2019-01-13, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Jag tror bara det var ett uttryck från hennes sida utan någon större eftertanke. Men det verkar i vart fall ha kränkt några vita män i den här tråden

Ja, det tror jag också men det blir ju lite pajjigt när man bara tar ett uttyck som är helt utanför kontext och aplicerar det lite random . Hon hade ju lika gärna kunnat skriva "söndagsseglare" då, vilket med stor sannolikhet är närmare sanningen eftersom han på tidningsbilden man kan googla fram bär den typen av röda byxor som traditionellt endast får bäras av de som korsat atlanten för egen hand. Något Michael Blaha knappast kan tänkas ha gjort...

Däremot pekades det tidigare i tråden ut en intressant vinkel på vad brevpublicerandet skulle kunna innebära.

(FB) Svensk mästare i fotboll misstänks för våldtäkt okt -18, är i 60-årsåldern
Senast redigerad av gohira 2019-01-13 kl. 11:21.
Citera
2019-01-13, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Hon tolkar ju Glenns envisa nattliga uppvaktning som århundradets brott så varför skulle hon inte kunna tolka en uppmaning om att berätta sanningen som olaga hot?

Hon känns inte helt frisk denna kvinna.

Du känns inte helt frisk. Ingenstans har hon sagt eller ens påvisat att hon skulle tycka att det är århundradets brott. Lagen ser ut som så att du inte får fingerpulla och slicka kvinnor utan att de vill, det skulle han tänkt på innan.

Du har fortfarande inte svarat på mitt förra inlägg till dig, gissar att du vill att det ska begravas i mängden så du kan fortsätta älta samma skit utan att behöva förklara dig
Citera
2019-01-13, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
MA skriver på sitt Instagram kort för några dagar sedan

"Gott slut! Märkligt ord men ändå bra! Och Gott nytt År alla kära vänner"

De allra flesta som kommenterar visar stöd och sympati för MA, men ett stjärnskott skriver

tinalund9322 Fy faan att du inte står upp för din
man när DU har introducerat honon in i DIN värld!!!

tinalund9322 Jag känner din man sen ca 35 år tillbaks

https://www.instagram.com/p/BsDznbjhaYO/

Det översta inlägget verkar vara borttaget från MA Instagram vid det här laget. Bara ”Jag känner din men sedan ca 35 år tillbaka” finns kvar. Intressant i sammanhanget är att tinalund9322 är väldigt nära vän med GS exfru. Hon borde mao ha inblick i den ”värld” som hon anser att MA har introducerat GS i.
Citera
2019-01-13, 11:57
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matzolle
Alkoholmissbrukaren Glenn går inte att lita på. Han har ljugit i denna brottsliga utredning, han är inte trovärdig. Du litar ju inte på missbrukare, hur kan du då lita på honom? Känns det friskt att gå in till sin sityvdotters rum och ha sex? Sin frus dotters säng! Att gå runt naken framför sina styvbarn?sunt och friskt?.

Alkoholmissbrukaren Glenn? Han är ej trovärdig pga sitt påstådda missbruk? Kan du bevisa att Glenn är alkoholist?

Med sin logik så är ju den tidigare dömda kokainisten JB inte heller tillförlitlig eftersom du inte litar på missbrukare och kokain är en starkt beroendeframkallande drog, 21 % som provar denna drog någon gång blir beroende.

Det är dock lätt att förstå dina bryderier här , Glenn är ej tidigare dömd till skillnad från den dömda kokainisten som även försökt muta en ordningsvakt.

Vem av dessa två huvudpersoner som känns mest vettig och trovärdig innan den nattliga incidenten hemma hos den meriterade fotbollsmästaren och hans hustru är nog ingen tiotusenkronorsfråga 😂
Citera
2019-01-13, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HappySadHarry
Glenns beteende är så sjukt och oförklarligt att även han själv ställer sig frågande till vad han har gjort. Ett sjukdomsförlopp som skulle kunna stämma in på hans helt hämningslösa beteende är alkoholdemens. Läser man första stycket i länken nedan är det förenligt med hans agerande.

https://www.alzheimerfonden.se/demenssjukdom/alkoholdemens

Ja, visst kan det vara så att GS spärrar har krökats bort under åren. Tror inte att det är många som får för sig att gå in och börja kladda på en av MAs anställda när dessutom MA och MAs son finns några meter ifrån. Det jag spekulerar i är om MA varit med om detta, och att GS skyddar MA.
Citera
2019-01-13, 12:11
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 9och0
Du känns inte helt frisk. Ingenstans har hon sagt eller ens påvisat att hon skulle tycka att det är århundradets brott. Lagen ser ut som så att du inte får fingerpulla och slicka kvinnor utan att de vill, det skulle han tänkt på innan.

Du har fortfarande inte svarat på mitt förra inlägg till dig, gissar att du vill att det ska begravas i mängden så du kan fortsätta älta samma skit utan att behöva förklara dig

Jag har kanske ingen större lust att svara på dina förvirrade inlägg, du känns inte mentalt frisk heller och du behöver nog vila från vidare input i den här debatten.

Men vad gäller det aktuella målet mot den meriterade fotbollsmästaren så glömmer du att den påpassligt väl genomförda inspelningen av "våldtäkt 2" kan ha varit riggad av en i teorin mycket förslagen kvinna som tidigare visat prov på en total gränslöshet i rättsliga sammanhang. JB verkar ha ett märkligt förhållningssätt till pengar när hon för 4 år sen försökte muta sig fri.

En fråga nu: Går det att utesluta möjligheten av en riggad inspelning av den andra "våldtäkten"?
Citera
2019-01-13, 12:20
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LawNumberSix
GS (och MA) brukar snö minst lika mkt som JB!

Vad är det LAWNMOVERMAN2011 som gör att du vägrar fatta detta, har du en väldi liten hjärna eller är du bara allmänt dum?

Dessa rykten inom Sthlm innevärld har snurrat mkt länge om GS, sen kan jag även förstärka dessa av annan anledning.

Ok, om du hävdar att den meriterade fotbollsmästaren Glenn och hans hustru använder eller har använt kokain så vore det på kanske på sin plats att du dukar upp domar som bevisar dina påståenden?

Dom använder snö lika mycket som JB? Vad är det för sinnesjukt påstående? Vet du mer om JB:s missbruk förresten? Hon känns ju inte helt "vit" eftersom hon åkt dit upprepade gånger?
Citera
2019-01-13, 12:49
Medlem
everythingiss avatar
Vilken sund man i 60-årsåldern tror att han attraherar en sådan ung kvinna? Jag antar att alkoholen har grumlat hans omdöme å det vådligaste.

Nu får han stå sitt kast...
Citera
2019-01-13, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av everythingis
Vilken sund man i 60-årsåldern tror att han attraherar en sådan ung kvinna? Jag antar att alkoholen har grumlat hans omdöme å det vådligaste.

Nu får han stå sitt kast...

Intressant nog är han ju inte, trots rubriken, i sextioårsåldern eftersom han ännu inte uppfyllt rekvisitet "fylla sextio". Dock verkar det ju som att han var bekant med det faktum att BO var praktiserande Sugardejter, vilket ju inte allför sällan innefattar just ett sånt scenario, så mot bakgrund av det så kan han ju rentav tagit det för sannolikt. Dessutom kan ha nu haft tidigare erfarenhet av den typen av kvinnor eftersom det är långt ifrån så ovanligt som du verkar tro.

Det uräktar ju inte på nåt sätt det faktum att han våldtog henne emellertid.
Senast redigerad av gohira 2019-01-13 kl. 13:15.
Citera
2019-01-13, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fallandeskala
Det översta inlägget verkar vara borttaget från MA Instagram vid det här laget. Bara ”Jag känner din men sedan ca 35 år tillbaka” finns kvar. Intressant i sammanhanget är att tinalund9322 är väldigt nära vän med GS exfru. Hon borde mao ha inblick i den ”värld” som hon anser att MA har introducerat GS i.

Någonstans har angetts att MA har återkallat skillsmässoansökan. Kan det vara så att instagraminlägget som manade MA att ställa upp för sin man har påverkat henne till detta?
Citera
2019-01-13, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dial999
Någonstans har angetts att MA har återkallat skillsmässoansökan. Kan det vara så att instagraminlägget som manade MA att ställa upp för sin man har påverkat henne till detta?

Det vore ju minst sagt märkligt. Skribenten visar ju med sitt inlägg att vi har att göra med ytterligare en karaktär som har stallplatser till uthyrning. Det hänger ju inte ihop på nåt som helst vis, "Du har introducerat X i din värld, alltså är det din skyldighet att backa upp denne när han misstänks för ett brott bestående av handlingar han själv beskrivit i polisförhör"

Att nån skulle tänka "Ja, det har du rätt i!" istället för det mer naturliga "WTF?!" är ju helt otroligt.
Citera
2019-01-13, 13:27
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av everythingis

Du pratar om den meriterade fotbollsmästaren Glenn? Han är 58 år gammal.

Kvinnan du yrar om är 27 år gammal om jag inte minns fel. Hon verkar dessutom ha en fetisch för sex med äldre personer av hennes sökningar på nätet att döma?

Om jag minns helt fel så har samma kvinna tidigare narkotikadomar i sitt tunga bagage? Du vill kanske ställa det i relation till Glenns påstådda missbruk av alkohol?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in