2019-01-13, 09:53
Medlem
uddevs avatar
Är helt övertygad om att farbrorn i sitt sportintresse har tyckt det vara intressant att titta på människorna som tränade på utegymmet, i sin iver att få lära ut rätt sätt att göra situps så har han hållit ner killens ben samtidigt som han har förklarat att så här skall du lyfta ryggen eller så här skall du använda armarna. Precis som våra gamla lärare på gympan under 70 o början av 80-talet gjorde. Den amerikanska tonåringen som är uppvuxen i ett samhälle där man inte kramar eller tar på varandra i den offentliga miljön ter sig detta givetvis konstigt eller rentutav sexuellt. Kanske en chans att tjäna en slant genom att stämma gubben som petade på honom. Gubben är över 80-bast, har någon lungsjukdom och är allmänt risig, om det hade varit något uppenbarligen sexuellt i handlingarna så hade tonåringen givetvis klappat till honom och gubben hade suttit förvånade med en blåtira i sanden. Tråden e full av spekulationer om BH´s tidigare förehavanden men det finns inte ett enda konkret fall eller dom som visar på någon tidigare liknande aktivitet, bara en massa dravel. I dagens metoo-drev hade han aldrig klarat sig om det fanns någon sanning i dessa rykten. Han är ett rent offer för sin iver att visa sina kunskaper i träning samt att det inte passar sig att i Amerikanska samhället vidröra någon annan människa oavsett ålder. Hade gubben varit ute efter att tafsa och mysa med en pojke så hade han givetvis valt något annat land där man kan komma undan med ett sådant beteende, BH tillhör inte den skara människor som är helt dumma i huvudet.
Senast redigerad av uddev 2019-01-13 kl. 09:55. Anledning: tillägg
Citera
2019-01-13, 09:54
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kafu
Homofilers bilval

Riktigheten i signaturen Noningras iakttagelse bekräftas i en annan tråd på Flashback, "Vilken bil har högst gayfaktor?".

Även hos Familjeliv ser man en Saab som en riktig bögbil.

Joe LaMuraglia, tidigare chefredaktör på den amerikanska bilsajten Gaywheels.com, han skrev 2009 i Expressen om varför gaybilister älskar Saab:

Saab var den första biltillverkaren i USA som i sin marknadsföring vände sig direkt till konsumenter som är gay. Jag kan intyga att många av Gaywheels läsare har varit lojala mot Saab. Saab 9-3 har varit en populär bil på sajten och har funnits på tio i topplistan över de bilmodellerna som läsarna kollar mest på, ända sedan vi startade med listan 2006. Bilarna på Gaywheels topplista kommer ofta från nischbilstillverkare, har snygg design och är bränslesnåla. Saab uppfyller samtliga dessa attribut.

Samma år 2009, två år efter det att Bosse Hansson köpte sin egen Saab, följde bögtidningen QX upp genom att presentera Saab som homobilistens favoritmärke.

En Saab cabriolet med nedfälld sufflett, lackad i gult, gärna kulören lynx yellow (lodjursgult), den bilen träffar bögsmaken mitt i prick!

På gaysiten Gaylife.com utsågs Saab 9-3 Lynx Yellow Convertible till ”Best Topless Go-Go Getter” 2009.
Enligt uppgift från Auto Motor & Sport byggde Saab bara 300 vagnar av denna exklusiva modell. Samtliga lär ha skeppats över till den amerikanska marknaden. Modellen kom fullmatad med stor stereo, OnStar, 17-tums fälgar, med mera. Kunderna kunde välja mellan tre kulörer på sufletten: svart, blå eller sandfärgad samt två interiörfärger, svart eller ljust krämfärgat. Nypriset i USA planerades bli cirka 43.000 dollar. Det var 2008/2009.

Have a gay day!

Bosse Hansson gillar män med hattar. Det påståendet bekräftas genom denna bild från en annan tråd som visar Hansson i Western-look. Det är den utstyrseln som Bosse bör ha på sig på Arlanda när han en gång återvänder till Sverige.

Finns det någon som kan låna ut en Saab 9-3 Lynx Yellow Convertible i lodjursgult, första våren efter det att Bosse, om ett par, tre år kanske, blivit deporterad från USA tillbaka till Sweden? Bosses nuvarande hårfärg med undertröja passar till den bilen! Jag vill se honom i westernskjorta körandes den bilen i Stockholm City, med tre halvnakna ensamkommande småpojkar från Afghanistan i baksätet, ivrigt viftande med små Stars and Stripes. Bosse vid ratten så klart, vinkandes med sin cowboyhatt.

Plus en viktig detalj:
En stor dekal på vardera sidan av bilen med texten: Have a Gay Day!

Det bästa vore nog om Bosse Hansson förvärvar en helt egen Saab Convertible i lodjursgult.
Swedish Motors i Marietta, Pennsylvanien, de har en sådan till salu just nu för 8.750 $.

Sodomiten ser bara till sig själv

Bosse som pensionär, han behöver inte längre bry sig om vad vare sig folk eller pojkar tycker. Huvudsaken är att han själver trivs! Det är bara han som räknas. Sådan är sodomitens världsbild. Den är djävulsk. Ruthless helt enkelt.

ruthless = hänsynslös, obarmhärtig, skoningslös
Kul inlägg! Självklart ska Bosse ha en Saab!
Citat:
Ursprungligen postat av Garnityr
Borgensumman är inte omedelbart kopplad till straffskalan utan sätts i relation till flyktrisken och den tilltalades ekonomiska situation.
Du menar att Bosse antagligen har bra med pengar?
Citat:
Ursprungligen postat av Jon.Holms
Vilken skillnad mot i Expressens artikel för några dagar sedan då han i det närmaste skämtade bort situationen. Nu verkar Bosse vara halvdöd. Han fick t.o.m. hjälpas upp av personal från bordet där skärmen och telefonen är.

Verkar som om livet i finkan har varit tärande, plus att han nu börjar inse vad han har ställt till med och vad som väntar i framtiden.
Samtidigt så skrev AB för några dagar sedan att han var frisläppt med fotboja. Den tidningens artiklar tar jag med en grävskopa salt.
Citera
2019-01-13, 09:56
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jon.Holms
Vilken skillnad mot i Expressens artikel för några dagar sedan då han i det närmaste skämtade bort situationen. Nu verkar Bosse vara halvdöd. Han fick t.o.m. hjälpas upp av personal från bordet där skärmen och telefonen är.

Verkar som om livet i finkan har varit tärande, plus att han nu börjar inse vad han har ställt till med och vad som väntar i framtiden.
det tar o sitta på county jail..

Bosse är milsvida från 80 talets glans i sin gula kavaj, nu är det orange som är inne för lille bo. Tragiskt att media speglar en möjlig gm o dessutom peddo istället för o tänka på dennes offer. Hur mår dom? Vad görs för deras skull? Vad gör kommunen för o förbättra säkerheten på stadens lekplatser , kameror?
Citera
2019-01-13, 10:29
Medlem
SithXMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pejori
Är inte helt hundra på att gubben överlever detta. USA:s fängelser är inte att leka med och har han dessutom en svår Lungsjukdom, (Emfysem?) Ligger han risigt till. Även åldern tar ut sin rätt.

han lär sluta sina dagar i us fängelse, inte mer än rätt, peddos är värsta skiten, hoppas flera träder fram här i Sverige, som nån sa i tråden detta är bara toppen av is berget
Citera
2019-01-13, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Likbent
De var ett jävla pedofilvurmande här. En pedofil är en pedofil, hur bra han än kommenterar
Citat:
10000 meter skidsko
. Hur fan kan man tycka synd om smutsen?
Hörrö....Detta har har jag aldrig sett Bosse referera. Å satan vilket långlopp det blir...
Citera
2019-01-13, 10:32
Medlem
uddevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithXM
han lär sluta sina dagar i us fängelse, inte mer än rätt, peddos är värsta skiten,

Källa på att han e peddo? Gärna dom istället för rykten skulle uppskattas.
Citera
2019-01-13, 10:44
Medlem
Konstigt att han inte har blivit outad i svensk media
Citera
2019-01-13, 10:45
Medlem
uddevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithXM
Likbent
De var ett jävla pedofilvurmande här. En pedofil är en pedofil, hur bra han än kommenterar
kan bara hålla med,!!!

Källa ? varför ska jag lägga min tid på en pedofilvurmande kuk som dig, kolla runt sj!!!!!!

Blockad!!!!

Tja det e väl snarare så att det finns inga som helst bevis på att han e peddo, möjligtvis rykten, är han det så kommer det en dom och då sitter han bra där han sitter. Dock tror jag att du saknar både kunskap, intelligens och fakta för att veta, därav min fråga. Men du kanske sitter på material som kan visa på att han e skyldig, då e det bara fram med dom så att rättvisa kan skippas och dom pojkar som han enligt dig har tafsat på kan få upprättelse. Tyvärr visar ditt språk på att du varken har kunskap att förstå eller hjärnkapacitet till att skilja på rykten och verklighet.
Jag hoppas för din skull om du hamnar i rättsväsendets kvarn någon gång att dom använder bevis som talar för dig eller emot dig och inte går på rykten levererad ifrån någon mindre bemedlad idiot på Flashback.
Citera
2019-01-13, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av untribium
Konstigt att han inte har blivit outad i svensk media

De behöver aldrig outa längre. Det här forumet sköter den biten galant.
Citera
2019-01-13, 10:54
Bannlyst
Frågan e om han e dement vilket man kan misstänka. Dels beroende på ålder dels pga att dementa blir extremt sexfixerade. Är detta fallet e allt en stor skandal

Källa

http://www.aldreicentrum.se/till-tidskriften/2004-2002/Nr-32004--Karlekens-laga/Sexuella-beteenden-vid-demens/
Citera
2019-01-13, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noningra
De behöver aldrig outa längre. Det här forumet sköter den biten galant.

Kommuniststaten censurerar väl.. Tydligen gör inte usa det
Citera
2019-01-13, 11:00
Medlem
everythingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uddev
Är helt övertygad om att farbrorn i sitt sportintresse har tyckt det vara intressant att titta på människorna som tränade på utegymmet, i sin iver att få lära ut rätt sätt att göra situps så har han hållit ner killens ben samtidigt som han har förklarat att så här skall du lyfta ryggen eller så här skall du använda armarna. Precis som våra gamla lärare på gympan under 70 o början av 80-talet gjorde. Den amerikanska tonåringen som är uppvuxen i ett samhälle där man inte kramar eller tar på varandra i den offentliga miljön ter sig detta givetvis konstigt eller rentutav sexuellt. Kanske en chans att tjäna en slant genom att stämma gubben som petade på honom. Gubben är över 80-bast, har någon lungsjukdom och är allmänt risig, om det hade varit något uppenbarligen sexuellt i handlingarna så hade tonåringen givetvis klappat till honom och gubben hade suttit förvånade med en blåtira i sanden. Tråden e full av spekulationer om BH´s tidigare förehavanden men det finns inte ett enda konkret fall eller dom som visar på någon tidigare liknande aktivitet, bara en massa dravel. I dagens metoo-drev hade han aldrig klarat sig om det fanns någon sanning i dessa rykten. Han är ett rent offer för sin iver att visa sina kunskaper i träning samt att det inte passar sig att i Amerikanska samhället vidröra någon annan människa oavsett ålder. Hade gubben varit ute efter att tafsa och mysa med en pojke så hade han givetvis valt något annat land där man kan komma undan med ett sådant beteende, BH tillhör inte den skara människor som är helt dumma i huvudet.
Jag är inte förvånad om det är ett missförstånd jag heller. Killen gick armgång och Bosse försökte hjälpa honom, och i den övningen kan det bli trubbel att hjälpa till med några forced reps utan att komma åt någons privata delar.

Jäkligt korkat av Bosse om det var med goda intentioner han faktiskt hjälpte killen. Jag tror ingenting, jag väntar på att utredningen blir klar.

Jag tror inte att den svenska polisen får gå igenom Bosses lägenhet, men jag skulle verkligen vilja veta om det finns några tecken på att han har ett sexuellt intresse för unga pojkar i hans lya.

Det skulle vara intressant att veta vad pojken har berättat, nu har vi ju i stort sett inte mer än en jäkla mening att gå på. Tror ni att svenska polisen kan få en husrannsakan bara på grund av en misstanke av den här graden i ett främmande land?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in