ihop dessa teorier med något jag upplevt och sedan helt plötsligt förstå vem det var som mördade Palme eller inser att min bästa vän sedan flera år tillbaka endast velat mig illa hela tiden. Där och då, svettig och skakig efter 3-4 dygn utan mat och sömn, känner jag mig alltid som en professor. Jag ser ju samband som andra inte ser, jag känner mig nästan övermäktig.

Haha, när man sedan fått en natts sömn och tänker tillbaka på det man kommit fram till under ruset så tar det ca 1 sekund att avfärda ALLTIHOP som strunt.
Citera
2019-01-19, 00:47
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ociviliserad
inser att min bästa vän sedan flera år tillbaka endast velat mig illa hela tiden. Där och då, svettig och skakig efter 3-4 dygn utan mat och sömn, känner jag mig alltid som en professor. Jag ser ju samband som andra inte ser, jag känner mig nästan övermäktig.

Haha, när man sedan fått en natts sömn och tänker tillbaka på det man kommit fram till under ruset så tar det ca 1 sekund att avfärda ALLTIHOP som strunt.

Känner igen det där. Fast det har hänt när jag rökt spice/rökmixar, har då i min upfuckade skalle fått för mig att polare hatar mig och snackar skit etc . Har fått för mig en massa korkade saker som under rusets gång var hur logiska som helst, men sedan när man nyktrar till så fattar man ju att det bara är bullshit som man fantiserat ihop.
Citera
2019-01-23, 01:03
Medlem
Sumiregusas avatar
I brist på annat så använde jag nyponsoppa som glidmedel till den skamliga tjackrunken
Citera
2019-01-23, 05:42
Medlem
IQ10000s avatar
Är ingen tungviktare när det kommer till knark. Brukar bara cannabis.

Men i gymnasiet kom jag helt stukad till en mattelektion. Under mattelektionen så hade vi ”kreativa timmen”. Man skulle själv eller i grupp komma på egna matematiska tal eller kluringar som man sedan slutet av lektionen skulle visa upp för resten av klassen, som skulle svara/klara/kritisera din grej.

Jag hade några dagar där innan blivit mycket besviken på en brud som jag trodde hade något seriöst på gång men istället visade sig vara en slyna av hög rang.

Så jag uppfann min egna ”hoe-formel” en formel som visar hur hoeig en brud är. En formel som jag tyckte man kan använda sig på någon brud innan man går in i något seriöst med henne. Sen så presentera jag den helt enkelt för hela klassen. Formeln var genial enligt mig och tog vara på många faktorer och var rätt så bra om man nu hade all information om någon tjej som täcker hela ekvationen. Blev utslängd och fick skäll av många kvinnliga klasskamrater. Även om läraren gjorde sin plikt att slänga ut mig såg jag och många andra av mina vänner att han innerst inne var imponerad, och jag blir inte förvånad om han i efterhand tillämpat formeln. För om han inte var imponerad - varför fick jag då avsluta hela presentationen?

Kanske inte det pundigaste men lätt det mest vrickade jag gjort.
Senast redigerad av IQ10000 2019-01-23 kl. 05:46.
Citera
2019-02-01, 02:07
Medlem
Smaskibois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ociviliserad
Suttit utmattad men hoppfull hos läkaren och talat ut om mitt missbruk, att även jag äntligen kommit till insikt om att jag inte kan fortsätta såhär, att jag känner att jag verkligen kommer göra allt för att bli nykter en gång för alla om de vill hjälpa mig. Jag menade 100 % allvar där och då med vad jag sa. Talade ur hjärtat. Tre timmar senare var jag både full och påtänd igen.

Haha, standard. Minns när jag gång på gång lovade mig själv soc och psykologer och läkare att nu var det färdig knarkat, och inte en öl till skulle jag ta! Och dom lovade guld ocg gröna skogar med Centralstimulanta mediciner, 6 månaders pissprov och blodprov senare, pang Strattera. Idag talar jag inte med läkare eller hjärnskryklare. Tjack är ok om man microdosar!
Citera
2019-02-01, 15:05
Medlem
Smaskibois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShizzleNizzle
Skulle kolla på min polare/krans nyinförskaffade 9mm pistol. Siktade mot ytterdörren och sa "Så kommer snutarna in sen ba" ...... och så small jag av ett skott i dörren.

Inte så jävla populärt, och rätt pundigt att ens vifta med en skarpladdad pistol under affepåverkan. Vad fan var den laddad för? Varför var den inte säkrad?

Som tur var så var han på sitt lantställe en bit utanför stan, där det inte finns en granne som bor vintertid. Så vi klarade oss från knas. Dörren fick han byta ut dock.

Haha! Jag och en polare satt vakna ett par dygn hos hans föräldrar och bara snöade på allt och ingenting när vi kom på att hans farsa hade jaktvapen hemma, som vi då skulle kunna ta massa gangster bilder med. Sagt som gjort stog jag, som varit vaken i 2-3 dygn med en hagelbrakare siktad rakt mot hans kamera som han hade framför nyllet. Vi såg senare att bössan var laddad, men säkrad. Kändes ändå sjukt att vi under tjackdimmans tjocka rus lekte med våra liv helt oskyldigt. Haha fyfan va sjuka grejer som dyker upp i minnet när man läser denna tråd!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in