2014-07-02, 22:27
Medlem
orrecrists avatar
Svalde tjack påsen engång, givetvis var påsen tom, men de kunde ju såklart finnas amfetamin atomer kvar i påsen som inte gick att få ut på annat vis än att svälja -ingenting får ju gå till spillo när de finns mer att hämta!
Citera
2014-07-03, 17:12
Medlem
thestalkerdudes avatar
Gör inte så pundiga saker så ofta men det i särklass pundigaste betende jag har gjort var när jag och några polare för många år sen satt tjackade och rullande en spliff, Polarn tappade all meck på en matta (Vårt sista röka också) så blev ju ett stort ''NEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ'' från oss alla samtidigt

Slutade med att vi slängde oss på mattan och försökte rädda så mycket meck som möjligt. Måste ha sett väldigt roligt ut när vi låg där, totalt tjackade 5 på morgonen och riktigt desperata finkammade hela den där jävla mattan.

Vi lyckades rädda det mesta men dra åt helvete vad den jointen smakade skit, Ändå värt med all slit vi fick göra!
Citera
2014-07-03, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thestalkerdude
Gör inte så pundiga saker så ofta men det i särklass pundigaste betende jag har gjort var när jag och några polare för många år sen satt tjackade och rullande en spliff, Polarn tappade all meck på en matta (Vårt sista röka också) så blev ju ett stort ''NEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ'' från oss alla samtidigt

Slutade med att vi slängde oss på mattan och försökte rädda så mycket meck som möjligt. Måste ha sett väldigt roligt ut när vi låg där, totalt tjackade 5 på morgonen och riktigt desperata finkammade hela den där jävla mattan.

Vi lyckades rädda det mesta men dra åt helvete vad den jointen smakade skit, Ändå värt med all slit vi fick göra!

Klassiker.

En histora från min sida:
En polare spillde ut en massa krabba från den stora påsen på golvet. Rätt så sitter 2 grabbar och 1 brud och linar upp och tar för sig. Varav en var jag

Var ett förjävla roligt race haha
Citera
2014-07-06, 14:42
Medlem
ShizzleNizzles avatar
Skulle kolla på min polare/krans nyinförskaffade 9mm pistol. Siktade mot ytterdörren och sa "Så kommer snutarna in sen ba" ...... och så small jag av ett skott i dörren.

Inte så jävla populärt, och rätt pundigt att ens vifta med en skarpladdad pistol under affepåverkan. Vad fan var den laddad för? Varför var den inte säkrad?

Som tur var så var han på sitt lantställe en bit utanför stan, där det inte finns en granne som bor vintertid. Så vi klarade oss från knas. Dörren fick han byta ut dock.
Citera
2014-07-06, 18:41
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShizzleNizzle
Skulle kolla på min polare/krans nyinförskaffade 9mm pistol. Siktade mot ytterdörren och sa "Så kommer snutarna in sen ba" ...... och så small jag av ett skott i dörren.

Inte så jävla populärt, och rätt pundigt att ens vifta med en skarpladdad pistol under affepåverkan. Vad fan var den laddad för? Varför var den inte säkrad?

Som tur var så var han på sitt lantställe en bit utanför stan, där det inte finns en granne som bor vintertid. Så vi klarade oss från knas. Dörren fick han byta ut dock.

På fyllan så har jag sprungit runt med ett laddat gevär och skrämt skiten ur polarna. Sköt dock inget med den som tur var.
Citera
2014-07-07, 14:39
Medlem
forfoxsakes avatar
Klassikern är att krypa runt på golvet med ficklampa och leta korn, vet inte hur många timmar jag tillbringat så.
Värst var dock tjackpsykos på festival medan flickvännen var i samma skick, skar sig och skrek. Då slutade jag och har testat 4-5 gånger sen dess mot 5-7 dagars intag/vecka.
Citera
2014-07-07, 23:11
Medlem
Citat:

Haha fyfan

Varför tittade du inte om den var säkrad för? Varför kramade du avtryckaren? Även om en polare säger att det är lugnt så bilda din egna uppfattning. Lita aldrig på en påverkad person.

Lesson learned, I guess.
Citera
2014-07-07, 23:25
Medlem
Var påväg till Lund på Valborg och hade smulat ner en halv Ecstasy som jag hade tänkt och snorta på tåget innan vi kom fram, en kompis undrar hur mycket jag hade så jag plockar upp ett vikt papper där jag har pulvret i och när jag sedan öppnar så åker allt ut på byxorna.

Jag tänkte hur fan ska jag lösa detta, det slutar med att rullar ihop mitt tågkvitto drar ner byxorna halvvägs så jag kommer åt och börjar snorta upp det som går och sen så börjar dom som sitter runt omkring och börja slicka på fingrarna och ta bort det sista på byxorna.
När jag väl dratt upp allt med 20lappen och kollar upp med lappen kvar i näsan så ser jag en gammal tant sitta och stirra på mig, haha. (Den vagnen vi satt i va helt full)
Senast redigerad av julpysslarn 2014-07-07 kl. 23:28.
Citera
2014-07-07, 23:29
Medlem
ShizzleNizzles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CB1
Haha fyfan

Varför tittade du inte om den var säkrad för? Varför kramade du avtryckaren? Även om en polare säger att det är lugnt så bilda din egna uppfattning. Lita aldrig på en påverkad person.

Lesson learned, I guess.

Var inne på 6e dygnet av mitt första riktiga tjackrace. Tror du jag hade tid att ägna en tanke åt detta?
Citera
2014-07-07, 23:36
Medlem
Citat:
Var inne på 6e dygnet av mitt första riktiga tjackrace. Tror du jag hade tid att ägna en tanke åt detta?

Haha Inte ett dugg tvivlvar ens på att du hade några tankar. Det är ju just det som är så underbart med vakenheten.
Citera
2014-07-08, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Svalde tjack påsen engång, givetvis var påsen tom, men de kunde ju såklart finnas amfetamin atomer kvar i påsen som inte gick att få ut på annat vis än att svälja -ingenting får ju gå till spillo när de finns mer att hämta!

Återkommande tema i tråden men herregud vilken jävla klassiker. Börjar nästan tvivla på att det ens är möjligt att undvika det beteendet. Så vidrigt när man tänker på det men kan ändå inte göra annat än att skratta åt det i efterhand.
Citera
2014-07-08, 00:42
Medlem
forfoxsakes avatar
Citat:

No homo men du är fan en skön snubbe! Påminner om gamla vännen som nojjade loss på sitt tjack under gamla 2000-talet och avlossade sin pistol i vårt kök. Därefter öppnar han fönstret, vinkar till grannarna och säger: "det är ok".
Nog för att en jävligt skum arab faktiskt verkade planera ett rån mot oss, men avlossat vapen ca 14 på eftermiddagen var så jävla osnyggt, dessutom hade han jonk hemma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in