Citat:
Ursprungligen postat av
DreamTwister
Jag har inga problem med att acceptera att han "närmat sig pojkar" otillbörligt, det är vad polisen går ut med. Därifrån till att självsäkert trumpeta ut hans skuld och diverse andra fria fantasier är steget rätt långt så jag frågar mig vad ni har för problem att avvakta den amerikanska processens utveckling?
Edit: Och nej, jag ser ingen röd tråd mellan rasism och sexuella övergrepp. Gör du?
Det är väl snarare du som har problem med de amerikanska myndigheterna, inte jag.
Att Bosse sitter där han sitter har han sig själv att skylla, oavsätt vad ni vänsterfeminister orerar om.
Citat:
Ursprungligen postat av
HerrGickhan
Ditt övriga svammel där du bara projicerar dina egna feministiska böjelser på mig bryr jag mig inte om. Däremot vore det intressant att höra hur du ser på en situation där Bosse varit en 30-årig HS-man som misstänkts för att ha satt handen utanpå byxorna på en 13-årig flickas sköte.
Är det också buren utan nåd hur länge som helst för det eller gör din homofobiska inställning att det direkt blir mycket värre när det finns misstänkt pederasti med i bilden?
Återigen, de flesta pedofiler (alla?) är homosexuella.
Frågeställningen är därför totalt uppe i det blå.
Du får kalla det homofobi eller vad du vill, verkligheten talar sitt tydliga språk.