Citat:
Ursprungligen postat av
everythingis
Jag älskar inte människor, så det kan du stryka. Jag gör inte skillnad på heterosexuella eller homosexuella, eftersom de är människor älskar jag varken den ena eller den andra.
Jag har dock en svag punkt, jag avskyr lågintelligenta homofober och rasister... Jag orkar inte förklara mer för dig, då du tydligen sitter på mycket mer info om Bosses förehavanden än oss andra och vi inte kan mäta oss med din visdom.
Jag väntar på info från de officiella kanalerna då jag tror att de poliser och åklagare som sköter utredningen har förhört både MGM och BO. Jag har hyfsat förtroende för dem och de gör säkert sitt jobb bättre än oss här inne.
Citat:
Ursprungligen postat av
Oddball
Så man är "fisförnäm" om man påpekar för dig att det inte finns en enda seriös och vettig källa i hela världen som stödjer ditt vrickade påstående att
alla bögar också är pedofiler?! Det är ungefär lika klyftigt och sant att påstå att "
alla som kommer från Dalarna är snattare".
Bara för att din galna teori förmodligen stämmer när det gäller Bosse Hansson så betyder inte det att du kan sätta ett automatiskt likhetstecken mellan bögar och pedofili för alla andra här på jorden.
När det gäller att skämma ut sig så är du helt ohotad etta med dina världsfrånvända påståenden. Det blir nog konspirationsforumet nästa för din bögteori, den passar bra någonstans mellan "Jorden är platt" och "Lisbeth Palme sköt Olof pga spelskulder".

Er attityd kring bögar kan enkelt sammanfattas med vad en konservativ krönikör skrev om sådana som er, ni tillhör ”Den goda ondskan”.
Tror absolut inte att ni är några fruktansvärda personer, bara att ni är naiva och dåligt pålästa med kort livserfarenhet. Ni är en produkt av ett sjukt samhälle som ni är lärda att försvara.
Att sitta och försvara Bosse med näbbar och klor är inte bara konstigt, med allt som har framkommit, utan det ger en tydlig bild av hur judar har infiltrerat vårat samhälle.
Ni tänker absolut inte utan maler bara på kring ”människors lika värde” och ”handhjärta”.
Att det sedan finns verkliga fakta som stöder mina påståenden blundar ni totalt för, eftersom jag är en så hemsk person.
Att Bosse bögar omkring med små negrer hör inte ens till diskussionen om man frågar er. Själv tycker jag att han är ett utmärkt exempel på en homofil.
Cirka hälften av alla övergrepp på barn begås av homosexuella män.
Det är 3000% större risk att förövaren är bög när det gäller pedofili.
Enbart 1% av befolkningen är bögar.
Behöver jag fortsätta?
Allt finns naturligtvis som fakta, en normalbegåvad person kan komma fram till exakt samma slutsater som mig.
Bosse har även ett rykte om sig att vara bög, han har även ett rykte om sig att kladda på småpojkar. Detta har det ryktats om i många decennier, nu sitter han i finkan för barnsex. Hans skuld till detta känns självklar även om han varit en mysfarbror i rutan.
Att män har samlag med andra män, i stjärten, är sjukt och fruktansvärt. Går det ens att argumentera emot det?
Tycker personligen inte att Bosse förtjänar några sympatier, men ni bögälskare vill verkligen göra allt för att skydda honom.
Jag vill kräkas.