2019-01-09, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Jag är 50+. Jag har sett mycket, hört mycket, varit med om mycket.

Jag har även jobbat inom hemtjänsten i unga dagar där man alltid blev varnad av arbetskamraterna för tafsare. De sasaker som att jag inye skulle vända ryggen till farbror X. Då hade man en hand mellan benen. Ibland var dessa farbröder religiösa med vuxna barn som skämdes över faderns beteende. Dessutom har jag vänner som jobbar med gamlingar. Båda gamla tanter och gamla farbröder gör saker som dementa som de aldrig gjort tidigare - tafsar, säger könsord och lägger sig i fel säng.

Om det är begynnande eller pågående demens som fått Bosse att tafsa vet jag inte. Kanske han alltid gjort så. Eller kanske han förut bara tittade, nen nu även tar på främmande gossar.
Jag är 65+ och sett och hört mycket. Har en kompis som varit aktiv AIK:are så det får väl bli mina meriter, eller brist på. Ingen vet ju med säkerhet vad han gjort eller inte gjort. Trots det framställs han som senil, dement, bög, tafsare, child molestor och gud vet vad. Var har folk fått det ifrån att dementa per automatik tafsar?
Citera
2019-01-09, 22:54
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pajosv
Är inte det en gammal skröna, minns att jag hörde detta ryktet på 80-talet.

Ja, den finns i flera versioner. Ibland var det Swahn som hade ett ljus i anus, ibland Bosse och ibland någon tredje. Folk som tror på sådant är klent utrustade å huvudets vägnar...

Citera
2019-01-09, 22:55
Medlem
Pajosvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pelota
Min far berättade att han spelade korpfotboll i Råsunda/solnaområdet på 80-talet. Bosse Hansson kom ofta dit och tittade Men var förbjuden att spela själv av medicinska skäl. MEn han kom då ofta med sin sambo. Sambon var en kvinna och min far berättar att ingen på den tiden trodde Bosse var gay och han har svårt att tro det än idag
Däremot älskade Bosse fotboll och gick ofta och såg både dam-och herrfotboll i Stockholm. ävn lägre diisioner

Bosse Hansson har alltid sett proper hel ut, även i även en bit över medelåldern. Han har säkert haft några galanta damer, åtminstone som alibi.
Citera
2019-01-09, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Vi får som sagt se vad detta leder till. Dina fria fantasier som kommer från bakgårdarnas skvaller behöver vi däremot inte bry oss om. Elakt förtal har pöbeln alltid hållit på med.
Vad kan du belägga med säkra källor?
Citera
2019-01-09, 22:57
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaxium
Jag är 65+ och sett och hört mycket. Har en kompis som varit aktiv AIK:are så det får väl bli mina meriter, eller brist på. Ingen vet ju med säkerhet vad han gjort eller inte gjort. Trots det framställs han som senil, dement, bög, tafsare, child molestor och gud vet vad. Var har folk fått det ifrån att dementa per automatik tafsar?

Ingen har väl för fan skrivit att en dement »per automatik« tafsar. Jag skrev att det »finns exempel« på äldre som i dement tillstånd plötsligt får homosexuella drag trots att de aldrig visat det under sitt tidigare långa liv.

Att det »finns exempel« innebär kanske någon procent, men det finns.
Citera
2019-01-09, 22:59
Medlem
everythingiss avatar
Citerade fel inlägg, sorry.

Bosse har kallats bög och varit del i många bögskämt sedan jag var liten.... och det var på den tiden tv hade 2 kanaler och teskedsgumman gick på den svartvita tv:n, så det är ju några år sedan.

Bög har han alltid varit, och det är det nog ingen som bryr sig om. Nu har han ju gått över gränsen och ingen behöver tveka om hans sjuka sinne. Bosse är bög, och hebefil eller vad det heter. Alla får drömma om minderåriga och det är ju inte förbjudet, men att ta på ett barn otillbörligt är mycket förbjudet... och jag har inte någon källa på det.
Senast redigerad av everythingis 2019-01-09 kl. 23:01. Anledning: Citerade fel inlägg
Citera
2019-01-09, 23:02
Medlem
AussieRedMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pajosv
Är inte det en gammal skröna, minns att jag hörde detta ryktet på 80-talet.
Googlade idag, så verkar vara aktuellt även nu.
Dessutom hade han uttalat sig att AIK inte skulle ha ”svarta” spelare. Hoppas han ruttnar den gamla råttan
Citera
2019-01-09, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tryckkokaren
Risken finns för det. Eftersom han hållt på och bögat och äcklat sig i många decennier så måste det bara finnas mer historier.

Citat:
Ursprungligen postat av Thebeef
Tror nog att Bosse inte är frisk, 85 år och senil ....
Problemet är ju att han har gjort flera liknande resor sedan länge. Således går det inte att utesluta att detta inte bara var ett senilt beteende utan något han kan ha gjort länge. Skillnaden nu är ju att barn och ungdomar är mer medvetna och vågar larma.
Citera
2019-01-09, 23:04
Medlem
MrMarios avatar
Mycket som faller på plats i Aftonbladets intervju med gamla kolleger till Bo.
Mysko figur. Ingen kände honom. Enstöring. Privata resor till fjärran länder. I Sverige ägnade han sig åt vanligt hemligt bögeri, sedan reste han utomlands för ungdomar och nu har han till på köpet tappat omdömet pga. hög ålder.
Citera
Medlem
Pajosvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lotusgul
Vilken oerhörd lättnad det måste vara för B H när flygdörren stängs och resan mot Arlanda börjar. Hemma i Solna blir det kanske inte så muntert men B H är ju van vid ensamheten och kommer nog att klara den delen. Är han dement väntar kanske ett vårdhem så småningom.

Det är en märklig resa han har gjort. Från att ha varit en stjärna på den högsta av höjder till fullständig förnedring på botten! Ett märkligt öde.. det kliar säkert redan nu i fingrarna på en och annan manusförfattare men antagligen blir det svårt att göra något av detta.

B H framställs som totalt ensam i livet och världen. Att han levt sitt vuxna liv ensam vet vi, men har han inga syskon eller syskonbarn? Finns det ingen som brukar ringa honom eller saknar honom? Så berömd... och så ensam... det känns svårt att få ihop!

Vi har ju ingen aning om huruvida han är dement eller inte. Min mor är 83 år, promenerar en timme varje vardag, har ett hästminne och kanske haft färre än tio sjukskrivningsdagar. Hon tafsar inte på män vad jag vet.
Citera
Medlem
MassiveBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaxium
Jag har levt ett låååångt liv. En av mina bästa vänner har ett förflutet i AIK och jag har fått höra många historier om AIK och supporters och jag kan garantera att hade det funnits något att berätta om när det gäller Bosse Hansson hade jag vetat det. Ingen i den här tråden har en susning om vad han har eller inte har gjort men ändå hängs han ut av självutnämnda experter som, dement, bög, pedofil och gud vet vad. Patetiskt.

Jag har varit med sedan början av 1980-talet, och kan säga dig att det har förekommit snack om Bosse Hanssons läggning då och då, även på 80-talet. Fast sådant har det mest snackats om på bussresor som kul skvaller. Sedan tror jag att Bosse hade lite mer självbehärskning tidigare, något som han numera verkar ha förlorat helt p.g.a. demens eller liknande, vilket jag i sig skiter i då han är en jävla pajas.
Citera
Medlem
Zoom008s avatar
Påminner lite om Cosby som också åkte dit i hög ålder. Man kan undra hur många resor farbror Bosse gjort genom åren och det skulle vara intressant att se en sån lista. Reser han alltid ensam kan man också undra. Det kryper fram kontinuerligt vilka udda och ljusskygga personer det arbetar inom sport, radio, musik, film och Tv-branschen. Han får i alla fall umgås med likasinnade en tid framöver tills han blir utburen. Tror inte dom släpper honom då föraktet mot pedofiler är stort i staterna och speciellt om det kommer en gamma utlänning. Som man bäddar får man ligga men alldeles försent troligen när det gäller farbror Bosse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in