Citat:
Ursprungligen postat av
Tryckkokaren
Enbart 1% av befolkningen är bögar.
Behöver jag fortsätta?
Allt finns naturligtvis som fakta, en normalbegåvad person kan komma fram till exakt samma slutsater som mig.
Bosse har även ett rykte om sig att vara bög, han har även ett rykte om sig att kladda på småpojkar. Detta har det ryktats om i många decennier, nu sitter han i finkan för barnsex. Hans skuld till detta känns självklar även om han varit en mysfarbror i rutan.
Att män har samlag med andra män, i stjärten, är sjukt och fruktansvärt. Går det ens att argumentera emot det?
Tycker personligen inte att Bosse förtjänar några sympatier, men ni bögälskare vill verkligen göra allt för att skydda honom.
Jag vill kräkas.
Dream on, 1% är bögar?! du vet mycket väl att var 5:e man är homosexuell. Jag måste säga att du verkar vara väldigt välinformerad om hur homosexuella har sex med varandra. Jag visste inte att alla män gillade analt, men jag säger inte emot, du verkar som sagt veta mycket mer om manlig kärlek än oss andra.
Min uppfattning är att det verkar vara de som är högljuddast och säger att bögar är så hemska, det är dem som brukar vara sk smygbögar. Nu förstår jag varför du är så frustrerad, du får helt enkelt lätta på trycket om man säger så
Nu verkar det som att Bosse får komma ut ur kurran i väntan på rättegång iallafall. Jag hoppas verkligen att de inte lämnar honom ensam på något hotell, han kanske tar sig själv av daga innan rättegången, och det skulle bli lite antiklimax faktiskt.